Pazar, Mayıs 13, 2007

Konserin Ardından

Vaktiyle şöyle demişim.


Şimdi bu konserin ardından söylenecek nice şey var. Öncelikle bana eşlik eden birbirinden değerli müzisyen arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunmakla başlayacağım. Kanun ile eşlik eden arkadaşımız Alper Bey, bizi sıradan bir plaj gitaristi modundan kurtarmakla kalmamış, apayrı bir boyuta taşımıştır, en çok ilgiyi o görmüş, konserden sonra aranan isim olmuştur, eli öpülüp başımıza konulası bir insandır, çok mükemmel kanun çalar, inanılmaz güzel de sesi vardır, beni gölgede bırakmasın diye kasıtlı olarak şarkı söyletmemişimdir kendisine. (eheh) Diğer değerli müzisyen dostum Emir Efendi ise, İstanbul' un en iyi bateristi olmanın yanı sıra, her türlü ritm aletine son derece hakim de bir insan olduğunu göstermiş, sahnenin en karizmatiği olmuştur, özellikle gözlüğü çok bitiricidir her daim. Son olarak bizi etkileyici sesiyle yalnız bırakmayan ve kimsenin, o şarkı söylerken gözlerini üzerinden alamadığı büyük insan Aslı Hanım. Bizi yalnız bırakmadı, ne kadar yüce gönüllü birisi olduğunu bize gösterdi, The Blower' s Daughter' ı olduğundan güzel söyledi.


Bana gelince, hayatımda hiçbir konser içime bu denli sinmemişti, ama bunun sebebi bugüne kadar kötü müzik yapmam ya da beraber çaldığımız insanların yeteneksizliği değil, ben sadece bu sefer tam olarak hakim olduğuma inandığım türde ve en sevdiğim parçaları seçtim konser için, sesimin her daim yavaş şarkılara daha iyi gittiğini düşünürüm. Umarım dünkü konser ile başladığım / girdiğim yol hep devam edeceğim yol olur. İleride hep bu doğrultuda gitmek istiyorum Allah nasip ederse.


Seyircilerimize gelince, Emir Efendi' nin de dediği gibi tüm izleyenlerimizi bire bir tanıyorduk, kalabalık bir taraftar grubumuz vardı ki pankartları bile vardı. Eheheheh. Sonracığıma annem ve ağabeyimi gönül rahatlığıyla çağırdığım ilk konserimdi, üstelik şarkılar söylerken yanımda bulmak istediğim bayan da en önden beni izledi. Sonra Ilgın Hanım bir ilke imza attı beni izledi falan, her daim vefalarından bir milim ödünç vermeyen Antalyalı kardeşlerim kalabalıklardı. Barış Beyler' den tut Caner Bey' e kadar geniş bir yelpaze oluşmutşu. (ahahahah) Sonra konserin öncesinde gelip bizden sohbetlerini esirgemeyen değerli bilok arkadaşlarımız vardı, bakınız Eyşın Hanım, Eroy Bey ve Oky Bey. Bize bonibon bile verdiler. Sonra politika grubumuz vardı Batu Bey olsun, Özge Hanım olsun (ki kendisi Merve Hanım' dan hırkasını, erkek tarafı olarak da benden nazar boncuğunu esirgememiştir), Sema Hanım olsun ne bileyim Umur Bey olsun her daim aramızda görmekten hoşlandığımız isimler. Onlar sanırım beni ilk kez dinlediler, umarım ilk izlenimimiz yeterli olmuştur. E tabi bir de geçen seneden beri canım ciğerim olmuş bir grup zibidi insan vardı bu ortamda ne bileyim Tuhaffiye Hanım vardı, Egecan Bey vardı, Melis Hanım vardı, Yasin Paşa vardı, Buket Hanım vardı, Ezgi Hanım vardı, sonra bir de okulumuzun taze kanlarından en sevdiğim 2 isim olan Bahar Hanım ve Çiler Hanım da vardı. Dediğim gibi seyircileri teker teker saymaya kalkarsam çok sürecek bu çünkü herkesi birebir tanıyorduk. Bu da bir ilk olabilir.


