Salı, Eylül 14, 2010

Up on the Stage*


Geçtiğimiz günler boyunca pek çok değer verdiğim ama ne zamandır bir türlü görüşemediğim dostlarla görüştüm. Bunların ilk sırasında İpeknaz Hanım var. Referandumun olduğu gün görüştük kendisiyle. Oturduk uzun uzun sohbet ettik, önce birbirimizi güncelledik bu yaza dair. Sonrasında da müzikten, siyasetten, eş dosttan, havadan sudan konuştuk. Sudan konuşmasa da havadan kesin konuşuyor insan bakın bu lafımın altını çizin. Sonra azıcık da yürüdük. Bir sonraki gün Mert Bey ile buluştuk. Enteresandır yine müzikten, siyasetten, eş dosttan konuştuk, havadan da konuştuk tabi. Bir ara bize gelmesi konusunda söz aldım kendisinden. Birbirimizi baya anlayabiliyoruz, enteresan. İnsanların aynı şeyi düşünmesi, benzer şekilde hareket etmesi, birbirlerini anlayabilmesi falan. Neyse bugün de Cansu Hanım ve Mısra Hanım'la görüştük. Ben Umut Bey de gelecek sanıyordum, işleri mi uzamış ne. Onlar da dertlilermiş, azıcık kafa dağıttık sohbet ettik. Bu sefer öbür günküler kadar ne müzik konuştuk ne siyaset, bir tek konsere davet ettim gençleri, bir tek dileğim var mutlu ol yeter.

Konser demişken şimdi bu cumartesi yani Eylül ayının 18'i Sakareller konseri var Peyote'de. Tüm resmi kaynaklardan aldığım duyumlara göre artık yasal olarak Sakareller gitaristiyim. Yer yer vokalisti bile olabilirim. Düşününce hem enteresan hem heyecan verici, seneler sonra sahnede elektro gitar çalmak, "düzgün rock" icra etmek. Bakalım çok eğlenecek gibiyiz, herkesi bu tarihi ana tanıklık etmek üzere konsere davet ediyorum. Sakareller'in müziği zaten çalmayı geçtim dinlemesi bile muazzam keyif verici bir müzik, siz de gelin bakın bakalım çok hata yapacak mıyım, iyi çalacak mıyım, kontrol edin. Bundan sonra Sakareller'den biz ya da bizim grup diye bahsedeceğim sanırım. En çok mesaiyi de Sakareller'le yapacağım gibi gözüküyor, haydi bakalım hayırlısı. Siz de resmi kaynaklara bir göz atın: 1 / 2. Bir de resmi kaynaklarda da denk geleceksiniz, aynı gün sahne alacak diğer grubun müziğini de bir dinleyin çok enteresan, ismi ise müthiş: Seni Görmem İmkansız.

* Turn the page şarkısının bana denk gelmesi nedir bu aralar.

Hiç yorum yok: