Çarşamba, Mayıs 02, 2007

Atraksiyonlarla Dolu Bir Hayat

Ekleme : Senelerdir bizzat içinde bulunduğum burun damlası sektöründe bu sefer irademe yenildim, şimdi kullananlar bilir, bir kısım damlanın bağımlılık özelliği vardır, 6 saatte bir alınıyorsa örneğin sadece 5 saat 30 dakika burnu açar ardından tıkanır tekrar, senelerdir 3 - 4 günü damlayla geçirmemeye özen gösteren ben bu sefer Novartis firmasının Otrivine adı altındaki bu alçak oyununa alet oldum. Burnun mu var derdin var kardeşim !

--- 0 ---

Güzel geçen ve hayat böyle olsa sırf dedirten bir günün ardından bindiğim otobüste bir an sıradan bir insanı kilitleme isteği uyandı içimde. Arka kapının o noktada ayakta dururken (kapının önünü kapayacak şekilde) kapıya doğru gelen ilk insana "Düğmeye basıvereyim mi?" dedim, adam da "Ee bas bari." dedi, pek eğlendim sonra düşünüp düşünüp güldüm.

Bilok umun yine sağını solunu değiştirdim, artık başlığımın altına genel bazı fotoğraflar koyacağım, bu başlık Taşoda Özel Başlığı altına da yazdığım gibi, linkler olsun, banner lar olsun hep düzenleme isteyen şeyler bunlar, neyse hallettik şimdilik.

Taşoda konser listeleri belli oldu, şimdiden belirteyeyim 12 Mayıs Cumartesi günü saat akşam 18.30 ' dan itibaren bir iki saat bir boşluk yaratın hayatınızda, çünkü bu boşluğun 40 dakikası bana ait Emir Bey olarak; repertuarımı, arkadaşlarımı tekrar açıklayacağım kısa bir süre içinde, gelmeyenler gözümden çok fena düşer, güzel olacağına dair çok güçlü hislerim var bu 40 dakikanın, öncesinde böyle hisler beslediğim konserler güzel oluyor.

Şimdilik bu kadar, önemli bir şey olursa çaldırın gelirim ben.

19 yorum:

öml dedi ki...

yeeaaah

Adsız dedi ki...

nasonex kullan muhteşemdir
bağımlılık yapmaz

bi de öneri daha: clerinase yut

çok ii bi doktor önerisi bu

bu mevsimde o çektiğin şey alerjik kaynaklı çünkü

(alerjikastımıolanbmevsimdesaniyede70979809kerehapşırantıkalıburunlukalınseslizavallıkız)

nane limon kabuğu ha ha ha hapşu

Gamze dedi ki...

Tamamdır! Yazdım kenara. Çok da yakınmış be! :))

Tugc dedi ki...

Yahu insan bir 2 sahfta sonra yapar konseri. O tarihlerde daha Aydin'da olacagiz yani, dimi :P
Telefon baglantisi yapabilir miyiz acaba? :D

Elsa dedi ki...

oo ben de orda emiiiar diye çığıran kız olmazsam böyle oliyim: Oo

Emir dedi ki...

o boşluk hayatlarının en güzel anları olarak geri dönecek.
aşıklar ağlıyacak.aşksızlar aşık olacak.

Jahrein dedi ki...

O otrivine şöyle bir şey hocam. Sıktıktan sonra burun etlerini küçültüyor ancak her sıkışından sonra sıkmadan önceki halinden biraz daha büyük bir hale dönüyor. Ve sen yine sıkıyorsun yine büyüyor yine sıkıyorsun bir süre sonra nefes alamıyorsun ve başka çareler aranıyorsun. O noktada otrivine bir şekilde elden çıkartılıp doğal bir arayış içine giriliyor.

Yalnız o tıkanık burnun 5 saniyede otrivine sayesinde açılması durumu insana büyük bir haz verir. Sigara gibidir başlayan bırakamaz :P

yemekten sonra 1 damla sıkayım bi daha sıkmıycam falan deseniz de kendinizi kandırmış olursunuz :P

batu dedi ki...

emir bey söz verdigimiz gibi orada olucaz inşallah... merakla iple falan cekiyoruz...

Emir Bey dedi ki...

morbid : raftır neva nevaaa leeeynndd

littlematchgirl : claritine kullanıyorum, aynı özellikleri olan farklı br firma ilacı muhtemelen, bugüne kadar burnumu açabilen 2 damladan biri otrivine, diğerleri işe yaramıyor pek.

püstüklü : bekliyoruz, hatta adam toplayın gelin :))

tuğçe : seyircilerden birini ayarlayın o zaman bir de şarkı seçin dinletsinler :p

elsa : haydi bakalım hayırlısı :)

emir : etkiledik galiba seni çalışmada =)) kime aşık oldun bakayım :))

felagund : of of ! müthiş bir açıklama getirmişsiniz bu soruna yahu ! o verdiği haz ne yazık ki hiç bir şeyle değişilmez ve ne akdar alternatif yollar da denense bir eyrde sonra "hadi bu sefer de sıkayım bir şey olmaz" diyor insan.

batu : söz verdiğiniz gibi ne zaman beyim? ben ufak bir noktayı kaçırmışım, hoş gerçi ne zaman isterseniz buyrun başımın üstünde yeriniz var :D

Adsız dedi ki...

vuaaa.. deme be.. güzel bir gün daha bizi beklemekte..
aman tanrım, çok heyecanlandım!

Bahar dedi ki...

Çalışma sonrasında bile mutluluktan gözlerin parlıyor yahu,elbet o mutluluğunu paylaşacağız =) bir de Emir bak aşk konusunda kandırıyosan küserim giderim uahuheuh

Hanife dedi ki...

o gün seminere katılacağım,umarım yetişebilirim yahu:(

QM dedi ki...

orda olmaya calisacagizdir :) repertuar'i dort gozle bekliyoruz.

scarlet dedi ki...

Ben de orada olup sarkilara var gucumle eslik edecegim =)

Birkac saat sonra da biz variz programda, guzel sarkilarla cok yorma beni olur mu =P

cheshirecatunderthebed dedi ki...

mümkünse burnun hep tıkalı olsun ıslıklarınla şenlenelim yaz boyu emiroy

ikinehir dedi ki...

emir bey,

sizin burada sağda şarkılarınız yok muydu? sırılsıklam mıydı acaba? yoksa ben çok fena mı atıyorum? yok değil ise ne oldu onlara? tam dinleyecektik yahu :)

Adsız dedi ki...

seninle tanismak istiyorum,
bu mümkün müdür =)


takipcin sirine

Emir Bey dedi ki...

eysean : heyecan iyidir yahu :)

bahar : paylaşın yahu.

hanife : umarım yetişirsin.

qm : biz de bir türlü karar veremedik ama hemen haftanın başında oluşturup sunacağım buradan sizlere =)

scarlet : vallahi sesiniz şayet bizim sizin konserden çıktıktan sonraki sesimiz gibi olursa, ben sizi dinlemem =))

cheshirecat : bugün beyoğlunu çaldım burnumla :p

ikinehir : vardı ama değiştirdim, youtube a girip sırılsıklam yazınız 3. ya da 4. sırada benim fotoğrafım olan videoyu göreceksiniz.

? : vallahi bilemiyorum.

öml dedi ki...

alışamadım ben bu blog tasarımına yahu. napayım emir. geceleri köşeye cekilip sessizce ağlıyorum noldu lan bu blog tasarımına diye hep bunu düşünüyorum hayatım mahvoldu:P