Pazar, Nisan 03, 2011

Mühim Bağlantılar


Emir Yargın:
Popsıtar adayımız Emir Yargın efendinin albümü çok yakında çıkıyor! Albümün ilk klibi de Tokat parçasına geliyor. Biz de elimizden gelen ufak tefek desteği göstermeye çalışıyoruz dostumuza. Serdar Bey vardı, hayatımda ilk kez bir oyuncuyu canlı ve yakın mesafeden oynarken gördüm, inanılmazdı. Böyle bir karizma yok, tanıştığım için gurur duydum. Rol arkadaşlarım Haluk Can Bey ve Mustafa Bey'di. Melis Hanım'ı da söylemeden geçmek olmaz. Bu adamı takip edin derim:

Long Way From Home:
Bir diğer dostumuz Levent Bey'in pek sevdiğimiz projesi Long Way From Home bir diğer adıyla Istanbul Acoustic Sessions. Şimdiye kadar, Midlake, Melissa Auf Der Maur, Oi Va Voi ve Ólafur Arnalds'ın canlı çekimlerini paylaştı. Pek çoğunu daha çekti, fırsatı oldukça yayınlıyor. Pek güzel videolar, gerçekten müziğin canlı ve samimi yapılmış hali ayrı, bunu yansıtabildiğini düşünüyorum Long Way From Home videolarının. Bu projeyi de takip edin bence.

Sakareller - Sandık:
Gelelim piyasanın en tarz gruplarından Sakareller'le ilgili gelişmelere. Benim de bir parçası olduğum Türk Rok piyasasının nadide gruplarından Sakareller'in daha önce hiç bir yerde yayınlanmamış şarkısı Sandık, Karga'nın toplama albümünün ilk şarkısı olarak piyasaya çıktı. Şarkının benim için önemi, kayıtlarında ve bestelenme sürecinde aktif rol oynadığım ilk Sakareller şarkısı olması, gitar ve vokal kayıtlarında benim de payım var yani. Bu iki cd'lik toplama albümde İstanbul'un birbirinden farklı gruplarının birbirinden hoş şarkılarını bulacaksınız. Yora, Soaked, Seni Görmem İmkansız, Post Dial gibi camiada tanınan pek çok grubun da katkı sağladığı bu albümün en güzel yanı da internetten ücretsiz indirilebiliyor olması. Buraya tıklayıp, sizler de indirebilirsiniz. Sakareller'i ise takip etmek için:

Nada:
Bu hafta gitmek gereken etkinlikler nelerdir diye sorarsanız şu ikisini tavsiye edebilirim gönül rahatlığıyla. Birincisi salı gecesi Babylon sahnesinde Nada olacak. Nada, benim eskiden beri severek takip ettiğim bir grup. Kendime şu yönüyle örnek alırım Nada'yı, onlar da yaratıcı insanlardan. Toplasan 5-6 kişi ama hepsi de birbirinden güzel birbirinden ayrı projeler içerisinde insanlar. Genişçe bir müzik ailesi gibi bir tanım yazıyordu ekşi sözlük'te sanırım. Neyse yeni abümleri çıktı, ya da albümleri yeni çıktı diyeyim. Hatta Gece Düştü isimli şarkılarına klip de çekmişler, döndürüp döndürüp dinliyorum, şiddetle tavsiye ediyorum, yeterince iyi bir çocuk olursanız Buket Hanım'ı bile görürsünüz klipte: Buyurun buraya.

Mispis:
Haftanın ikinci etkinliği ise piyasadaki en favori grubum Mispis. Kendileri her zamanki gibi Peyote sahnesinde olacaklar çarşamba akşamı. Bir kez daha altını çizerek söylüyorum adamlar canavar gibi müzik yapıyorlar, müzikle ilgilenen, müziksever herkesin gelmesini isterim bu konsere, bu adamları canlı dinlemenin keyfi apayrı. Bu adamları da takip etmek için gerekli bağlantılar şunlardır:

Lemur:
Yarışmanın finaline kalamadığı için müzik piyasasına olan inancımı iyice yitirmeme vesile olmuş grubumuz Lemur var bir de. 27 Nisan'da da onların konseri olacak, şimdiden söylüyorum ki planlarınızı ona göre yapın. Bir de tam buraya tıklayın kayıtlarını ücretsiz edinin, keza bir alt yazıda da bu değerli kayıtlardan bahsettim, bir Kesir olsun bir Şehir olsun bunlar kolay çıkmıyor günümüzde. Bu güzel grubumuzu da takip etmek için buralara göz atın:

Emir Bey:
Son olarak el emeğimiz göz nurumuz Emir Bey'in son videosundan bahsedeyim. Ceren Hanım ile konuşmuştuk bir zaman, demiştik ki bir kayıt yapalım fırsatımız olunca diye, o fırsatı bize Umut Bey'in değerli dostu Toros Bey yarattı, bize evini açarak. Denize yakın ev kavramı Antalya'dan başka yerde yoktur diyordum, yanılmışım. Toros Bey pek başarılı bir piyanist, Ceren Hanım da pek güzel şarkı söylüyor, Umut Bey kaptı kontrbasını, ben de gitarımı, toplanıp bir Sertab Erener parçası çaldık: Bahçede. Umarım beğenirsiniz. Takip mecralarımız buralar:

2 yorum:

Emir dedi ki...

Emir Beyim her klibime yaptıgın katkı gerçekten hem çok buyuk oluyor hem de benı mutlu edıyor
sende klıbın karızmasını yukselten bır sıfattın
sayenizde guzel bır klıp cıkacak orataya

Emir Bey dedi ki...

Vay romantik sıtar.