Cuma, Nisan 10, 2009

Güzel Bir Cuma


Durakta beklerken yüksek sesle Smooth Operator çalan minibüse şaşırmaktayken, ardından çalan şarkıların ispanyolca ve italyanca gelmesi sonra da chanson, chill-out, lounge şeklinde devam etmesi tarz olarak, şoförün müziğin sesini açıp nasıl şarkı ama demesi, evet bunların hepsi beni şaşırtan Kozyatağı-Üsküdar hattında gerçekleşti çok değil bir kaç saat önce, hoş benle muhabbet eden şoför cinsellik olmadan aşk yürümez de dedi. Hasılı kelam eve geldim az önce Zero 7'nin ilk EP'lerini dinledim, pek beğendim, Sia sanırım ilk kez Distractions'u burda okumuş, pek de hisli okumuş, tavsiye ediyorum herkeslere de, şimdi ise Bonobo dinliyorum popüler kültürden uzak kalmayalım, gayet de başarılıymış hakikaten aferim adama. Pek güzel bir öğleden sonra akşam üzeri geçirdik Merve Hanımcım sağolsun, bana yemekler yapmış yedirdi güzel güzel. Şimdi ise önümüzdeki ayların konser yoğunluğu ve derslerini düşünüyorum, bu dönem güzel gelmeli notlar, gelecek gibi de inşallah. Bu arada canlı müzik sektörüne iki aylık bir dönemden sonra belirsiz bir tarihe kadar son verdim, bundan sonra canlı müzik yerine konserlerime beklerim efendim. Bu durumda yaz sonundan yurt dışı planlarım suya düşmüş gibi görünse de yurt dışından ziyaretçi kabul edebilirim. Aahhaha evet.

2 yorum:

Hanife dedi ki...

Yarebbim minibüs şöförleri yaa, ne denebilir kii=))

Emir Bey dedi ki...

sorma yahu ! bela