Çarşamba, Eylül 28, 2011

Saat


Levent Bey'in bir şiirini kurcalıyordum geçtiğimiz günlerde. Daha doğrusu yine bir melodi çıkmıştı da, çekiştirip ona oturtacak bir şeyler lazım olmuştu. Derken olaylar gelişti şarkı ve sözler oturdu, ben bir taslak kayıt yaptım, ilk çembere servis ettim. Sonrasında -bir ara konuştuğumuz üzere- Yiğit Bey'e gidip üzerinde çalıştık şarkının. Güzel bir şey çıkacak gibi ortaya! Baya keyifli vakit geçirdik, şimdi de heyecanlıyım açıkçası.

Ayrıca çok zamandır beklediğim bu video sonunda facebook'a düştü. Orçun Bey'le birlikte bu yaz yaptığımız çalışma, Az Değilsin. Buraya tıklayıp, izleyin.

Mavi Büyücüler'i yavaş yavaş oturtuyorum. Sanırım kafamdaki gibi bir yer olacak sonunda. Aldığım bir diğer duyuma göre ne zamandır çektiğimiz tek cover videomuz bugün yarın piyasaya çıkacakmış. Bakalım tabi hakkımızda hayırlısı. Bir de bu aralar açık ara favori resmimi sizle paylaşıyorum. İmre Hanım'ın çektiği bu fotoğrafın bana kalırsa adı "urban yörüks" olmalı. Ahahaha.


Her neyse evet. Müzikle alakalı geçen herhangi bir insanı mutlu etmeye yetiyor.

Hiç yorum yok: