Çarşamba, Nisan 19, 2017

Antalya Yolculuğu


Girişi sert yapayım: Biz Antalya'ya göçüyoruz! Biz dediğim Merve ve ben yani! Mayıs ortasında taşınıyoruz bir aksilik olmazsa. Aslında bu karar yıllardır kafamızda belli aralıklarla tarttığımız bir seçeneği en sonunda denemek istememizle netleşti. Son dönemde de bunu yapmak için doğru zamanda olduğumuzu hissettirecek bazı gelişmeler yaşadık. Dedik o zaman daha fazla beklemenin alemi yok.

İstanbul da Antalya da çok sevdiğim kentler, birinde doğdum ve büyüdüm, birinde de en güzel yıllarımı yaşadım. Her iki şehrin de bolca olumlu ve olumsuz yönü var, nasıl elma ile armutu kıyaslamıyorsam ayrı iki kulvardaki bu kentleri de kıyaslamak, birini şeytanlaştırıp öbürünü cennetleştirmek gibi bir yanılsamaya düşmeyeceğim.


Biz bir karar verdik, umarım bu kararın sonuçları hem bize hem çevremize hayırlı olur. Yeni maceraların, yeni fikirlerin, yeni deneyimlerin peşinden gitmek her zaman heyecan verici oluyor, bakalım bu maceramız nasıl gelişecek? Baktık gelişmiyor yeni bir karar alır, geri döneriz ya da bambaşka bir yere gideriz kim bilir.

İstanbul'a gelirsek, bir ayağım muhtemelen burada olacak, annem, ağabeyim ve nice sevdiğim insan burada yaşıyor, aslına bakarsanız bir ayağımdan çok daha fazlası. O yüzden sık sık buraya gidip gelmeli bir ajanda oturtmayı planlıyorum orta vadede. Antalya ise herkesin arada bir geldiği bir şehrimiz, bizim orada olmamız belki oraya gelmenizi güçlendiren yeni bir sebep olur?

Merve'nin de benim de Antalya'ya dair hayallerimiz, orada yapacaklarımız ve yapmak istediklerimiz de gelecek başka yazıların konusu olur belki, kafamızda çılgın fikirler var tabii! Bu sadece bir haberdar etme yazısı olarak kalsın. Bir de 4 Mayıs'ta Mekan Kalamış'ta bir konser vereceğim, gitmeden önce görüşemediklerimizle görüşmek için güzel bir fırsat olabilir, not alın!

Hiç yorum yok: