Çarşamba, Nisan 07, 2010

Uyu Uyan*


Sınavlarımın dördünü geride bıraktığım şu günlerde dönüm bakınca en güzel geçen sanırım bugünkü yani dördüncüsüydü. Weimar to Berlin dersin adı, dersi sevdiğimden ya da çalıştığımız gençleri sevdiğimden de böyle düşünüyor olabilirim. 472 sınavıyla yoğun başlayan haftayı, onun gecesinde Sema Hanım'larda bugünkü sınava göz atarak devam ettirdik. Eylül Hanım ve Doruk Bey olmasaydı olmazdı. Bugün için aynı şeyi diyemesem de dün o güzeller güzeli havada sınava girmek bana çok koydu. Showband çok güzel bir şey, ilk kez deneyimledim. Açık konuşmak gerekirse evvelden çok olumlu yorum duymamıştım bu müesseseyle ilgili ben de kendim görmek istedim. Çok beğendim ama, konu, konunun işlenişi, şarkılar, orkestra, solistler, dansçılar, her şey çok başarılıydı, seyirci de! Günsu Hanım ile yetenek avcısı gibi arkalara oturup mırıl mırıl yorumladık konseri, iyice yaşlı tavırlarla. Bravo tüm emeği geçenlere diyorum tekrar. Şimdi önümüzdeki maçlara bakıyoruz, bu haftaki prova ve çalışmaları saymazsak -bunları saymayınca her şey daha kolay keza- önümüzdeki hafta pazartesi tarih vizesi, çarşamba 306 ve perşembe 455 vizeleri mevcut. Bir de çarşambanın akşamı büyük ihtimalle Sabancı Üniversitesi'nde bir Emir Bey konseri olacak. Süper bir maraton beni beklemekte. Merve Hanım'cık ile konuşuyoruz arada o iyi geliyor neyse ki, o da fena gezmiyor hani, ama o da benim gibi iş gezilerinde hep.

1 yorum:

scarlet dedi ki...

pek severim uyu uyan'ı.
hiçbir bilgi değeri yok ama belirtesim geldi :)