Salı, Ekim 26, 2010

Beyaz Yuvarlak Köşeli Duvar


Sakareller ile klip çekimi vardı geçtiğimiz pazar. Daha doğrusu klibin içindeki performans kısımlarının çekimi vardı. 4. Levent'teki bu hep stüdyoların olduğu sokağa gittik. Neyse en sevdiğim köşesiz olmayan yuvarlak hatlı duvar vardı, oranın önüne geçince insan kendini bir roksıtar gibi hissetmiyor değil gerçekten. Hoş ben bu denli garip bir duruşla nasıl roksıtar olacağım onu da bilmiyorum ama neyse. Bizimle ilgili kısımları çektik bitirdik, Melike Hanım da bol bol fotoğrafımızı çekti hem. Sonra çıktık bir çay içip dağıldık, ben metrobüse geçtim.


Metrobüs durağında Seni Görmem İmkansız ikilisinden Gaye Su Hanım ile karşılaştım. Karşılaştık demiyorum çünkü bireysel bir durumdu bu, gerçek hayatta tanışmadığımız için ben kendilerini konserlerinden ve facebook'taki gruplarından biliyordum. Her neyse, metrobüse bindik, sıkış tepiş gittik bir süre, sonrasında azıcık tenhalaştı, Gaye Su Hanım'ın yanındaki yer boşaldı ben de oraya oturdum. Sonrasında da cesaretimi toparlaryıp "siz Gaye Su musunuz" dedim. "Hayır" cevabını aldım. Kendimden nasıl bir eminlikse artık; bence o ama konuşmak istemiyor herhalde dedim kendi kendime, önüme çevirdim kafamı. Sonra Tuğçe Hanım olduğunu söyledi kendisinin. Benim o anda kafamda ampüller yandı, ben tamamen kendi yakıştırmamla %50 bir tutturma oranı ile gördüğüm insanın Gaye Su Hanım olduğunu tahmin etmiştim ama hiç bir somut veri de yoktu elimde. Meğersem Tuğçe Hanım'mış işte. Neyse kendisiyle metrobüs ve kısa bir minibüs yolculuğu süresince sohbet ettik. Pek memnun oldum tanıştığıma keza müziklerini pek beğenmiştim iki önceki Sakareller konserinden önce, onlar sahnedeydi. Bir gün yine denk geliriz muhakkak.


Ayrıca bugün de metrobüste Pelin Hanım'la karşılaştım -metrobüs de olmasa sosyal hhayatım yokmuş bunu anladım- kendisi bana metrobüs şarkısı projemi hatırlattı, hep unutuyorum böyle güzel fikirleri, bir ara üzerine düşünmek lazım. Bugün artık nasıl uykusuzsam okulda 4-5 kez uyuma tehlikesi geçirdim derste. Bir de çok garip bir şekilde vimeo sayfasındaki Nilüfer videosu iki gün önce 300-400 arası bir sayıda izlenmiş durduk yere. Hakkımızda hayırlısı artık. Keza Değirmenler videosu da onun çeyreği kadar izlenmiş aynı gün. Bir de ne diyeceğim Mispis canavar gibi grup, böyle grup da zor bulunur piyasada bu lafıma mim koyun.

Hiç yorum yok: