Pazar, Haziran 17, 2007

Bilgisayara Atılan Formatların Amacı

Ben size en başından diyorum, Lord' da bir ilk doğanlar havası var, bir ölümsüzlük mevcut, "beni kessen auram seni yer" dercesine parlamış, nasıl olduğunu size bir alıntıyla açıklayayım. Elf Bilgeleri, en uzaktaki denizin gerisinden gelen Eldar Beyleri. Onlar Yüzüktayfları' ndan korkmazlar, çünkü Kutlu Diyar' dan gelenler her iki dünyada birden yaşar, hem Görünen hem de Görünmeyen' e karşı kudretleri vardır... Onu bir an için öbür taraftaki haliyle görmüşsün: İlkdoğanların en güçlülerindendir. Bir Elf Beyi' dir; prensler yetiştiren bir soydan gelir.Daha anlamsız baktığım anlar da oldu hayatımda ama hiçbiri fotoğraflanmamıştı, falıma bakılırken üzülmüşüm yahu, halbuki iyi bir gelecek serilmişti gözlerimin önüne. İnsan ebleh olmaya görsün, eğer içinde eblehlik varsa altın semerde bağlasan pek değişmezsin arkadaş. Biraz da ahmak olduğuma kanaat getirdiğim diğer bir önemli nokta ise, biloğumun doğum gününü unutmam, aslında 4 gün önceydi, ben de işte biraz gecikmeli de olsa sağını solunu onarıp bir doğum günü hediyesi verdim imajı yarattığıma inanıyorum, benim biloğum bu, hem beni tanır hem de anlayışlıdır bana karşı kızmaz gibime geliyor.
Bu kadar çok kartal hiçbir falda görmedim hayatımda, Gwaihir ve dostları, beyimizi korumak için, ona iyi haberler, güzellikler sunmak için sıradaydılar neredeyse. Bu arada çok güzel iki tane bilok daha keşfedildi link camiâm sonsuza kadar genişlemeye devam ediyor. Bu keşifler biraz değerli hatta nasıl desem biraz ç.ö.i. (v.i.p.) keşifler bunlar =) Üstelik tanıdık olmasından ziyade tanıdık olmasa da zaten zevkime hitab edermiş diye düşündüğüm güzellikte buralar, işte tek problem pek sık güncellenmiyor olabilir, arada bir ağzınıza bal çalıp kaçılabilir yani: Ah Be Abim ve Sözlerimi Geri Almam. Bir bakın bakalım.
Bu gençler vardı bugün, sağda gördüğünüz Dilara Hanım' ın da belirttiği üzre ilk kez yıllar geçmeden tekrar buluştuk, Moda güzel bir yer yahu, bu gençler de güzel insanlar demeye gerek duymuyorum artık, soldaki eskiden daha beybifeys di gerçi ama, şimdi daha erkeksi. Ahaha. Sağdaki de 67 yaşında da pürüzsüz kalacak potansiyelde biri, saçları da pek hoş hep derim. Soldaki biraz terbiyesizlik yaptı erken kaçtı, sağdaki de döndü, biz de Lord ile pilav yedik, en sevdiğim Kadife Sokak yerlerinden birisinde birer kahve daha içtik.Ne diyorduk, hah evet canlı müzik işi. Duyduk duymadık demeyin, ciddi bir hususta herkesin yardımını bekliyorum, sizden önce bir iki çok değerli dostumla da haber saldım, siz de bağlantılarınızı -şayet varsa- kullanıverin benim için. Çok değerli -sizlerin kanunuyla tanıdığınız- arkadaşım Alper Bey ile, gitar, kanun şeklinde canlı müzik işine girmeye karar verdik, lakin aklımda bir çok kıstas var bunlara uyan bir yer bulmak lazım. Çaldığımız parçalar, Türkçe ağırlıklı hafif parçalar, ama her şarkıda illa ki biri de çıkar der ki "ah ne güzel şarkıydı bu bak iyi ki çaldılar" bilmem anlatabildim mi, Mirkelam' dan Hatıralar' ı örnek veriyorum bu yüzden genelde. İstediğimiz yer de çok şık bir kafe ya da restoranda yemek müziği olabilir, ya da gecenin ilerleyen saatlerinde esas bir program varsa, ondan önce insanlar içeceklerini içerken gönüllerini ferah tutacak bir şeyler yapmak, kendimize güveniyoruz -daha ziyade ben Alper Bey' e güveniyorum- çünkü kanun ile gitar eminim ki her dinleyinin hoşuna gidecek sıradışı bir birliktelik. Aklınızda olsun, bu tip yerler varsa haftada bir hafta içi bir akşam olmak üzere ya da iki de olabilir, bir iki saatlik bir program yapabiliriz bir kaç ay. Tekliflere açığız, en yüksek fiyatı verenle anlaşırız. Eehehe. Şaka maka şöyle bir olsa pek güzel pek keyifli olur.

13 yorum:

batu dedi ki...

şu 0 yorum yazılmış yahhu!! deyimine dayanamadım emircim, ilk ben mi bırakırım bilmem ama, bişiyler çiziktireyim dedim..

o cafe bar projeniz taksimde mi, kadikoy taraflarında mı olacak? o muhim benim icin, surekli karsi tarafa gelemem, hatta gelemen, ve her zaman da görmek dinlemek isterim ben sizi. o zaman hem burda hem orda yapın siz. ben o zaman oraya da gelirim, bol bol dinlemiş olurum.

evet çözdük bu işi...

bu arada bi kahve falı bakalım birbiimize uygun bi vakit. o bakışla bakacaksın yalnız sen. ben de ona göre bir bakış takınıcam. aynayı aldım laptopun yanına, çalışıyorum şu an...

hadin eyw emirim...

Adsız dedi ki...

haber salınmıştır dört bir yana paşa!
şu kadıköyü bide biz görsek ya :)

Emir Bey dedi ki...

batu : beyim o proje nerde bulursak orda olacak ama gönlüm fenerbahçe kalamış falan istiyor o ayrı =) heheh sıkı çalış ilk görüştüğümüzde fal işine de girelim =)

eysean : bu cumartesi ya da pazar ayarlayalım mı ne dersiniz?

Hanife dedi ki...

blogunuz doğum gününü kutlar daha nice seneler dilerim efendim kendisine.Bi de Moda'ya ne zamandır gidemediğimi hatırlayıp üzülürüm:)

Adsız dedi ki...

emirin bıyıkları gözlerinin üstüne çıkmış gibi duruyor, hiuihhi.

ev ahalisi dedi ki...

bir günlük yardım karşılığı dile bizden ne dilersen.

postunu okumadan da böyle yorum yazarız biz :)

bil bakalım biz kimiz?

---OPTiO--- dedi ki...

keske kendime ait bi mekanim olsaydi...yanii hemen alirdim ise :)) of offf...hemende duyururdum adimi...:D


benim aklima bi yer geldi..taksimde ceylan otelin en üst katinda harika bi bar var...ve cidden orasi sizin icin super olur :))hh ahhh insallah dinlerim bende bi gun sizi :)) ya ben gelmeden once calmaya baslasaniz ne hos olur :D gelince her aksam dinlemede olurrum....

bu arada blogunuz yas gunu kutlu olsun efendim :)) üstelikk kendinize öyle sözler sarfetmeyin..ziraa gelecegin starina kimse kendisi bile hakeret edemz :) ---


fotoda güzel ayrica :) geleceginiz cok güzel olsun...fallarda söylenilen guzellikten daha da öte olsun insallah :)

Anglachel dedi ki...

yıldırımlar yaratan bir ırkın ahfadıyız, pırıl pırıl hemi de ehue

ayrıca benim o faldan anladığım yegane şey bjk şampiyonluğudur. 11 kartaldan 9 u çıktı 2 si yolda.

Emir Bey dedi ki...

hanife : teşekkürler efendim =)

lavender : sabah sabah kendimden iğrendim dediğin şeyi gözümde canlandırıp eyvallah =)

ev ahalisi : hanımağa ve şantiyeningülü bana kalırsa =)

optio : çok teşekkürler efendim, inşallah bir yer bulup da siz gelmeden önce çalmaya başlarız =)

anglachel : eheheheheheheh =)

Emir dedi ki...

-Gözünüzün seyir defterinin ilk yılı kutlu olsun
-Lord harbiden lord.Fotorafta ışık saçmasının fiziksel bi sebebi olabilir ama karşında gerçeğini görünce anlıyosun psişik olayını.
-kazıkazancı hala beddua ediyodur.
-format iyidir açma yapar bilgisayarda.
-o canlı müzik olayını konuşuyorum İzzetle.hallolmuş bil.organize ediyorum.

gülş dedi ki...

ya bizim gittiğimiz moda sahte ya da siz "exclusive" insanlarısınız modanın. niye bu kadar güzel olmuyor ben gidince anlamadım =) sizin fotoğraflarda var bi efsun sanırsam emir bey. :)

Friedrich Camus dedi ki...

Resimler Terziler Geldiler'i hatırlattı yahu. Böyle de değişik bir durum oldu şimdi.

Emir Bey dedi ki...

emir : mersi canısı ! kazıkazancı yahu !! aheuheua =)

gülş : nokia bayan :D

friedrich camus : şiir değişikmiş !