Pazartesi, Mayıs 21, 2007

Yargı Bey' in Katkılarıyla =)











21 yorum:

tılsım dedi ki...

Resimlerle Taşoda konseri =). Ama bir videosu yok mu yahu bu konserin ;). Elinde iyi kötü olan varsa bizimle paylaşırsa seviniriz =). ilgililere duyurulur ;).
Resimler çok hoş =)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Solistiniz, ilkokul arkadaşım Aslı Hanım'a çok benziyor. En son 1 sene önce falan görüşmüştük sanırım.
Eğer o ise, Aslı ise selamımı iletiniz kendisine :)

Emir dedi ki...

yargı çok saol.
fotoların hepsi çok güzel
büyüksün
eline sağlık.

Emir Bey dedi ki...

tılsım : video konusuna eğilmiş durumdayım ayarlayacağız bir şeyler :D

gündemdekiler : ileteceğim efendim.

silgi dedi ki...

29 mart Türk Sanat Müziği konserine denk geldim youtube'dan, o ne güzel ses öyle, pek mesut oldum dinlemekten, tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

bu fotoları beklemekteydik.
pankart çok hoş, sanırım bahar hanım yapmıştı, tebrik ediyoruz kendisini, biz unuttuk zira :)

batu dedi ki...

üstten 4. sirada ortadaki foto emir bey'in album ya da konser tanitimlarinda kullanilabilir diyorum. güleç, ama maneviyat olarak içinde birseyler barindiriyor bolcana, gibi bir hissiyat uyandi bende. oyle bi sanatcimiz olsa, mp3ünü indirmem, albumunu alirim yani. (ehem, mesaj verdim, emir album yap!)

alttan ikinci sirada ise, soldan ilk fotoyu(emirinkini) görünce yarildim. sonraki fotoda kurtlar vadisinin agir abilerinden birinin sag ya da sol koluna donusen ve de buyuk patronun zengin kizina "gülüm, oldu mu bu simdi, ne işler ettin sen öyle? bak bu eli görüyormusun, ağırım ben, one göre!" diyen bir poz var. (nsl bir cümle bu) ve sanirim ilk fotoyla, ortadaki fotodaki kisi ayni degil. emir hangisi gercek sensin?

ayni siradaki 3. fotodaki arkadasin (ismini unuttum, buyuk ozurler dilerim, emir diyesim geliyor ama emin degilim) muzip bakisina ise yarildim, durup durup yariliyorum zaten ben de...

sözün özü, fotolar süper, video da istiyoruz. album de istiyoruz..

Adsız dedi ki...

ehuhe. yeni yeni konser. ser ser ser.

Anglachel dedi ki...

ahh ah :(
önümüzdeki maçlara bakacağız diyorum

Serra dedi ki...

efendimmm.. onceLikLe kom$u bLogLardan ununuZu duyarak geLdim buraya Emir Bey.. :P bir konSer furyaSidir aLmi$ ba$ini gidio, sessiz kaLamazdim.. :D FotoLar cok guseL, video sayeSinde sesini de duymu$ oLdum. Cok begendimm, in$ iStedigin yerLere uLa$abiLirsin.. :)

~Serra

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Şimdi fark ettim de
taşoda_sprinf07+04
fotoğrafında eski bir Türk filmi havası yok mu? :)
Ceket omuzlarda, kadına tafra yapan adam, arkada arabaya doğru boynu bükük giden şöför...
Zaten Merve Hanım (izmi yanlış söylemedim umarım) Türkan Şoray'a benzemiş :) Emir Bey de modern zaman Ayhan Işık'ı...

Allah aşkına bir de o gözle bakar mısınız şu alttan ikinci sıranın ortasındaki fotoya? :D

Yargı dedi ki...

rica ederim..
sizi fotoğraflamak zevkti..:)

Emir Bey dedi ki...

silgi : teşekkür ederim benden ziyade partnerim esra hanım ın sesi etkileyicidir =)

eysean : ahahah :D pankart yahu siz de bir dahakine kafanıza bant yaparsınız =)

batu : tamam batu beyim albümü çıkarıyorum hemen yeri gelince ağır abi yeri gelince yavş.k insan da olabiliyorum görüldüğü üzere, arkadaşın isminde bir zorluk yok hatırlayabileceğin gibi o da emir efendi, grubun 3 te 2 si emir den oluşuyor zaten =) o adamın daha ne pozları vardı da koymaya gönlüm el vermedi =)

dilağğ : biraz eko yapmış tam anlayamadım evladım bir daha de ?

anglachel : önümüzde maçlar olması dileğiyle =)

serra yılmaz : yok efendim ünümüz falan öyle, arkadaşların abartması =) teşekkür ediyorum iyi dilekleriniz için :D

gündemdekiler : o fotoğraf daha çok konuşulacak :p

yargi : mersi :D o zevk size fotoğraflanan biri olarak bana ait =)

Adsız dedi ki...

oh yahu. biri çekmiş vidyo sonunda.
emir bey sesiniz mükemmelmiş gerçekten.yolunuz açık olsun

imza geçenlerde video yok mu die çığıran anonim kişi

Tugc dedi ki...

Ya ya..Çok güzeller ama..Tekrar tebrik ederim :)

tılsım dedi ki...

Ya boşuna biz video demiyoruz bu güzel sesi duymak için ;). Başka var mı video :P ? (hani eğileceğiz demişsiniz ya o bakımdan :)) ama bu da güzel ;).
Teşekkür ederiz video için efendim ;)

---OPTiO--- dedi ki...

süperr süperrr süpeerrr

oky dedi ki...

hem de en beğendiğim performansınız :)
bir kere daha tebrik ediyorum. o şarkıda böyle gitarı bi kenara atıp ayağa kalkıcaksınız hissi uyandırıyorsunuz :)
fotoğraflar da ayrı güzel :)

scarlet dedi ki...

Yaklaşık 10 gündür pek internete giremediğim için anca gördüm. Süper olmuş fotolar.
Ayrıca "Özgür???" demek istiyorum =)
Dünya gerçekten de çok küçük...
Selamlar benden efenim =)

Emir Bey dedi ki...

? : bir dahaki konserde baştan sona çekim ayarlayacağız aynı aptallığı yapmayıp, iltifatınız için teşekkürler.

tuğçe : teşekkür ederim =)

tılsım : bir bu var ne yazık =)

optio : :)

oky : bu sefer fotoğrafları ben çekmedim diye terbiyesizlik olur düşüncesiyle kızartmadan koydum :D

scarlet : dünya küçük =)))))

Hanife dedi ki...

ne demek efendim her zaman,yeter ki siz konser verin biz çekelim:)yorum birazcık geç oldu ama ancak oturabildik bilgisayar başına:))