Konserde sanırım rock ağırlıklı grupların arasında değişik bir tat yakaladık, ayrıca One Last Goodbye çalarken, arkadan gelen ve "still feel the pain" kısımlarında bek vokal yapan grup beni çok sevindirdi, sonra konserden sonra Cem Bey ile ayaküstü de olsa iki defa sohbet etmek beni sevindirdi, lakin konserime yetişmesini en çok istediğim insanlardan biriydi kendisi, neyse nasip değilmiş. Sonra şarkı söylerken Jukebox üyeleriyle kesişmek çok komik bir şeydi, bir yanlışlık var gibi hissettim ben yukarda onlar aşağıda olunca.


Alper Bey, bir işten diğerine koştuğu için hemen kaçtı konserden sonra, bize bu kadar vakit ayırması bile yetti de arttı, okulumuzda el üstünde tutulacak bundan sonra her daim, Emir Efendi ile yaptığımız kritikler ve arkadaşlarımızın eleştirileri de hep iyi yöndeydi. Umarım eleştirilerde tanıdık indirimi yapmamışlardır. Nihavend Makamından Çal adlı sözleri Egecan Bey müziği bana ait olan besteyi de çaldık. Masum Günahlar' da ise arabeske kaçıp alkış topladım. Kerem Bey' in vaktiyle Jukebox için dediği gibi, benim de bu konserden sonra sonsuza kadar konuşasım / yazasım var ama tadında bırakmak lazım ki sıkıntı olmasın (Tuna Bey sözlüğünden güzide keliemeler). Ayrıca Jukebox demişken onları da dinledik, gerçekten en iyi Taşoda grubudur onlar benim gözümde. Tabi Cümbüş Cemaat' in de yeri ayrı şu saatten sonra. Bir de Jukebox konserinde tüm okulun önünde kopup kendimizden geçip dans ettikten sonra artık kismenin Emir Bey demesini bekleyemeyeceğim bana.


Herkese çok çok çok teşekkür ediyorum. İyi ki hep yanımdasınız !

31 yorum:

Adsız dedi ki...

ya kimse vidyo çekmedi mi o kadar insanmışsınız. youtube un varlığından kimseyi haberdar etmeme gerek yok sanırım. emir bey hayatınızın en içinize sinen konserinin kaydını almamış olamazsınız değil mi?

kim olduğumun bir önemi yok. zaten tanımazsınız da. vidyo yaa lütfen

Emir Bey dedi ki...

? : vallahi almadık galiba, ben biraz özünde aptal bir insanım hep bu yüzden, bir de bizden sonra çekilen gruplar oldu bilsem o platformu kurup üstünden tripodla çekim yapanlardan rica ederdim bizi de çeksinler diye ah ah !

deryik dedi ki...

e yani bu yoruma katılmamak elde diil. "gelseydin görseydin" demek olmaz paşam :)

güzel geçmesine, içine sinmesine sevindim.. daha nice konserlere :)

Adsız dedi ki...

siz böyle güzel konserler verin, biz her daim geliriz.
itiraf edeyim en son parçada kendimi ortaya salıp göbek atmamak için zor tuttum :)

Gamze dedi ki...

bi şeyi çok istersen olmazmış ya... ben çok istedim gelmeyi ama yetişemedim malesef:( üzgünüm:( eminim çok güzel bi konser kaçırdım:( özür dilerim:(

bi' dahaki konser ne zaman acep?

Adsız dedi ki...

maşalla! tütütütütüt!!!

Bahar dedi ki...

Emir'cm tekrar çok tebrik ediyorum inş bundan sonra da her şey istediğin gbi olur.eleştirilerde indirim yok hiç şüphen olmasın zira tanımadığın insanlar da bana çok beğendiklerini söylediler.

Emir Bey dedi ki...

deryik : efendim anlatılmaz yaşanırdı ancak :D umarım bir konserde siz de olursunuz yahu, siz de yorumuna çok değer verdiğimi insanlardan olacaksınız zira. =)

eysean : edirneli dediğin dokuz sekizlikte oynar dedik, kimse oynamadı yahu neyse :D geldiğiniz yeter ! :D çok sağolun !

püstüklü mama : vallahi hiç bilemiyoruz ama muhtemelen taşodalara çıakrız artık :D

dilöğ : sağol canıııığm :D

bahar : aman tanrım çok sevinçliyim o zaman :D

narsis dedi ki...

Ses vermek istiyorum ama ne yazsam bir kayit bile mi olmaz diye cemkirecegimi hissettigim icin boyle anlamsiz bir yorum olsun.

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Emir Beycim,
Nevi şahsına münhasır kişiliğinizi sahnede görme arzumuz baki olmakla birlikte, bu konserinize teşrif edememenin derin acısını taşıyoruz.
Vicdani nazarınızda af diler, gelecek konserlerinizde mutlaka bulunmak arzumu beyan ederim.
Saygılar, hürmetler...

Emir Bey dedi ki...

narsis7ekho : haklısınız vallahi.

gündemdekiler : siz böyle güzel laflar edip de benim kızmamı bekliyorsanız yanılıyorsunuz ne demek.

divadeiwob dedi ki...

ben de dinledim seni sahnenin önünde ;)

Elsa dedi ki...

emir ya sen merveye gölge'yi söylerken ben bile duygulandım izlediğim yerden. ne güzel bişey yaptın öyle. konserin ise gercekten güzeldi, cesaret işiydi, farklıydı. emeklerine sağlık diyorum ben, böyle güzel otuz dakika yaşattıgın için de teşekkür ediyorum :)

kumru dedi ki...

unuttun beni zalim. ben de orada dinledim en önden güs ve özgeylen.

Kerem Dıramca dedi ki...

Emir Beyin yüzüne de söyledim aha buraya da yazıyorum efendim; beklediğimden çok çok daha iyiydi konser. Ses rengi ve kontrolüne gerçekten hayran kaldım, az ama öz süslemeler, gırtlaklar; sonra kendine oturttuğun tarz gerçekten sesine de enstrüman çalışına da çok uygun. Sanki konserde amatör bir öğrenci değil de profesyonel bir sanatçı izliyor gibi hissettim kendimi.

Efendim bir vesile yaratın da TSM dışında da bizleri sesinizden mahrum bırakmayın diyorum.

Kerem Dıramca dedi ki...

Ayrıca Jukebox hakkındaki yorumlar için de teşekkürler :)

Emir dedi ki...

1)Emir Bey çok çok başarılıydın.
2)Alper Bey çok çok başarılıydı.
3)Aslı Hanım zaten.
4)iltifatlar için saol
5)o senin kariman
6)Evvela bravo sana.Sonra bravo hepimize.
7)Buradan bizi yalnız bırakmayan istanbul üniversitesinden arkadaşlarıma teşşekkür ederim.(erinç,şenay)
8)Emirbey 1 numara
9)jukebox başarılı yaaaaau
10)Aslı Hanım da süper insan
11)ocakda yemek var yanmadan bi gidip bakayım

scarlet dedi ki...

Siz üçünüz otururken ben ayakta elimi kolumu nereye koyacağımı bilemedim yahu! Kendi konserimizde heyecanlanmıyorum bunda heyecanlandım valla. Ayrıca rica ederim büyük keyif aldım, ben teşekkür ederim bu güzel konser için ve de çok sevdiğim bir şarkıyı sahnede söyleme şansı verdiğin için bana.

Adsız dedi ki...

braavo!!!

Tugc dedi ki...

daha nice konserlere Emir Beycim :) Umarim bi dahaki sefer ben de dinleyebileyim canli olarak..
ama canli telefon baglantisi yaptim yani :)

oky dedi ki...

efendim harikaydınız her biriniz,
şarkıların çoğunu ilk defa sizin sesinizden dinnemiş oldum, çok memnun kaldım, yanılmıyorsam ağır roman müziğinde özellikle çok iyidiniz :)
teşekkür ediyorum :)

Emir Bey dedi ki...

karanlık : teşekkür ederim =) umarım beğenmişsinizdir.

elsa : evladım ne demek yahu, ben yapmak istediğimi yaptım bu da size keyif vermişse ne mutlu bana =)

pepinot : ben insanlara senle ilgili yorumlar yaptım hatta "çok şirin bir insandır bir de renkli elbiseler giymiş iyice bıcır bıcır olmuş" bile dedim.

