Perşembe, Mart 01, 2007

Emir Efendi' den Telgraf

Adaşımsın bir yerde
Arkadaşımsın kalbimde
Tipini beğenir kızlar
Boğaziçi' nin kantininde

Melis Sütman' ın güzel sesinden
Benim kalemimden
Sana bir hediye
Bu güzel şiirimde

Gönül isterdi gideyim Shell' e
Alayım Ferrari oyuncaklarını
Hem de yeni iki vitesli haliyle
Ama bu da bir hediye nacizane

Doğum günün kutlu olsun
Msn sağolsun

Çok değerli dostum Emir Efendi' nin Melis Hanım aracılığıyla (sesli şekilde) bana ilettiği doğum günü mesajımı sizlerle paylaşayım istedim. Yanımda olan, beni hatırlayan, hatırlamayan, düşünen, mesaj atan, mail atan, göz kırpan, el sıkan, kafa okşayan, kinder süpriz yumurta alan, kısacası beni seven (sadece bugün değil) herkese çok çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız! Alayınızdan Allah razı olsun. Bir de ben küçükken çok güzel bir çocuktum ve de usluydum, bir de Merve Hanım bugün beni sevindirdi çok kocaman hem de, bir de muhtemelen okul tarihinde bir ilke imza attım ve taş odaya tek başıma üye oldum, nasipse bahar konserine de çıkacağım, gelmeyen böyle ( ) olsun. İncesaz dinliyorum şu an, pek güzel.

13 yorum:

Tugc dedi ki...

dogum gunun kutlu olsun. nice nice yaslara.. (hala daha su nice kelimesini nays diye okuyorum, off ya :( )

Hanife dedi ki...

doğum gününüz tekrar kutlu olsun efendim:))güzeldir İncesaz:)

Gamze dedi ki...

e sen en güzel hediyeni kendin vermişsin kendine taş odaya kayıt olarak:)

nice mutlu yaşlara efendim:)

Bahar dedi ki...

Son bir kes,günün bitmesine 5 dk kala,doğum günün kutlu olsun!5. kez öptüm =)))

cheshirecatunderthebed dedi ki...

o konserde olcam
söz
:D

Yargı dedi ki...

bugün görüştük bir de , bilmiyordum ki.. :)

doğum günün kutlu olsun.. nice yıllara..

GunO dedi ki...

Ruhunun ışığı bizi aydınlattığı gibi, en karanlık günlerde dahi aydınlık olsun yolun. Nice yıllara...

scarlet dedi ki...

Bugün uzaktan gordum, bilsem gelir bizzat kutlardım.
Doğum gününüz kutlu olsun efendim. Nice mutlu senelere inşallah.

Emir Bey dedi ki...

tuğçe : ahahah nays :D diye yazarım ben yeri gelince merak etmeyin :)

hanife : mersi, hakkaten güzel :)

püstüklü mama : bakalım hayırlısı patlamayız inşallah :)

bahar : ahahahah :) öpün efendim ne demek :D

cat : eğer konser olursa da sen olmazsan silerim seni !

yargi : yahu unuttum yazmayı vallahi ilgilendiniz taş oda hususu için çok sağolun ne diyim :)

guno : ne diyeceğimi bilemedim :) teşekkür ederim.

eysean : olmamalısınız da zaten ben yeniyim ya beni öğlen falan çıkarırlar muhtemelen ulaşım daproblem olmaz hele bir gelsin o zaman da :)

scarlet : çok teşekkür ederim efendim :) sizin grup adına yasin bey ve tuna bey tebriklediler beni :)

muzbaligi dedi ki...

aa kutlu olsun doğum günün geç oldu biraz ama:)

deryik dedi ki...

ay rötarlı kutluyorum utanç içindeyim efendim.. ve lakin sizin balık burcu olmanız kadar beni şaşırtmayan şeyler azdır :) konsere de söz vermiym, gelirim belki ansızın :)

her şey gönlünce olsun paşa :)

Emir Bey dedi ki...

muzbalığı : estağfurullah teşekkürler :)

deryik : neden şaşırmadınız ki acaba ? neyse zaten bana paşa demişsiniz çok sevindim bir an :) ahaha :)

Adsız dedi ki...

ben de kutluyorum ben de. nice nice senelere efendim :)