Perşembe, Mart 28, 2013

Kıh kıh!


"Konseri bitirdik ancak diyeceklerim henüz bitmedi, şimdi sürpriz bir düet girişimim olacak. Konserlerin sonunda senelerdir 'olmuyor, olmuyor istesem de' diyorum ya, işte bu konserde güzel bir şeyleri oldurmaya çalışacağım elimden geldiğince. Hepinizin huzurunda hayatımın neredeyse yarısını varlığıyla güzelleştiren Merve Hanımcığım'a bir soru sormak istiyorum. Ama önce senelerdir bu birlikteliğe şahitlik eden dostlarımdan her zaman yaptıkları gibi bu gece de yolumu aydınlatmalarını rica edeceğim. (Merve ile aramda ellerinde ışıklar tutan dostlar bir yol oluşturur.) Sevgilim, Merve Hanımcığım (Merve'nin önünde diz çökerek) benimle beraber sonsuza dek şarkılar söylemek ister misiniz ya da hayatımın geri kalanını da güzelleştirir misiniz ya da kısa ve net bir şekilde benimle evlenir misin?"


Dün akşam konserin sonu için hazırladığım cümleler bunlardı, sanırım %95'ini söyledim, gerekli olup da unuttuğum bir kısım olmadı, eksiği değil fazlası oldu hatta. Ellerinde ışık tutanlar kadar ellerde ışık saçan telefonlar tutan ve bu anı çeken bizim kadar heyecanlı, bizim kadar sevgi dolu dostlar da vardı mesela, konfetiler vardı, elleriyle yüzüne örtüp arada inanmayan gözlerle bakan (ki bu %100 başarı demek bence) bir adet Merve Hanımcığım vardı karşımda. Hangi ele takılacağını bilmediğimiz bir yüzük vardı. Sonrasında sarılmak vardı uzun uzun ve biraz daha konfeti.


Benimle Merve Hanımcığım arasındaki sevgi, heyecan ve mutluluğun haricinde, dün oradaki tüm güzel insanların oluşturduğu bir atmosfer vardı. Gerçekten havada mutluluk, heyecan ve sevgiyi hissedebiliyordunuz somut olarak! Beni böyle önemli bir gecede yalnız bırakmayan dostlarıma gerçekten minnettarım, iyi ki varsınız, iyi ki yolumu aydınlatıyorsunuz ve en çok da tabi Merve Hanımcığım'a minnettarım onca insanın içinde bana "Evet!" dediği için. Sizi seviyorum efendim.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

bu kadar da icime dogmus gibi blogumda mutluluk yazisi yazmis olmama ne diyorsun?
mukemmel dolunayli bir gecede ailemize mutluluk yagdi, hep birlikte guzel gunler gorelim insallah :)

Emir Bey dedi ki...

Evet kalp kalbe karşı bence! Dolunay bizim canımız! Hep beraber hep mutlu olalım tamam mı? =)

deryik dedi ki...

aaaa!! çok çok sevindim, ne de güzel olmuş! siz zaten çok aydınlık bir çiftsiniz, orada olanlara da şahitlik şansı düşmüş. her daim mutluluklar!

Emir Bey dedi ki...

O aydınlık sizin gözlerinizin parlaklığından efendim. =) Çok teşekkürler! =)

victorvandort dedi ki...

Tamamina ersin insallah :) sadece blogunuzu okuyarak dahi mutlulugunuza duaci olunacak bi cift oldugunuza kanaat getirmek zor degil. mutluluklar dilerim.

Emir Bey dedi ki...

Teşekkür ederim, çok naziksiniz, ben de size mutluluklar dilerim. =)

düşlerin sahibi dedi ki...

ben de seni seviyorum sevgilim!=) cevap vermediğimi fark ettim de biraz geç oldu kusura bakma.öpücük <3

Emir Bey dedi ki...

=)

Elsa dedi ki...

çook sevindim mutluluklar diliyorum ikinize de bir ömür boyu

Emir Bey dedi ki...

Elsa: Çok mersi efendim! =)