Salı, Aralık 14, 2010

Karga


Geçtiğimiz Cuma Sakareller olarak Kadıköy Karga'daydık. Ben Karga'yı eskiden beri severdim, bir daha sevdim o gün. Ha konser sahnesi, ya da konser katı çok müthiş, ses sistemi inanılmaz ondan mı sevdim? Yok efendim değil ama yine de çok güzel bir yer. En üst katı performans sahnesi yapmışlar ama böyle bir miktar "evi yeni tuttuk hadi parti yapalım" gibi bir dekorasyonu var, yani bomboş, sahne zaten yok yani yükselti falan, duvarlar da boş, içerisi de; ama ses sistemi bizim için yeterliydi, eş dost da bizi yalnız bırakmadı, geldi. Keyifli bir konser verdik, "Eyfel" ve "Galip Dede"yi de ekledik repertuvarımıza bu konserle. Bizim konser bitti, aşağıya indik Karga daha yeni yeni güzelleşmiş. Bizi yalnız bırakmayan, gerek Anadolu'nun gerek Avrupa'nın farklı bölgelerinden kalkıp gelen tüm dostlara minnettarım gerçekten.


Bugün de Batu Bey ve Lâle Hanım ile Erkan Oğur & Derya Türkan konserine gittik, beni davet ettikleri için minnettarım, çok keyifli bir geceydi beklendiği üzere. Müthiş insanlar gerçekten bu insanlar, sadece iyi müzisyen değiller bana kalırsa. Çıkışta Baturay Bey'e de denk geldik sohbet ede ede yürüdük meydana iyi oldu. Bakalım şu konserler ne zaman kesinleşecek, bu ay neden bu kadar yoğun diye merak etmeden duramıyorum. Haftasonu da Gert Bey ve Charlotte Hanım ile görüştüm, hayat çok garip diye düşündüm bir kez daha vallahi. Bir de Emir Bey'e youtube sayfası açtım, inanmazsanız buraya tıklayın, kendi gözlerinizle görün!

Hiç yorum yok: