Salı, Ağustos 28, 2012

Irie


Öncelikle şunu belirteyim ki sevgili blog okurlar, az önce odaya yarım kutu böcek ilacı zerk ettim, onun verdiği bir kafa dağınıklığı olabilir, şimdiden kusura bakmayın. Efendim nereden çıktığı belli olmayan bir sivrisinek çokluğu var günlerdir, evde ya da benim odamda. Zaten "rock star olmadan rock star hayatı yaşayan" bir insan olarak kaç gündür uyku düzenim darmadağın olmuştu, bir de bunun üzerine tam adam gibi uyuma fırsatım varken sivrisineklerce uyutulmamak bana çok koydu. Üşenmedim kalktım gecenin ortasında açtım ışığı, 3 tanesini duvara yapıştırdım, 4'üncüyü elden kaçırdım, savaşacak takatim kalmadı geri yattım, o kalan da bana hayatı zından (ı ile) etmeyi başardı. Ben de dün ve bu gece annemin tavsiyesi ile odayı sinek ilacına boğdum. Duvarlara, yatağın kenarlarına, kuytulara, her yere. Umarım bu gece de dün geceki gibi sakin geçer. Ve yine umarım ki Ferhat Göçer Bey'in sevgilisi olan kişi beni affeder.


Geçtiğimiz perşembe gününden beri aralıksız olarak Sattas dinliyorum ve çevremdekilere dinletiyorum, last.fm'de zirveye oynamışımdır eminim ki. Şunu dinleyin anlayacaksınız beni. Tabir-i caizse kulaklarım belerdi ama öyle güzel bir albüm yapmışlar ki insan dinlemeden duramıyor. Sattas kimdir nedir duymayanlara bildiğim kadarıyla izah edeyim. Türkiye'nin ve İstanbul'un en kral reggae grubudur Sattas, ben okula girdiğimden beri yani seneler evvelden duyarım, bilirim kendilerini. Emir Ağabey'in saksafon çalmasının da payı var tabi Sattas'ı tanımamızda. Neyse geçtiğimiz günlerde bir Nayah'a uğradığımızda Emre Bey barmene Sattas konseri sorarken, barda grubun basçısına ya da davulcusunu denk gelmiş -ben görmedim- ve günlerdir bende duran bu CD'yi hediye olarak kazanmış adamdan. İlk Merve Hanım'a dinlettim bu ağabeylerimizi, sonra bindiğim farklı arabalarda da farklı kadrolarla bu CD'yi dinledik. İlk dinleyişte beğenmeyene daha denk gelmedim, müthiş bir albüm, alın dinleyin, alana kadar da buradan dinlenilip yasal olarak indirilebilir sanırım. Hatta bir fan video'su bile çektik Sattas'a ama daha ufak tefek işleri var yayınlanmadan evvel. Bu kadar reggae'den bahsetmişken, bir diğer çok sevdiğimiz grubumuz Iya Waves'i de bu müthiş cover ile hatırlayalım.


Eşşeklik edip 11 gündür blog yazmadığım için geçtiğimiz günlerde ne yaptım sorsunu cevaplarken tutunacağım ipin ucunu kaçırmış bulunuyorum. İsim tamlamam da böylelikle sonsuza kadar uzadı. Emre Bey'le ve onun sayesinde tanıştığım birbirinden güzel insanlarla bol bol görüştük, yurt dışından gelen misafirimiz Camilla Hanım'ı ve bu vesileyle Gökhan Bey'i gördüm, Gültuğ Hanım'la görüştük, Merve Hanım geldi onunla görüşmelerimiz devam ediyor, Hazal Hanım'a misafirliğe gittik, Umut Bey bir uğradı, Karakaya Kardeşler'le keza devam ediyor görüşme sürecimiz, kulüp toplantımız oldu, kısa film çekimlerimiz devam ediyor, denize gittik falan derken yine koşturmacalı, yardırmacalı günleri geride bıraktık.

Onun dışındaki önemli başlıklarımız şunlar:
- Fotoğrafları da araya serpiştirdim zaten.

Hiç yorum yok: