Cumartesi, Eylül 18, 2010

YK2*


Konser yaklaştı yaklaşıyor derken bir anda geldi, hazırlıklar tamamlandı artık benim için ufak çaplı bir sahne sınavı kaldı geriye. Sakareller'e girişimi görünür kılacağız yarın gece. Bunun dışında önümüzdeki dönem az ders alacağım, az kredim kaldı lakin adam gibi ders o kadar az ki seçme şansım dahi yok gibi. Bakalım umarım consent ıvır zıvır çok uğraşmam gerekmez. "Modern" bir insan olarak ben de dün Fashion Night Out'un Cadde ayağına uğradım, müzik dinledim, arkadaşlarla görüştüm, yürüdüm, gözlemledim. Güzel, en azından senede bir Cadde'de bu tip karnavalvari bir şeyler olmalı diye düşünüyorum. Okul güzel olsa, arkadaşlar güzel olsa, müzik güzel olsa, ileriki hayatım da hep güzel olsa gibi düşünceler, düşünceler.

* Sakareller'in Beş Dakika Daha albümünün 10. şarkısı.

Hiç yorum yok: