Cumartesi, Mart 31, 2007

BU' (r) da Konser Başkadır

Paşaların paşası' da gelmişti konserimize, hatta annesi, babası da ta kalkıp nerelerden gelmişlerdi. Gel de mutlu olma yahu, hemen karşılığını vermek gerekiyordu artık, 26 saat sonra biz de onların konserindeydik sanırım. Umarım beğenmiştir keyif almıştır paşa beyimiz, sırf kendisine söylemek için "Kadifeden Kesesi" ni öğreneceğim bir gün.
"Kuş olup uçsam sevgilimin diyarına, saçından bir tel alsam ah koysam canıma, söylesem sevgimi kalbimi açsam ona, aşkımın çiçeğini taksam başına, sözleri ah sitemkâr, kıskanır beni yakar, nazlanır, yalvarır, ah o güzel yâr. Söylesem sevgimi kalbimi açsam ona, aşkımın çiçeğini taksam başına." dedik çok değerli dostumuz Esra Hanım' la beraber ve kendi evimizde konser vermenin meyvelerini hat safhada toplayarak büyük alkış aldık. Mehmet Hoca' mızın bizi "iki Boğaziçili" olarak sunması jesti de unutulmayacaktır tarafımca, Serap Hoca ise dünyanın en hanımefendi insanı, sayesinde Esra Hanım ile düetimizi yaptık.Antalya dostlarımın ATAL kısmı bu resimde gördükleriniz, yani Adem Tolunay Anadolu Lisesi, bu adamlar öyle vefalı, öyle müthişler ki "abi okulda hapşurucam, siz de gelin" desem, üşenmiyorlar, kalkıp gelip destek oluyorlar. Çok müthiş bir duygu böyle dostlarınızı olduğunu bilmek.Merve Hanım' ın yaptığı hareket mi, benim surat ifadem mi yoksa arkada Emir Efendi' nin sırıtıp kareye girişi mi daha komik bir türlü kestiremedim bu pozda ben. İlerde bu arada makam şoförü olmaya karar verdim, şarkıcı olamazsam.Boğaziçi Üniversitesi' nde konser başkadır demek istiyorum izninizle, çünkü gerçekten çok daha keyifli bir konserdi bana kalırsa. Ses sistemi de pek güzeldi, izleyiciler de bizim yaşıtlarımız ağırlıklıydı. Üstelik çok değerli Faruk Birtek Hocam ve Esra Mungan Hocam konserimize geldiler ve en ön sıradan izlediler bizi. O kadar güzel dinliyorlardı ki gerçekten güzel bir şey yaptığımızı hissettim.Yanıma da alırım sevdiğimi, kravatımı da takarım, çok da havalı olurum, cakamı satarım, havamı atarım, objektife bakarım. Ne bileyim bu tip şeyler yaparım işte. "Ben sizi çok seviyorum bayan, tanışabilir miyiz?"Konserin başında düğün sahibi imajıyla Albert Long Hall' ün kapısına çıkıp, her gelen arkadaşımla tokalaştım hoş geldiniz dedim. "Hoş geldiniz" derim düşünün yani o derecede de kibarım felan =) Bu karade de vefalı ve çok sevdiğimiz dostumuz Bahar Hanım' ı görüyoruz, arkasında İdil Hanım var, daha da arkada Serhan ve Uğur Beyler var. E tabi Merve Hanım ve ben de.Avukatım, menejerim, mafyam, makam şoförüm, kafa atanım, yahut kısaca benim büyük birader. Vallahi ayağınızı denk alın, zira sırtımı sağlama dayadım. Bunu gerek göbeğinden gerek ensesinden anlayabileceğiniz bir ağabeyim var. Sizin gibi 5' ini yer. Açık ve net.

Bu mükemmel gecede yanımızda olan, bizi yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ediyorum. TRT İstanbul Radyosu Türk Sanat Müziği Gençlik Korosu' ndaki koro ve orkestradaki tüm arkadaşlarıma da buradan sevgi, saygı ve selamlarımı iletiyorum. Benim çok keyif aldığım bir akşamdı. Serap Mutlu Akbulut Hocamız' a ve Mehmet Özkaya Hocamız' a bize vrdikleri emekler ve gösterdikleri sabırdan ötürü ayrıca teşekkürler ediyorum.

Fotoğraflar için Melis Hanım ve Yargı Bey' e sonsuz teşekkürler.

24 yorum:

kadife dedi ki...

dillere saglık

tuhaffiye dedi ki...

biz de geldik ama

eysean dedi ki...

cakamı satarım, havamı atarım :)
yakışır tabi yap sen :)

Bahar dedi ki...

Çok keyifli bir konserdi senin de yazdığın gibi.Bir an gülmekten söyleyemeyeceksin sandım ama çok da güzel söyledin.Takım elbise çok yakışmış.Sanki de böyle mezun olmuşsun politikacı olmuşsun da konuşmana gelmişiz gibi hissettik =) oylar Emir Bey'e..

deryik dedi ki...

kayıt isterik.

bi de kardeşim bi gün olsun arkadaşlarına "ablan sizin gibi 5'ini yer. açık ve net" diyemeyecek, ona yanarım :P

Emir Bey dedi ki...

kadife : gelişinize sağlık =)

tuhaf : bir poz vermemişsiniz benle ama kuzum çok ayıp =)

eysean : eheuhuaz =)

bahar : politikacı olasım yok evladım üzücü yorucu bir iş o çok fazla. =)

deryik : o diyordur da sizin haberiniz yoktur, zira benim kanatimce yersiniz hakkaten.

pırıl dedi ki...

Belki bir gün biz de dinleme şansına ulaşırız,burdan çok güzel görünüyor zira :)

püstüklü mama dedi ki...

tamam bunu kaçırdım. olabilir. ama yine yaparsınız BU'rda bi konser. yaparsınız di mi? di:)

her şey çok güzel görünüyor yahu:)

TugCe dedi ki...

fotograflarin hepsine bayildim.. aslinda ben su anda ispanyolca ve accounting calisiyorum, sana yorum filan yazmiyorum, son 3 postunu filan da okumadim, tamam mi emir:)
basarilarinin devamini diliyoruz efendim.. ben ordayken de bir konseriniz olursa, gelmek isterim.

Emir Bey dedi ki...

pırıl : kim bilir :) hatta neden olmasın :D

püstüklü mama : vallahi en az bir senesi var :) herşey güzeldi gerçekten :)

tuğçe : tabiki haber veririm gelirsiniz, buraya girdiğiniz aramızda kalacak merak etmeyin :D

kadife dedi ki...

o sarkıyı soylemeni..sen'den dinlemeyi cok isterdim beyim

Felagund dedi ki...

Tebrik ettim vallahi.Pek hoş , nezih bir ortam olmuş :p

Fakat arkada o emir efendi'nin sırıttığı fotoya bittim ben.Yiğit Özgür karesi gibi vallahi :D

Tekrar tebrik ettim ve gittim.
(yahu amma tanıdık sima gördüm Alamanya'lardan böyle eski simaları görmek pek hoş bir etki yaratıyor)

elif dedi ki...

videosu yok mu efenim , ekleseiz de biz de dinlesek olmaz mi??

---OPTiO--- dedi ki...

bende olmak isterdim o konserde...bütün fotolar süper..
ama sevdiginle cidden cok yakisiyosunuz...rabbim nazarlardan saklasin sizi..insallah hep cok mutlu olun :)) ya cidden acayip hos görünüyosunuz..

kayhanovic dedi ki...

sanal da olsa dinleme imkanı varmı Türk Sanat Müziği deyince durucan selam vericen...

Emir dedi ki...

ahh anılar aaaanılar.çok güzel söylediniz.hem eğlendik.hem düşündük.fotolar da çok güzel.ben sizin pozun içine etmişim biraz pardon.

Emir dedi ki...

bide yasin o fotorafta biraz şişman çıkmış.ben adamın gerçek halini gördüm şiman olmayı bırak kaslı,fit bi insan.belirtmek istedim.

Emir Bey dedi ki...

kadife : ayarlariz koç :)

felagund : kafamda soru işaretleri bıraktınız bu maille, teşekkür ederim tebrikler için =)

elif : http://calisamiyoruz.blogspot.com da konuyla ilgili bir video olacak sanirim.

optio : amin! çok teşekkür ederim, siz gelin size de çalar söyleriz :)

kayhanoviç : http://calisamiyoruz.blogspot.com da bir video olacak sanırım, selamınızı aldım :D

emir : o sizin güzelliğiniz efendim, yasin de neden öyle çıkmış anlayamadık :d

Gündemdekiler dedi ki...

Evet evet, son kararım!
Seven Ne Yapmaz'ın 2007 uyarlamasında başrolü Emir Bey oynayacak :)
Yoksa çekmiyorum filmi...

Emir Bey dedi ki...

gündemdekiler : yok yok öyle bir giriş yapmadım merak etmeyin :D

kayhanovic dedi ki...

evet evet izledim:Pp güzelmiş.
dikkatimi ceken konuyu söylim sanki armağan cağlayanmıydı neyse onun gibi. oradaki bayanın durusu sanki biraz daha rahat gibi geldi söylerkenki hali. sizin eller biraz daha heyecanlı gibiydi. yanlıs anlamazsın umarım aklıma ilk geleni söylim dedim ama şarkı müthiş tebrikler.

kadife dedi ki...

k.emirciim i love u ..kilo aldıgım su gunlerde destek verdigin icin yuregine saglık, deprasyona girdim ulan, ne yesem yarıo yav

Emir Bey dedi ki...

kayhanovic : dogru teshisler bunlar hep, ben daha cok heyecanlıydım =)

kadife : yaramış vallayi :D

Adsız dedi ki...

I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

Sorry for offtopic