Çarşamba, Eylül 24, 2014

Enteresan İşler Güzel Evrimler


Ne değişik değil mi 8 sene önce bir gün elini tutup, o günü "birlikte olmaya başladığımız gün" olarak kabul ettiğimiz Merve Hanımcığım, şu an yan odada bir yandan televizyon izlerken bir yandan da bilgisayarında işlerine bakıyor.

Yani demem o ki birlikte buluşup bir şeyler yemek, yürümek, el ele olmak -ki el ele olmak çok önemlidir *- konsere gitmek, film izlemek gibi etkinliklerden evrile evrile en son dün birlikte dolap monte ettik. Hem de ayakkabılık olarak satılsa da bizim banyo dolabı olarak kullanacağımız bir dolabı.


Neyse işte çok güzel evrimler oluyor bazen ve geri dönüp bakınca "insan gerçekten de hayret ediyor". Su yolunu buluyor demek, yaklaşık 12 senedir tanıdığım, bu sürenin de dörtte üçünde sevgilim olan Merve Hanım artık eşim.

Karım değil "karı" çirkin bir tâbir, eşim çok güzel halbuki, eş işte, diğer teki yani, benzeri ama tam da aynısı değil ya da bazı durumlarda tamı tamına aynısı, eş güzel kelime dedim ya işte.

* El ele olmanın önemi: Kaç kişi var ki rahatlıkla utanıp çekinmeden mutlulukla elini tutabildiğiniz? Bir düşünün bakalım tek elinizin parmak sayısını geçiyor mu bu kişilerin sayısı?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Eşinle hiç birbirinizin elini bırakmamanız dileğiyle :)

Karı - koca kelimelerinin aslında çok tatlı anlamları var, ben de öğrenince çok hoşuma gitmişti. Koca, dağ anlamında kullanılıyormuş, güçlü kudretli ve sağlam. Karı ise, kardan geliyor, dağın zirvesindeki, ona güzellik katan "kar" anlamında kullanılıyormuş.
Böyle düşününce karı-koca da çok anlamlı bence :)

kisd dedi ki...

Yillardir okumuyordum seni. Aklima geldin bi bakayim dedim. Cok sevindim. Mutlulugunuz daim olsun.

Unknown dedi ki...

Ayse hanim mrb finlandiya ile ilgili yazinizi okudum ben finlandiyaya gocmenlik basvurusunda bulunmak istiyorum nasil bir yol izlemem gerekir bilgi verebilirmisiniz mailim cdilek200@gmail.com simdiden tesekkurler