Salı, Ocak 27, 2009

Geçtiğimiz Günlere Dair



Efendim bugünden başlayalım yazmaya ailecek tatili fırsat bilip şöyle bir arabalı gezme yapalım dedik urduk kendimizi yollara evet evet urduk eheh, önce Kilyos taraflarına gittik ama oradaki yerler o derece ıssızdı ki oturmaya çekindik sonrasında bildiğim ve sevdiğim mekanlardan olan Garipçe'ye doğru gittik, işte Koç Üniversitesi'ni geçince Garipçe'ye doğru devam eden o yol tam bir Finlandiya. Neyse Garipçe'de her zamanki bu yerde oturduk, denizin dibinde bir şeyler yedik içtik, dönüşte de Tarabya'da bir çay içtik bir de arabada üstüne uyudum, değmeyin keyfime yani. Değme keyiflere taş çıkarttım.


Bu fotoğraf bir önceki günümüzden. Can Bey ile bir ara beraber bir şeyler yapalım demiştik evvelden kendisi akordeyon çalıyor ben de bu kelimeyi yazarken elim ayağıma dolanıyor. Sağolsun bana pek güzel bir akordeyona giriş dersi verdi, özelliklerini, cinslerini, çalışını gösterdi. Üstelik arkadaşı Pelin Hanım ile de tanıştık, o da bestelerini bizle paylaştı keyifli bir buluşma oldu, bundan sonraki ilk Emir Bey Taşoda konserinde Can Bey'i de bir şarkılık konuk edesimiz var, bu güzel sesten sizleri mahrum etmek ayıptır.


Daha evvelki günlerimizin birinde Çağrı Bey ile Üsküdar buluşması yaptık, bu sene içinde aynı okulda okuduğum milyonlarca arkadaşımla olduğu gibi Çağrı Bey'le de adam gibi görüşecek neredeyse hiç vaktimiz olmadı, bir miktar bunu telafi ettik. Havadan, sudan, derslerden, müzikten, kulüpten konuştuk, iyi oldu vallahi, kendisine sevgilerimizi saygılarımızı iletiyoruz.


Bu da yazımızın en eski fotoğrafı bir önceki cumartesi akşamından, Çağlar Bey, Cihansert Bey, Dinçer Bey ve Efe Bey ile buluştuk, sohbet ettik, eğlendik. Pek keyifli insanlardır bu insanlar lakin senede bir görüşebilir olduk, zamanla bu da aşılır. Ayrıca fotoğraftan tamamen bağımsız olarak ekşi sözlüğe grubumla girmenin haklı gururunu yaşıyorum, benim için büyük bir kıstastı, paşa bir tanıdığımız kayıtları dinleyince yazıvermiş, sevindirdi bizi. Myspace sayfasını da Lilya Hanım'ın uğraşları sonucunda insana benzettik. Ordan da artık gönül rahatlığıyla dinleyebilirsiniz bizi.

Hiç yorum yok: