Perşembe, Ocak 01, 2009

İstanbul'a Dair *



İstanbul 2009'a pek güzel başladı, kar olsun, fırtına olsun, yağmur olsun bugünlük ara vermişler sağolsunlar biz de öğleden sonra bir turlayalım bari dedik, manzaramız Kuleli önünden.


Beykoz'da bir lokanta keşfettik annecik ve ağabeycik ile beraber, balık ekmek yedik üzerinize afiyet, demek tüm sene balık ekmek yiyeceğiz artık, kulağa hoş geliyor.


Ortak Aralık Ayı Toplantısı'nda Tolay Bey ve Güray Bey sağolsunlar beni yalnız bırakmadılar, Tolay Bey'in sesine bir kez daha hayran kaldım hatta hayran hayran baktım desem yeridir.


Senenin son konseri olan Boğaziçi Üniversitesi Türk Müziği Kulübü Korosu konserini başarıyla atlattık, düet halindeki solomdan daha da heyecanlısı iki eserde zilli daire vurmam oldu.


Finaller bana doğru koşuyore,
yandım Allah yandım yandırma beni.

* İncesaz'ın tıpkı diğerleri gibi pek naif
olan üçüncü albümü, enstürmantel albümlerinden.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

efendim 2009 yılı size tüm sınavlarınızda başarı, bolca sahne performansı, beraberinde de sağlık ve mutluluk getirsin.

Emir Bey dedi ki...

ah hakkaten getirsin lütfen yahu ! =) sizler de her ne isterseniz onu getirsin size de emi ! sağolun var olun !