Salı, Şubat 20, 2007

Zihniyete Gel

Efendim çok sevdiğim dizi X Files' ın müziğine "dıp çıs dıp çıs" remix yapıp da Capitol' deki havuza fışkırtma müziği olarak ayarlayan zihniyeti kınıyorum, nitekim aynı zihniyetin ara ara çaldıkları Phantom Of The Opera' ya da aynı muameleyi yapması an meselesi. Üstelik şarkı seçimleri bu denli güzelken ve görkemli bir hava verirken sulara, neden bir "kulüp alt yapısı" konulur ki değil mi ama tüm karizması sıfırlandı şarkının.Kalabalık otobüse orta kapıdan binen öğrencileri kıstırmak amacıyla "kapa abi kapa" diye gaz veren muavinin de gazıyla çat diye orta ve arka kapıyı kapayan otobüs şoförlerine de kızıyorum. Hayır zaten adam balık istifi gitmesine rağmen akbilini uzatıyor "bülülüt" dedirtiyor. Hâlâ neyin davasını yaparsın a adam? Üstelik kapıyla insan kıstırmayı kim becermiş de sen çabalıyorsun bu uğurda?Kuzeydeki Eğitim Fakültesi' ndedir diye düşünüp sınıfına bakmadığım AE dersime alelacele yetiştiğimi sanıp da beni komple taşınmış bir kuzey eğitim fakültesi binasıyla karşı karşıya bırakan kendi zihniyetimi ve yetkili zihniyeti de kınıyorum. Merdivenin başına bir tabela koysanıza evladım "tadilatta binamız başka bir yere gitmelisiniz" diye. İlk cümle devrildi galiba da toplayamadım.

Dur bir şeyler daha vardı aklımda da şimdi gelmiyor yine. Neyse geldikçe artık şey yapalım.

NOT : En güzel yangın henüz çıkmamış olandır. Vallahi yazıyor bak gördüm!

13 yorum:

Adsız dedi ki...

ahaha! ben güs'ün bakışlarını çözdüm: elinde sosisli var. dikkati başka tarafa çekmek için de öyle bir bakış fırlatmış.
bu arada toplu taşıma araçlarında dönen entrikalara ben de sürekli şahit oluyorum.

Yargı dedi ki...

yasin in bakışlarına anlam versem mi, vermesem mi.. hmm..

ahahah..

ayrıca, o ne çim popülasyonu yahu daha ilk ılık günden.. :)

Tugc dedi ki...

aaa lutfen emir beycim :D burdakileri gorsen onlari opup basina koyardin, nerede memleket amcasi diye. cunku burdakiler o kadar garip bakiyorlar ki insana, zaten kapida ezseler daha iyi.
bi de, burdaki arkadaslarimin en sevdikleri konu valla. ben super anlatirim turkiye minibus ve iett anilarini :D

batu dedi ki...

otobuslerdeki insan tasima zihniyeti epey tartisilmasi gereken bir konu. kapi kapatmalar, kalabaliktan kapiyla bir olan yolcuklar olmasina ragmen hala yolcu almayacalisan bir zihniyet var. o gibi durumlarda, ses tonuna ince bir ayar cekilerek, demek istedigim ne cok kibar ne cok "ayi", kaptana yanlis yaptigini soylemektir dogru olan. tarz cok onemli tabi, "kaptaaan" diye girip gerisini getiriniz. ilk 1-2 deneme tecrubedir, basarisiz olursaniz dertlenmeyin, denemeye devam=))

biz insan tasiyoruz diyorlar ya, kulliyen yalan yahu...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Biz Türkler hep ve sadece kınarız zaten :)
Bkz: Türk Dış Politikası

Emir Bey dedi ki...

indis : karakter tahlilcisi bir havanız var :)

yargı : bence vermesek daha makbul, çimler güneşle beraber doldu taştı :D

tuğçe : yok zaten ben severim hepsini de kapıyla insan sıkıştırmak boş bir çaba ona değinmek istedim :D

batu : hepimiz insanız batu bey 1892 den beri :D

eysean : ahahaha :D

sevda sözleri : tanıdığım birisi biz Türkler diye başlasaydı çok kızardım ama size toleranslı davranıyorum bu sefer :) eleştirmek çoğu zaman hoş sonuçlar verebilir, kınamak da bazı yaptırımları beraber getirir sadece sözle kınamam da mesela şoför ü uyarırım yahut otobüse binmem gibi, dış politikadaki de budur zira kınadığını belirtmek kınanan ülkenin mallarını kullanmamak gibi protestolara yol açabilir ki amaç da budur kuvvetle muhtemel. çok konuşup boş konuşmuş gibi hissettim kendimi :) yanlış anlamayın bildiğimden değil sadece tahmin yürüterek konuştum bu kadar ve kesinlikle de kırıcı ve ya ters olmak değil amacım.

zat-ı şahane dedi ki...

bebek kahve derim ben o zmn =)

Emir Bey dedi ki...

laaaaaaaaaaaaaaaaaan günsuuuuuuuuuuuuuuuğğğğğ (hanım) bak yenge olmasan çakcam tokadı sercem yere !

delirtmen lan beni !

bebek kahve si
biber dolma sı
kalem kutu su

bu kadaaaaaaaaaaaar !

scarlet dedi ki...

"bülülüt"e çok güldüm :) Ama çok güldüm yani:)

kumru dedi ki...

ay buket güs idil ne şirin çıkmış. ne güzel çıkmış.fıstık gibin.ay ayyay . yerim ki

Emir Bey dedi ki...

scarlet : Allah neşenizi arttırsın efendim güldürebildiysem ne mutlu bana :)

pepinot : sizi de çekeyim gelin bir gün :) -çok sapık oldu-

orçay dedi ki...

ilk paragraf : sudan sebeplerle bozma moralini ;p
otobuslu paragraf : benim geçen kış geldiğimde bi adam arka kapıda sıkıştıydı hatta lahooy diye ama tiz bi ses geldiydi sıkışmadan dolayıdır sanırım ;P sen de vardın yahu

Emir Bey dedi ki...

o ayrı yalnız orda kasıt yok adam sıkışıyor yanlışlıkla burda amaç adamı sıkıştırmak :) bir gel yine de yeni maceralara yelken açalım :D