Pazartesi, Ocak 22, 2007

Bey

Efendime söyleyeyim bugün de politikslerle toplandık kısmen. (Bu politiks de çok hoş laf Avukat Melis Hanım sağolsun.) Üsküdar' da Sanem Hanım ile buluşup çıktık yola, istikamet Rumeli Hisarı Kale' ydi. Öncelikle bir miktar çay bahçesi olan Kale' de oturup bizim gençleri bekledikten sonra -ki vapurdaki çay bugünkülerin hepsinden enfesti- onlar gelince esas Kale' ye geçtik. 8 kişiydik. Oğuz Bey, Aslı Hanım, Batu Bey, Sanem Hanım, ben, Esen Hanım, Özge Hanım ve Umur Bey' dik. Bunlar kuvvetle muhtemel politika bölümü hayatımdaki kor kadroyu oluşturacaklar. Neyse sürekli yedik. Bir de sürekli çay içtik. En keyifli yiyenimiz Batu Bey' di. Sonra kalktık Emirgan' a yürüdük. Azcık dinlendik ordan deniz seyrettik ve geldik Taksim' e. İddialı olduğumuz Tabu hususunda yenildik lakin bu sadece bir başlangıç diyorum ben. Sonrasında Tuhaffiye Hanım ve Melis Hanım geldiler ve biz de kalktık, onlar Buket Hanım ve Yasin Bey ile yeni ufuklara açılmaya gittiler ben ise sevdikimi görmeye. Gördüm de. Yazık evladım yorulmuş bitkin düşmüş. Sağolsun Ayşe Hanım' lar beni de Beşiktaş' a attılar. Neticede vardım eve. Lakin şu an farkettim ki yine gün özeti şeklinde yazılar yazar oldum. Çok gezince demek yazacak enerji kalmıyor. Ama bir iki önemli hususa değineyim bari yazının sonunda.* Bölümde durduk yere "Emir Bey" olduk yahu! Herkes bana bey diyor tövbe estağfurullah. Misal yanımdaki insana telefonda kim kimsiniz sorusu soruluyor, o da "Umur, ben, Aslı, Emir Bey" diyor. Yahu bizimkiler yani geçen senekiler duysa, görse bunu ağızlarıyla gülmezle eminim. Hatta durum o derece ciddi boyutta ki Sema Hanım bana takside dönüp senin soyadın bey mi dedi. Güldürdü bizi. Napsın o da haklı efendim bey aşağı bey yukarı. Bir de finallerde hoca ingilizce duyuru yaparken sixtyfive minutes demişti sınav süresine ve arkadan gelen sesle gülmekten ölmüştük ki ses : "Abi sixtyfive kaç ediyordu?" demişti. Bir kaç yazacağım güzel başlık var lakin, geniş vakit, açık zihin, sağlam beden gerektiriyor. Hayırlısı artık.NOT : "No one wins the fight" çalıyor feci gaza geldim, gidemezsem giderim buralardan.

Tugc dedi ki...

hahahaha sixty five kac ediyordu resmen ya:D
neyse Bey lafina gelince.. Emir Bey'cim, siz de herkese Hanim&Bey diyorsunuz, ondandir:D

abaküs dedi ki...

bir de babasının mesleğinin 'housewife' olduğunu söyleyen çocuklar olur. ben küçükken vardı mesela. ama artık kalmamıştır heralde :P

bir de demin keşfettim, şarkılarınız güzelmiş. sahiden.

tılsım dedi ki...

3.ye yazıyorum kabul etmiyor..Kesin bunu da kabul etmeyecek... >(((
Emir BEY =)) Bey fena mı ne güzel ;).Çok güzel bir gün geçirmişsiniz..

Hanife dedi ki...

ben de hazırlıkta bi kere fifty neydi lan diye sormuştum ve bütün millet kopmuştu.Ceyda hoca da oha der gibi bakmıştı hatta:)Emir Beyfendi:))

deryik dedi ki...

bu arada... o emirgan iskelesi var ya, benim. kumarda falan kaybetmeyi de düşünmüyorum. selam söyleyin kendisine.

Emir Bey dedi ki...

eysean : höyt edesiniz mi var :) hayırlısı :D

tuğçe : lakin işte bu insalar blogumu takip eden insanlar değil, ya da etmeyenler de diyor durduk yere :)

aylak abaküs : large job falan dese halbuki serbest meslek yerine yaratıcı olsa :)) iltifat için teşekkürler eskiden aslında şarkıların linkleri vardı bi ton şarkı koymuştum ama sonra hemen paylaş çöktü o linkleri de silmek zorunda kaldık :)

tilsim : bunu etmiş vallahi :) finaller bitti gayri güzel günler bizi bekler eyvallah deriz geçer gider :D

hanife : ceyda hoca yı bir geçin yahu aman :)

deryik : ve aleykümselam, ben bir baktım zaten etrafında it kopuk var mı diye, merak etmeyin yok, arada gidip bakıyorum ben ne olur ne olmaz :D

batu dedi ki...

biraz gec yazdim ama baktim 8 yorum var ve oraya katilanlardan birinin yorumu yok, yazmazsam olmaz=)

emircim fotolarin sahane olmasini vurgulamak istiyorum. hepsi dogal, hepsi icten fotolar. cok hosuma gitti. yalniz artist kilikli bi tane var orda, siyah gomlekli, direk onunde, onu pek begenmedim. neyin nesiymis bi taniyalim onu biz? =)

kale, emirgan, sahil, taksim... guzel gundu, herkesin ayagina saglik...

Emir Bey dedi ki...

batu : o siyahlı en karizmatik olanımızdı valalhi beyim lakin herkes birbirinin arkadaşıdır diye sormaya çekinmiş kimse tanımıyormuş meğer :D