kerem : aman tanrım, bu iltifatları hakedecek ne yaptım ben ! ço sağolun, çok teşekkürler. TSM den ziyade bu tarza daha çok hakimmişim gibime geliyor inşallah bu yolda devam ederiz hep, bir de Jukebox a diyecek hiçbir şey yok ! alkışlanır sadece =)

emir : bir konserin daha burada sonuna geldik yapımda ve yayında emeği geçen her arkadaşımızı öpüyoruz =)

scarlet : yahu aslında bir 4. tabure vardı ama böyle söylerken oturmanız bir garip olurdu herhalde, ya da biz size hep ayakta alışmışız da ondan =) heyecan iyidir =) eheheheh =) nice düetlere :p

buket : mersi canııım =)

tuğçe : eheheheh =) inşallah bir dahakine dinlersiniz siz de ne de olsa artık buralarda oalcaksınız =)

oky : ağır roman ın müziğinde içimizdeki fantaziye kaçan yanı zapt edemedik bir türlü =) apayrı bir şarkıdır ama kendisi :D teşekkür ediyoruz bizi bu mutlu günümüzdde yalnız bırakmadığınız için =)

eroy dedi ki...

elinize ağzınıza sağlık diyim :)
hatıralar derim ben en çok onu sevdim :)
ben videoya çekicektim ama tam da konser başlarken makinenin pili bitti :) eysean o anı canlı yaşayıp da içinden bana küfredenlerden pil konusunda :)
sosyal sorumluluk hissettim yaptığım eşekliği itiraf edeyim dedim ;P
görüşmek üzere efendim

Adsız dedi ki...

banner'a bayıldım, kahkahalar attım!!

öml dedi ki...

tiz 17 bass 38 sol kolondan al biraz sağa ver al al al kıs tamam dur. süper.
rak revuluşıın yeeaaa after never neverland

Çimen dedi ki...

Özelikle "One Last Goodbye" ve "The Blower's Daughter" insanın içini ürpertecek kadar güzeldi :)

Emir Bey dedi ki...

eroy : yahu biz anladık, kaderimizde video ya çekilememek varmış, ancak bu kadar talihsizlik olur =) gelmeniz yeterdi efendim =) eşşeklik bizim eşşekliğimiz, hatıralar bizim de en beğendiklerimizden =)

eysean : buket hanım ile benim olduğumuz banner mı ? =)

morbid : ay em dı rak revuliyşın beybe =) sen bu ki sound işini iyice çözdün de az daha eko verseydik =)

çimen : çok teşekkür ediyorum, o sizin dinleyişinizin güzelliği =)

Adsız dedi ki...

hayır şekerim, "burası kadıköy-buradan çıkış yok " olana..
süper olmuş, cuk oturmuş.

Emir Bey dedi ki...

eysean : 2 gün durdu yetti =) zaten bizim olayımız gösteriş değil, kalbimizin en derininde Fenerbahçeliyiz, kim ne derse desin !

---OPTiO--- dedi ki...

öyle cok isterdim ki orda olmayi:(
bi dahaki sefer insallah..harika bi gun olmus..tum dostlain , ailen , askin yaninda :) ne mutlu...bi de icime sindi ilk kez demissinya..daha bi merak ettim..mukemmel ötesi oldu yani...neysee..simdilik kaciyorum :)) görüsürzz

Emir Bey dedi ki...

optio : bir dahaki sefer olacak mı ondan biraz şüpheliyiz gönlümüz olmasından yana ama kanun çalan arkadaşımız Alper Bey yoğun temposu arasında bize vakit ayırdığı için bu konser bu denli iyi oldu, hatta içime sinecek güzellikte olmasının sebebi de oydu, gönlümüz yine ilerde de Alper Bey' i kandırmaktan yana, olmazsa da zaten Emir Efendi hep yanımızda onun da karizması yeter =) onun dışında evet en sevdiklerim ve bir çok sevdiğim hep yanımdaydılar sağolsunlar. görüşmek üzere =))