Cuma, Nisan 11, 2008

Nisan ve Mayıs Yorgunluğu

Evet ne yazık ki nisan ayı da mayıs (kaplan mı demek istedim ama demedim) ayı da dopdolu geliyor her sene, bir yandan sınavlar, dersler çalışmalar, bir yandan konserler, dinletiler bir yandan da katılmak istediğim aktiviteler ve görmek istediğim insanlar. Eee atalarımız ne demiş önce okulu hallet gerisi kolay, ben de öyle yapacağım inşallah. Bu dönem geçen dönemki fetret devrinden sonra hiç fire vermeyeceğim. Kendi yazdığım fire kelimesini de fayır diye okumuş olabilirim ama yine de Türkçeyi severim. Bana ve Emir Efendi' ye beraber çalacağımız bir yer bulun bu arada, azcık birikim yapmamız lazım.

8 yorum:

oky dedi ki...

ee ne demişler, nisan mayıs ayları... ;p

hanife dedi ki...

"fayır" :))mükemmel ya,nedense son zamanlarda en çok yaptığım hata çeşididir kendisi:)

Adsız dedi ki...

burda taş biraz da bana geldi. yetersiz kaldım o konud yarın etraflıca konuşcaz canımsın!

mekan konusundan basettim ama biraz kurtlar vadisi havasında konuştum..

emir şarkıda "keşke olsaydım kök 3 yerine" mi diyor yoksa orta kulak intiharı mı geçiriyorum..

Emir Bey dedi ki...

oky : ne demişler hakkaten sonrasında =)

hanife : valla dejenere olduk azizim =)

korcan : ah bir anlasam seni ilk seferde evlat !

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

emircim nerde istersin kardeşim taksim kadıköy hatttında bir sorayım dostlarıma senin için :))

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

şey bu arada bende bir punk grubuna solist olmak istiyorum bağıra bağıra detone detone şarkı söylemek istiyorum ama bak valla gerçekten istiyorum...

whosayin dedi ki...

emir mekan sorunu varsa gelin antalya'da çalın

Emir Bey dedi ki...

yalnızlık okulu : yani aklınızda olsun gerçi biraz garip kriterlerimiz var bu konuda ama neden olmasın değil mi =) eyvallah !

husayn : yiğidim sen bize karizmatik bir mekandan iş ayarla yol parası ve bir gecelik kalma karşılığında süper konser sunalım doldoralım mekanlarını insanlar huzur bulsun =P
en olmadı sen buraya bizim okuldaki konsere gel yahu :D