Cuma, Mayıs 11, 2007

Konser de Konser, Konser de Konser

Konser. (dedim)

Farkındayım günlerdir konserden başka laf etmiyorum ama bugün Alper Bey' in evinde gerçekten keyif veren bir çalışma yaptık sağolsun ev sahipliği tek kelimeyle mükemmeldi, Emir Efendi* bugün de şopar darbukasıyla bize eşlik etmekle kalmayıp, her türlü ritm aletini klas bir şekilde kullanabildiğini kanıtladı, Alper Bey ile de son rötuşları yaptıktan sonra yarın için biraz altta bahsettiğim 6 (+2) şarkıyı hazır ettik.

Keyfim yerinde anlayacağınız Allah' a çok şükür, umarız bu işin altından da güzelce kalkarız, şımarırız, seviniriz falan. Hislerim doğrultusunda bir kaz daha pek pişman olmayacağınızı düşünerek herkesi davet ediyorum konserimize. Bu hayatımdaki ilk Emir Bey konseri. Bilmem anlatabildim mi?

Otobüste gelirken farkettim ki, Jukebox bir konser ayarlasın bana ve hep Brazen, İz bırakanlar Unutulmaz kıvamında çalsınlar, ben de dinleyip göğe ereyim. Aslı Hanım' la da görüşemedik ama şayet bunu okursa yarın tahminen 16.00' dan itibaren okulda olacağız, bir ara uğrasa yanımıza yeter.

Bir de Emir Efendi' ye bu zor zamanlarında tüm vefalılığıyla beni hiç kırıp üzmeden yanımda olduğu çok teşekkür ediyorum, Alper Bey' e ise ne desek az, adam sanki işi gücü yokmuşçasına bizle çalıyor. Yarın tekrar belirteyim saat 19.00' da başlayacak konserimiz için, herkesi en geç 18.00 - 18.30 gibi çimlere bekliyoruz ki ben 16.00' dan itibaren oralardayım.
* Emir Efendi' ye efendi dememin, onun kökeni yahudi oluşu, sabetayist oluşuyla falan alakaslı değildir, sadece iki Emir Bey kafanızı karıştıracağı gibi bu paltforma da çok geleceğinden, bir de kendisi gerçekten efendi bir insan olduğundan bu lâkabı layık gördüm kendisine.


Saygılar sevgiler!


12 yorum:

Dilara dedi ki...

ay emiiir, gerçekten gelmeye çalışçam!

Adsız dedi ki...

ay ne desem bilemedim :)
topladım ben arkadaşları,
grupçanak geleceğiz ;)

Hanife dedi ki...

orada olacağız efendim:)

Adsız dedi ki...

DURMADAN HİÇ DURMADAN DEVAM EDİYOR EMİR... AYTAÇ

Emir Bey dedi ki...

lavender : farkındayım sıktım üst üste ama artık şımarıklığıma verin =)

eysean : hobaaa !

hanife : bekliyoruz !

aytaç : vallahi kast ettiğiniz şey blogun akışı mı, hayat mı tam anlayamadım ama hepsi durmadan devam ediyor hakkaten =)

Gamze dedi ki...

ayyy! çok heyecanlı:)

hadi hayırlısı:)

eroy dedi ki...

güzel bir akşam olması dileğiyle efendim :)
ben de gelicem bak ilk defa bir konser etkinliğinize :)

Parizyen Ay Lambasi dedi ki...

tasoda falan deme. tas olursun.

1 ay daha b.u. hakkinda bir sey yazmayin yahu, sabredin, catliyoruz buralarda.

Emir dedi ki...

emircim seninle müzik yapmak bir zevk.bu güzel projenin bi parçası olmak da çok hoşuma gidiyor

Emir Bey dedi ki...

püstüklü mama : biz de heycanlıydık =)

eroy : büyük insansınız vesselam !

parizyen ay lambası : sayılı gün çabuk geçermiş efendim =)

emir : canım ciğerim ! sen bize lazımsın ! =)))

Adsız dedi ki...

emiiir emiiir

sen ilkokulu hangi okulda okudun ?

ve ortaokulu ve liseyi.. çok merak ettim gerçekten birine benzetiyorum eğer aynı okuldansak osun sen!!

Emir Bey dedi ki...

xeynep : Antalya da okudum ben onları hep bu yüzden benzettiğiniz insan değilim ben muhtemelen =)