Çarşamba, Nisan 03, 2013

Üzerimde Kehanetin *


Yoğun bir hafta sonu geçirdim. Yine havalı bir giriş yaptım blog yazıma evet. Çarşamba gecesi -hemen altta da bahsettiğim üzere- Merve Hanım'a açılarak kafamdaki tüm stresi attıktan sonra, Cuma sabahı kendimi Antalya yollarına vurdum. Forum Tema için Antalya'da Side'deydik. En kalabalık kulüp ve en kalabalık yönetim çevresi tabi ki bizimkiydi adet olduğu üzere. Seçimler ve toplantılar önem arz ediyordu, bizim için değerli isimler önemli görevlere geldiler. Forum'un en keyifli yanı Gala'ydı sanırım, Gala'nın da tek eksiği -valsi saymazsak- çift olarak dans edebileceğimiz bir müzik çalınmamasıydı. Nice genç kadın nice genç erkek dansa kaldırma ya da kaldırılma hayallerini yutup kendini halaya verdi bilemezsiniz. Neyse Tolay Bey'lerden, devraldığımız gitarist/solist geleneğini de elimden geldiğince sürdürmeye gayret ettim bu forumda. Boşa taşımamalıydık o gitarı tabi. Bir yandan eski kadroların hemen hepsiyle tanıştığımı bir yandan da yenilenen kadrolara normal olarak yetişemediğimi hissettim. Neticede dostlarla İstanbul dışında bir kaç gün geçirmek her zaman müthiş keyifli oluyor. Üzerinden 2-3 gün geçti ancak normale dönmeye başladım. Bir de bize ulaşım sponsoru olan; ablamı, eniştemi ve yeğenlerimi görmeme vesile olan, Belek üzerinden Side'ye gelen Orçun Bey'e nice teşekkür etsek azdır. Kendisini İstanbul'da da görmek dileklerimizle.


Havaların, hafta sonunun, kafa dengi insanların, güzel vakitlerin, hayallerin, amaçların etkisiyle de olsa gerek, yine pek çok şeyi sorguluyorum, anlatmaya, yazmaya, konuşmaya çekiniyorum. İçimi döktüğüm herkesi üzüyorum çünkü bir şekilde, içimdekileri yutmaya, unutmaya ve susturmaya çalışıyorum ve belki alışmam lazım diyorum. Bildiğiniz üzre neşe gibi keder de paylaştıkça çoğalabiliyor keza. Neyse geride bırakalım şu an dertleri tasaları. Dünyanın başında bu kadar büyük dertler, bu kadar büyük kötüler varken benim dertlerim çok çok ufacık kalıyor.

Neyse geçelim müzikli konulara ki kafamız dağılsın, kafamız açılsın. Yasemin Mori'nin yeni albümü Deli Bando'dan Üzerimde Kehanetin * adlı pek güzel bir şarkının video'su gelecek şimdi. Video işinin içinde Levent Bey'in ve Asena Hanım'ın parmakları da var hem. Neyse izleyin pek keyifli bir video zaten, projenin içinde güzel isimler var hep ve güzel oluşmlar Hafif Müzik, Kanyon, Nokia Lumia ve House Cafe gibi. Bak öyle kolay kolay da reklam yapmam ama bu konserleri çok beğeniyorum. Neyse video'da izleyeceğiniz konseri -şansımız yaver gitti- biz orada dinledik/izledik. Bir de Mabel Matiz'in video'su var benzer şekilde, pek güzel bir performans o da, Yaşım Çocuk şarkısını çalıp söylüyorlar. Bir de Selim Saraçoğlu sonunda bir soundcloud hesabı oluşturmuş, ben kendisini canlı dinleyip çok beğenip buraya da yazmıştım, aldığım duyumlara göre ben dinlediğimden bu yana çok değişmiş dış görünüşsel olarak ama kendi gözümle görmeden o konuda yazmak istemiyorum, şimdilik güzel müzik var dediler, paylaştık deyip geçiyorum.

Hiç yorum yok: