Çarşamba, Mayıs 05, 2010

Yoğunlayım


Bu aralar bir garip yoğunlayışlar içindeyim, neden öyle oldu bilmem, bir haftadır bilok yazamaz oldum yahu, yakışır mı hiç eski bilogıra? Neyse bugün okulda bir adet dersi bırakma kararı aldım sanırım, keza vizesinden düşük not almışım, zaten dersine göre o kadar gereksiz çok okuma vermiş ki hoca vakit yetmiyor, paylaştık ona rağmen. Bir de ödev ve her şey dahil final beni üzmeye yetti. Zaten yedi ders almışım canım burnumda. Neyse bir defteri de böylece kapattık. Şimdi önümüzdeki maçları çok çok güzel geçirmem gerek. Tüm finallerden ama özellikle zorunlu derslerin finallerinden çok başarılı notlar almam gerek.

Bunun yanısıra mayıs ayı her sene olduğu gibi aşırı derecede yoğun geldi. Bu haftasonu Taşoda konserleri var, biz de 9 Mayıs Pazar günü Sade ile sahne alacağız, benim back vokal olarak görev alacağım konser 19.20-20.00 slotunda. Konsere gelecekler lütfen kalın bir şeyler alsınlar, bir anda güneş gidince çok soğuyor çimler. Repertuvar da baya keyifli. Bunun dışında tatil dönüşü herkes bir rehavet modunda. Okul da güzel, etkinlikler de güzel, bahar festivalleri çok cazip, bireysel konserler de keza. Hepsine gitmek isteyip hiç birine gidememekten korkuyorum açıkçası. Yıllık işleri de bitti sayılır, insanların değerini bir kez daha anladım, çok onore oldum kimi yazıları okurken. Neyse biraz daha kitap okuyayım ben. Hıdırellez'i unutmayın bu akşam, dilek tutun.

Hiç yorum yok: