Perşembe, Temmuz 08, 2010

Ne İçin



Geçtiğimiz günlerde çok değerli dostum Merve Hanım İstanbul'daydı hep. Uzun bir süre Stuttgart'ta kaldığı için aynı şehirde olma hissini bile özlemişiz. Kendisini en çok baloya sürükledim. Allah nazardan saklasın pek güzeldiler, ben de fena değildim açıkçası. Şimdi kendisini keşif amaçlı önden Antalya'ya yolladık, bir problem görmezse şayet arkasından biz de gideriz. Bu törenler telaşlar balolar gibi aktivitelerin yanısıra bir de orkestra seçmelerini gerçekleştirdik gecikmiş olarak. Şimdilik ortaya çıkan şeyden memnunuz. Sakareller'e uyum sürecinde verimli bir çalışma daha gerçekleştirmiş bulundum yine geçtiğimiz hafta. Uğur Bey sağolsun tekniklerini bana geçiriyor. Ilgın Hanım'ın da bir kısmında parmağı olan bir sergiyi gezdik. Sonrasında da Antalyalı dostlar Uraz Bey ve Pelin Hanım ile görüştük, iki gün kadar. Bu gece de umarım görüşeceğizdir. Bunun dışında Umut Bey ile açtığımız arayı da azıcık kapatmış bulunmaktayız. Bir de ikinci akustik konserimizin İrem Hanım sayesinde çekilen ve elimize geçen görüntüleri ile feysbuk sayfamızı sonunda şenlendirdik. Emir Bey projesiyle ilgili bazı şeyler içime sinmiyordu mesela myspace'teki kayıtların güncel halimizi yansıtmadığı gibi. Bu kayıtlar sayesinde bu problemi aşayazdık bana kalırsa. Eş dost da beğendi sağolsunlar. Neyse burada günler yine yoğun geçmeye başladı her şeyden daha çok. Şimdilik havadisler bunlar tekrar haberleşiriz. Ahaha.

Hiç yorum yok: