Çarşamba, Haziran 11, 2008

Sıcaklar Şal Çıkarttırttı !

Deryik Hanım ile görüşüldü bugün, eminim kendisinin dahi beklemediği bir saatte manzarada kendisini rahatsız ederek başladım güne. Sonra benim işim gücüm var yahu diyerek koştur koştur Harbiye'ye Finlandiya Fahri Başkonsolosluğu'na gittim, 12'de kapanıyordu 11.45 gibi girdim, kimse yoktu ki hemen benle ilgilendi Finli hanım, belgelerimi inceledi, sorularımı yanıtladı tamammış her şey şimdilik, gönderdi bakalım hayırlısı, bir de beni sevmiş olacak ki bir ton Finlandiya broşürü -ingilizce konuşan bir Finlinin broşür demesi asla anlaşılmıyor!- verdi, al bakalım genç adamsın tavrında. Neyse geri döndüm işimi bitirip, üzerimden kalkan yükün haddi hesabı yok. Resmen dün sevdiğimin terk-i diyar etmesinden sonra özlemimi yatıştırmak için kendimi devlet dairelerine vurmuştum. Belgeleri toparlayım derken Üsküdar'da 8 tur falan attım ama bonus puanlarım oldu bu esnada. Hasılı kelam işi bitirip okula dönerken Akmerkez'de olduğunu öğrendim Deryik Hanım'ın, yemek yedim orda, farklı Avrupalılardan bahsetti bana Deryik Hanım, sonra da kalkıp İstiklal'e geçtik. Gayet yürüdük, dergi aldık, dolaştık, gezindik, çay içtik, kahve içtik. Fotoğraf çektik derken vakit geldi ayrıldık. Deryik Hanım'ın sohbeti de hem kuvvetli hem keyiflidir, insan sıkılmaz hiç yanında, pek samimi bir insandır. Jelatin Hanım'ın olası 50 yaş sonrası kokoş + konken hallerini hayal ettik. Şalımı da Deryik Hanım'a bıraktım saygımın bir nişanesi olarak, Üsküdar'a gelip anney ve ağabey ile buluştuk, Anadolu Hisarı'nda bir şeyler yedik döndük. Gençlerin başarılı zayıflama poltitikalarını bu fotoğrafta idrak ettim.

Not : Orçay Han yola çıktı, telefonu ise hep açık. =)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

siizn her haliniz yakışıklı beyim şalsız bile süpersin :)))

buarada mihrimah sultan cafe mi orası :)))

Cansu dedi ki...

oo emir bey şal gitmiş hehe:) Allah sevdiğine kavuştursun,tatil nedir ki hemen bitiverir:)

Anglachel dedi ki...

beyim fince [i]perkele[/i] demeyi gitmeden iyi öğrenin, r üzerine baskı yaparak bol bol söyleyin. karşılaştığınız her ters durumda kullanın pek severler. birinin yüzüne karşı değil tabi :P

ikinehir dedi ki...

pühee ben gelemedim ya. -20 kontörlü olduğum yetmiyormuş gibi "kampüste olurum da peypır veririm de diğer peypıra kadar 15 boş dakikam var o arada görüşsek ya" dediğim saatlerde evden yola yeni çıkmıştım.
mezunlar gününe gelceniz mi konserlar bişiler? orada görüşsek boğaziçili bilogcular olarak?

Unknown dedi ki...

rahat'la yolculuk pek rahat;p

Emir Bey dedi ki...

y.o. : eyvallah, evet :D

cansu : amin.

ang : terbiyesiz bir hava sezdim.

ikinehir : nasip, gelesim var.

böcek : ahahaha pek pek !

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

emir biraz önce buluştuğumuz günün yazısını okudum kardeşim duygulandım resmen....

hadi buluşalım bu aralar cuma cumartesi pazar konuşalım bunu :))))

günseli hanımcığımıda alalım :)))

beni ara bana msj at bana mail yaz kardeşim ulaş işte bir türlü yaaaa :))))

Emir Bey dedi ki...

y.o. : bu hafta sonu da misafirim burda ama gittiği zaman görüşürüz beyim.

Adsız dedi ki...

beni özlemeye vaktin yok senin!