Perşembe, Kasım 03, 2011

EP


Merhabalar efendiler, Merve Hanım'ın şehri terk etmesinin ardından kendimi bilgisayara verdim yine. Her şey koro çalışmasında sonra Umut Bey'in bize gelmesiyle başladı. Bilgisayarda 8-9 aydır çözemediğim, bir alttaki yazıda değindiğim upload problemimi çözdü sağolsun, hani kimsenin bir el atmadığı problem var ya. Bir de müzik çalarıma yapışan görseli temizledi. Haha. Her neyse bir de bir kaç önceki gün Egecan Bey ve Ayça Hanım'la görüştük Moda'da ki bu Merve Hanım'ı da beni de çok mutlu etti. Bir de Behzat Ç.'ye gittik, o da bizi mutlu etti falan bu tip şeyler. Neyse Umut Bey de upload problemimi çözünce dedim neden albüm yayınlamıyorum ve yaklaşık üç yıllık bir gecikmeyle Emir Bey'in ilk albümünü yayınladım.


Albüme ve albüme dair tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz, ister indirir, ister dinlersiniz. Benim için değeri yüksek kayıtlar, sizin de arşivinizde bulunsun tabi. Ne zaman neyin lazım olacağı belli olmaz. Ahahah. Bu yeni ergen gülüşü nereden çıktı bilmiyorum, utanmasam her yere hahaha yazacağım dizilerdeki gereksiz gülme efektleri gibi, ben eğleniyorum diye siz de eğlenecek değilsiniz ya. Hahayt! Yoğun bir Kasım ayı var önümde. Aralık'ta askere gitmeye karar verdiğim için yapabileceğim her şeyi yapmaya çalışacağım. Bir iki video, bir iki EP daha, biraz yolculuk, bir turne, görülecek yerleri yapılacak işler, tanışılacak insanlar, Bursa, Eskişehir, Kıbrıs rotaları. Ayrıca Merve Hanım gitmeden evvel Sertab Erener albümünü bana bağışladı çok mutluydum bugün yolda dinledim durdum. 

Bir de bu konuya önceden bahsettim mi bilmiyorum ama tam böyle yağmurlu bir günde yağmur yağmadığı bir an sokağa çıkarsınız, ıslanmadığınız için mutlusunuzdur, sonra tam bir ağacın, saçağın, direğin altından geçerken orada birikmiş armut büyüklüğüne ulaşmış bir su damlası bam diye tokat gibi kafanıza düşer de sizi yağmur yemiş kadar ıslatır üstüne üstlük bir de ürkütür ve irite eder ya, işte ben bu duruma çok uyuz oluyorum, bunu da bilin istedim.


2 yorum:

hem tombul hem teneke dedi ki...

selamlar, bilogunu keşfetmemle birlikte güzel albümünüzle de tanışma fırsatım oldu, herkesi tek tek tebrik edeyim. hazır söz de sertab erenerden açılmışken 'bu böyle' şarkısını nasıl söylersin acaba diye de merak etmeden edemedim. bakındım az biraz ama, emin olmamakla birlikte sanırım yorumlamamışsınız daha önce.
Diyorum ki bi kuble duysak olmaz mı?

Emir Bey dedi ki...

sertab erener'den 3-4 şarkı söylemişizdir en azından bugüne dek, benim en favori sertab erener şarkım ise yara'dır:

http://aksoyemir.blogspot.com/2011/10/yara.html