Perşembe, Kasım 03, 2016

Benimle Çalışmak İsteyen Şanslı Firmalar Arıyorum


Hahahahah.

Evet başlığı yeterince havalı, dikkat çekici ve hatta itici attığımı düşünüyorum. Malum iyi bir içeriğin en önemli noktası başlığı ve görselidir. Okuyucuyu buradan kazandınız kazandınız, yoksa onu tekrar kazanabilmenin tek yolu defalarca karşısına çıkmak olabilir ki bu iyi bir görsel ve başlık bulmaktan daha zor. Neyse size "iyi bir içerik nasıl olmalıdır 101" dersi vererek daha itici bir hâl almadan yazıma geçeyim.

Evet, bir iş arama sürecine girmiş bulunmaktayım. Bir senedir çalıştığım ve çalıştığım zaman içerisinde pazarlama süreçlerini yönettiğim Kolay İK'dan Ekim başında ayrıldım. Bu 1 senede güzel işler yaptık ve güzel insanlar tanıdım. Önümüzdeki dönemde uygulanacak pazarlama yöntem ve planlarına dair oluşan fikir ayrılıklarımız sonucunda da Kolay İK ile yollarımız ayrı düştü. Kavga kıyamet yok, kusura bakmayın, gıybet çıkmadı. Kıh kıh.

İş arama süreçleri enteresan süreçler. Komik, usandırıcı, klişe, beklenmedik pek çok durumla karşılaşıyor insan bu süreçlerde. Ben de LinkedIn ve kariyer.net'in adeta oyunlaştırılmış dünyasında bazı ilanlara bakıp başvur, başvurma, başvur, başvur, başvur, başvurma, başvurma şeklinde sekmeleri kapatırken her seferinde kendimi birbirinden çılgın yönlere kaymış buluyorum. Günlük iş arayışıma Kozyatağı bölgesinde ne iş olursa yaparım diyerek başladım, en son Eti'ye falan başvuru yapıyordum. Bu durum karnımın acıktığına mı işaret yoksa Abur Cubur Center etkisi mi bilemeyeceğim artık.

Önceki iş arama dönemimde "İşverenlere Çok Önemli Duyuru ya da İşveren İlanı" başlıklı çok iyi bir yazı yazmışım, oradaki koşul ve vaatlerim çok değişmiş değil, tıklayıp yazıya bir bakabilirsiniz. Ne de olsa talep edenin bir yüzü kara, hahah. Kısacası iş bakındığım sizin de aklınızda olsun, siz beni tanıyorsunuz zaten. Çok da tanımıyoruz diyenleri de şuradan LinkedIn profilime yönlendireyim ki şeklim olsun.


Kariyer ile alakalı mecraların olmazsa olmazı eller göğüsten bağlı, hafif açılı ve "gülümsediğime bakmayın hepinizi gebertirim" temalı bir fotoğraf ile bu yazımın sonuna geliyorum. Fotoğraf için catchy'ye teşekkürler!


Hahahahah.

Hiç yorum yok: