Çarşamba, Haziran 20, 2007

Çok Entellektüel Bir Yazar Olduğum Bitirişimden Belli Yazımı.

* Yasal Uyarı : Bu yazıyı okurken tek eliniz farenin sağ tuşuna meyilli olsun, sürekli bir yeni sekme / yeni pencere açmak durumunda kalacaksınız. Açmazsanız kendiniz kaybedeceksiniz. Amin.

Bu güzel yazıma iki tane güzide ve yine Emir Efendi' nin kazandırdığı parçayı koyarak başlıyorum, siz tıklayın okurken bir yandan onlar da insin, ilkini herkes indirsin ikincisini gitarla uzaktan yakında alakası olan herkes indirsin, ben deyince olmuyor da böyle bir adam guitar suck deyince olmuş bence.

Acoustic Ladyland & Coco Electrik - Cuts and Lies : kulağıma gelsin / gözüme girsin

Bumblefoot - Guitar Suck : kulağımla inanırım / gözümle belki / hayatta inanmam

Sırf şu girişi 40 dakikada yaptığım için artık güzel bir yazı yazamayabilirim, ama adamı izledim elin oğlu yapıyor dedim maşallah.

Neyse Lord ile engin denizlere yukarıdan baktık bugün, türbülansa giren bir uçakta ateizmin zorluklarından bahsettik, ben diyorum ki Allah kimseyi zor durumda bırakmasın. Otobüste kim bilir kaç dakika yanyana durduğum kırmızı gömlekli reyben gözlüklü insansı, otobüsten inerken çok daha kaba bir dille bir eşşeğe tecavüz etmek istediğini belirtti, dünya nereye gidiyor azizim? Kaydımızın son gününe gelmiş ve bu işi de halletmiş durumdayım, içinde bulunduğum durumun zorluğu ve bu zorluğu da aşarız be arkadaş zihniyetimden ötürü bir çok iyi niyetli tavsiyeyi karşıma alıp 3 ders seçtim. Üstüme gelme inanamam beni ben gibi sevmedin bilirim adlı parça tüm sevenlerime gelsin.Bir diğer iki gündür beğendiğim şarkı da şol bu karşıki bilokta gizli. Vidyoyu da izleyin akabinde altındaki bağlantıya tıklayıp şarkıyı da indirin.

Bir de yeni çıkan bir çok gruba sordukları zaman ne tarz müzik yaptıklarını -cümle devriliyorum demez- birçoğu küstahça indie oh yeah falan diyor, yahu indie de ne geniş tarzmış bre bildiğimiz her müzik türünü içine aldı, rock sa rock deyeceksin, metalse metal, azcık entel azcık alter çıtıpıtı kızlarımızı etkilemek için indie yapıyoruz biz arkadaş demenin içkiye ilaç atıp da sonra da iç diye ikram etmekten ne fark varı, birinin sonucu bedene zarar öbürküsü beyne, kulağa.

Bizim Sırılsıklam parçamız da tarz olarak indie, yaptığım tüm besteler de indie. Bu işte Indis' in bir parmağı olduğundan -indiskılab ov yii- çok fena şüpheleniyorum. Yakında güftekârlar da benim sözlerim indie ye elverişli derse şaşırmayacağım, Orçay Han ve ya Egecan Bey lafım sizlere!

Bir de o değil de şey, Blind Guardian' ın Mordred' s Song diye bir parçası var, çok güzel bir şarkı, bulun dinleyin, bulamazsanız yarın enerji toplar onu da yüklerim ama yükletip de indirmezseniz de kırılırım. Siz de iyi alıştınız tıklamaya, her gördüğün koyuluğa tıklanmaz. Tıklamadınız mı tüh bak paranoyaklaştım, aşağıya tıklayın barışalım.

Bir de o değil de bu. Asıl bu değil de şu. Asılma da en iyisi du.

Bir de yarın çok güzel bir bayan Antalya' ya gidecek, şeytan diyor dök bir kova suyu başından aşağı hem su gibi gidip gelsin, hem su gibi aziz olsun. Hem Antalya sıcak serinler. Şifa diye Hamidiye.

Yazacağım nice güzel şey gelmişti aklıma lakin çok amaçlı cep telefonumun mesaj taslakları bölümüne kaydetmemişim, bazen de kaydediyorum mühim kelimeleri, sonra okuyunca olayı hatırlayamıyorum.

Hayat da böyle bir şey işte. Yaz okulu da açılıyor, Tuhaffiye Hanım da kaç olacak acaba? Koca kız oldu yahu.

Aklımda sorular cevapsız, elimde kalemim ve evet devrik cümlelerle edebiyat yaptığımız o sokaklarda şimdi sefil sokak köpekcikleri, aç susuz, zödör, bödör...

27 yorum:

Hanife dedi ki...

entellikte üstünüzde yok efendim,bi de bana derler,gelip sizin blogu görmeliler.Şiir gibi oldu yahu,enteliz ne de olsa:))))

divadeiwob dedi ki...

madem öyle koymaya henüz fırsatım olmayan bir şarkının da adını vereyim şimdi: The Who - Teenage Wasteland ilk 57 saniyesini günde bin beş yüz defa dinliyorum : )

Adsız dedi ki...

o güzel bağyanı hamidiye sularının kaynağı olan buraya getirip kaynağa sokup çıkarsak hiç gitmez.

farem yok şuan yanımda. faresiz açmak istemiyorum bunları. saygısızlık olur zira.

linkleri ekleyen insanlara hayranım. ben hiç gelemiyorum bu işlere. size saygım büyük dolayısıyla.

Egecan Bey'e sesleniyorum buradan. siz hep söz yazınız. geleceğin söz fabrikası olacak bu genç!

Günseli Hanım, çok yaşayın siz.

ayh çok yazasım var ama konu bitti sanırsam.

tuhaffiye dedi ki...

son cümlenin hastası, şarkının da pastası oldum. keyiflendim. mucuk.

tuhaffiye dedi ki...

indie bu cuts and lies. indi indi indie is my lordi ay felaketim. iyi ki evde tekim. tk olsam da nitekim. bloglara yazar yine iğrendiririm.

cheshirecatunderthebed dedi ki...

2 dersimiz aynı yihu

Yargı dedi ki...

"I'll turn off the light and murder the dawn.." diye isyan eder , Arthur oğlu Mordred..

kendi tek derslik programıma şüpheli yaklaşırken senin 3 dersini görünce kederlenmedim diyemem.. kolay gelsin , beyim..

Elsa dedi ki...

deli emir o ekonomilerle beynin skilcek üst üste.


ben almadım ekonu yer açıldı konsent geldi ama kimyayı aldım. böyle de ektim kadıncagızı.

Emir Bey dedi ki...

hanife : ehehe =))

divadeiwob : virüs girmesin diye paylaşım programı yüklemedim, sanki virüs kendi giriyor ya =) siz yükleyince çaldırın, ben her şarkıyı indiriyorum sizin yüklediğiniz zaten. =)

eysean : kaynağa sokalım direk o bayanı =) linkler çok mühim bu yazıda =) en eğlenceli yerler yani !

tuhaffiye : git lan burdan !

cat : 2 sene sonra aynı sınıfta ha ov yeah beybe, ama bak çalışcaz haa konuşturma derste yoksa yanına oturmam =P

yargı : hiç o konuyu açma bak kafayı dağıtacak yazı yazdım ki unutayım =)

elsa : terbiyesizleşme elsaaaa !

Adsız dedi ki...

ayrıca, "registerationdemesikolaydeğil
budevirdeyazmasıisedahadazorbunuda
birtekbatubeyokur" demişsiniz. dıttt yanlış cevap.

es dedi ki...

emir beyler,sırılsıklam video klibinizi izledim.. lakin hal ve tavırlarınız bakışlarınız aynı babamın gnçliği..gerçekten çok benziyorsunuz..
hazır benzemek demişken kimdi o mor ve ötesinin solisti,adını şu an anımsayamadığım amcaya da benziyorsunuz..

sonra Allah tez zamanda kavuşmak nasip etsin efendim..

bir sonra da yaz okulunda kolaylıklar..

Emir Bey dedi ki...

eysean : o noktadan başka aynı kalitede noktalarımız da var bayan =) dikkatiniz takdire şayan !

Emir dedi ki...

indis town vardır bide.pek kişi bilmez ama bilenbilir.soldaki çok iyi oynuyo hesabı.

Emir Bey dedi ki...

margo : harun tekin e sık sık benzetiliyorum ama babanıza ilk defa =)) teşekkür ediyorum iyi dilekleriniz için !

emir : soldakinin iyi oynadığı şey mi o ?

batu dedi ki...

sürekli yeni tab'da açtım verdiğiniz linkleri ama sonra ne amaçla açtığımı unuttum. ama bol bol kahkaha attım fotolarda...

ec101 ve math'da beraberiz, zihnimiz açık ola...

Gamze dedi ki...

emir, program çok fena. Allah kolaylık versin :) Benim salı-cuma boş ama 2 tane fizik avr. öyk:S

---OPTiO--- dedi ki...

:)) cok yoruldum itiraf etmeliyim ki...
cidden bak :)) basim döndü :) bi onu ac bi bunu :)) fotolarda bu diyorum :) hani su yada du olmayan bu :)))

yanliz senden bisey isticem.....
yanii hepimiz icin dinlemesi copk kolay olurr....
yanii kayit yapmak her pc de ayni olmuyo..uzunluk kisalik...
www.fileden.com da upload edip direk tiklayip küt diyee wmp de otomatik dinlesek daha zevkli olmaz mi :))) yani sadece bi teklif efendim :))) yanlkis anlasilma olmasin sakin ....

antalyaya gidicek olana yapilicak kovali su fikri süper,...cok düsüncelisiniz gercekten :))


yaaa bende herseyi unutuyorum :(( nolucak benim bu halim....neyssee...

bu postt cokkk cici :)) yaniii pek bi degisik efendim..tesekür ederiz :)

Emir Bey dedi ki...

batu : vaaay batu beyim sen tab d aaçıyorsun biz sekmede işte =)) o kadar çok ders aldım ki illa ki birileriyle ortak dersim oluyor =) sizle olması da ayrı keyifli bakalım iyi örnek olalım birbirimize !

mama : of of hayat fena ! dur bakalım hayırlısı !

optio : bu en güzeli =)
isteğinizi de yerine getirmeye çalışırım tabi ama öncelikle ne dediğinizi anlamam gerek =) anlamadım diyelim kısaca =))) evet biraz "değişik" =)) teşekkürler !

narsis dedi ki...

Benim için de Blind Guardian'dan A Dark Passage gelsin!

Tugc dedi ki...

ben iş yerinde olduğumdan dinleyemedim ama dinleyeceğim. iyi haftasonları şimdiden :)

eroy dedi ki...

son cümlenin etkisiyle önceki yazanlar neydi unuttum efendim ;P
blind guardian' ın da yüzüklerin efendisi soundtrack' ı en sevdiğim şarkısı. ama siz mordred' s song'u yükleyin indirmeyen blogger değildir efendim :)

Suleyman Ve Ben dedi ki...

Merhaba Emir Bey,

Ne haber?

Another week bites the dust..Weekend is here again :)

Senin sarki tavsiye super. Ama en cok benim icin: Blind Guardian sarki cok guzel.

They were touring Canada in Nov. 2006. If I had known that, I would have gone to go see them. Too bad...Super Power Metal band..

Mordred´s Song cok guzel sarki. Acoustic version is really the best.

Note:
"Pastörİze Emİr Efendİ" is a classic...Cok orijinal senin motion picture :)

Simdi hoscakal arkadasim.

Super hafta sonu senin icin.

Gorusuruz,

Suleyman.

Emir Bey dedi ki...

narsis : bakalım yükleyiverelim varsa =)

tuğçe : dinleyin bak indie =P

eroy : of o da çok dehşet !

süleyman :
türkçe :
merhabalar, iyiyim, sizler de iyisiniz inşallah. bu yaz okulundan önceki son haftasonum. ben blind guardian ın en çok akustik çaldıkları şarkıları seviyorum. forgotten tales albümü gibi. emir benim en iyi arkadaşlarımdan birisi, isimlerimiz de aynı, birbirimizin sitesine stop moition fotoğraflarımızla link verdik. çok eğlenceli oldu. görüşmek üzere sana ve eşine de iyi haftasonları diliyorum.
ingilizce :
hi ! i am fine, i hope you are fine too =) that is my last weekend before the summer term of my university =( my favourite blind guardian's songs are acoustic ones, like in forgotten tales album. Emir (Efendi) is one of my very best friend, we have same name =) we linked our pages with stop moition photos of each other, it looks funny =) i hope, you and your wife have a very nice weekend !

---OPTiO--- dedi ki...

yani diyorum ki efendim..söyle anlatiyim...

www.fileden.com adresine üye olup :)) direk buraya yüklüyosunuz sarkinizi...sonra sayfaniza linkii koyuyosunuz..sonra biz tikladikmi direk wmp de windows media playerdaa otomatik aciliyo sarki...ve aninda saniye gecmeden dinliyoruz..o zaman arka arkaya dinleyebiliriz :))) yaaa lütfennnnnn....

tmm tmm :)) kizmayin efendim...bisey demedim ben :)) en azindan anlatabildimmi aceba bu defa ? :) saygilarr.....

Emir Bey dedi ki...

optio : anladım ama bunu anlayana kadar bir iki şarkı daha yükledim yeni yazı yazıp, bir dahaki sefre ikisine de yüklerim isteyen bilgisayarına yükler isteyen açıp dinler =) kızmadım efendim ne haddim estağfurullah !

---OPTiO--- dedi ki...

tesekkür ederim ...kizmadiginiza cok sevindim :)) keza cidden üzülmüstüm kirdim sizi diye..

Emir Bey dedi ki...

ne haddimize efendim =)