Pazartesi, Haziran 04, 2007

Tey Tey

Dün Emir Paşa' ya gittik, evine kendimi zorla davet ettirmekle kalmadım bir de yatılı kaldım bahsi geçen evde. Bizim evden yaklaşık bir buçuk saat süren bir yolculuk, yanıma "ben üstüme rahat bir şeyler giyeyim" diyebilmek için yeri geldiğinde rahat bir şeyler de almıştım, hatta müzik sektörü için büyük bizim için küçük adımlar atarız diye gitarımı da almıştım yanıma.
Vardığımızda dedim haydi çıkalım dışarı alışverişe daha da önemlisi nöbetçi eczane bulmaya, beni tanıyanlar bilir az çok iğrenç bir burnum vardır, çok sorun çıkarır bana, üstelik yüzümün üçte biri büyüklüğündedir ama yine de ben çok severim, neyse 2 kutu burun spreyi aldık birine Emir Efendi' nin evine bıraktım ki ayağım alışsın, sonra bir döndük ki Selen Hanım gelmiş de kapıda kalmış. Neyse su falan almaya çıktık bir daha, Orçun Bey' in efsane makarnasından yaptım -o kadar efsane yapamadım- Emir Paşa da cipsli/jüpslü tavuk yaptı, Selen Hanım da salata yaptığını iddia etti.Derken evin erkeği Bahadır Bey (fijibaha) geldi ve oturduk yemeğe, yedik içtik çok şükür bir yandan da müzik dinledik, sohbet ettik falan ama eğlendik yani bildiğin eğlendik, sonra yemeğin ardından kahve içmeye gelmişti sıra, benim yaptığım dandik ve Selen Hanım' ın yaptığı kallavi kahveleri içtik kendisi ve ben. Sonra Bahadır Bey' e bir Masum Günahlar çaldık Emir Paşam ile ardından da dedik ki yaratıcılığımızı konuşturmanın vakti geldi de geçiyor.
Sonra hepimizin çok önemli roller üstlendiği bir klip çalışması çektik, şimdilik hazırlanma aşamasında ne olduğunu da söylemeyelim ki sürpriz olsun değil mi? Yarabbim ben bu Emir Paşa ile ne zaman yanyana gelsem o kadar çok gülüyorum ki iki dakika ciddi duramıyorum, onu da geçtim Bahadır Bey' in de artık hayatımda çok önemli bir yeri vardır şu saatten sonra büyük insandır kendisi (Cenk Bey' i andırır), Selen Hanım' ı da zaten sevmesek çağırmazdık, benim tek cümleme bakardı, derdim "gelmesin" gelmezdi. Yok yok. İyiydi yahu akşam saate bakmazken hava aydınlanıvermesin mi sen birde. Tövbe estağfurullah. Bize de bekliyorum diye boşuna demiyorum gençler. Şu vidyoyu ayarlayınca hepinizi ünlü yapacağım. Siz de beni yapın.

NOT : Şu aptal "duvarım pakpen çitim pakpen çatım pakpen çötünk pakpen" reklamındaki iyi amca var ya, yahu ne akla hizmet kafasında parti şapkası var? Allah aşkına birileri bana izah etsin, üzüntümden ölüyorum her reklamı izleyişimde.

21 yorum:

Unknown dedi ki...

ben şekerli içiyorum efenim :)

super selen dedi ki...

"Selen Hanım' ı da zaten sevmesek çağırmazdık, benim tek cümleme bakardı, derdim "gelmesin" gelmezdi."

utan diyorum rezil köpek.
zaten akşam susmadın guneş dogmus artık hala bıdı bıdı yok ekin diktim tarlaya eller biçmedi.

Adsız dedi ki...

burun hakkındaki fikirlerinizi en iyi ben alarım :)

deryik dedi ki...

valla parti şapkasını bilemiycem; ama modern teknolojiyi yakalamış bi istanbul beyefendisi mail olarak geçti elime bugün efendim.

kendisi çok kibar bi beyefendi, inişleri çıkışları bile yok, munis ve hatta belli ki kadirşinas bi yapısı var. oturaklı bir insan, torunlarına tonton tonton gülümsemiş hep; ama nasihat etmemiş. ahmet hamdi tanpınar/ sabahattin ali karakterlerinden biri olabilir, kesinlikle fötr şapkası var. memurmuş hep, öyle doğmuş sanki. zevcesi suna hanımla erguvan vakti tanışmışlar, aynı vapurdalarmış. suna hanım okul yolunda imiş, istanbul beyefendimiz memuriyet... suna hanım okulu bitirince evlenmişler.

yaşlandığında asla SSK kuyruklarında sürünmeyecek, zira eski kartpostalların içine sakliycaz onu, sepya renkli bi bahar mevsimi. öyle işte. arka fonda bir incesaz, bi de huşu içinde bi gülümseme... hani sanki dertsizmiş eski zamanlar ya da en ufak dert bile daha halden anlarmış gibi.

Gamze dedi ki...

finalleriniz bitti galiba? yoksa siz de benim gibi "final de neymiş"cilerden misiniz? :))))

Emir Bey dedi ki...

duygu : ben de normalde öyle içerim.

süper selen : ben sizi ne denli sevdiğimi belirteyim dolaylı yoldan da olsa siz beni dövmüşten beter edin.

oky : ıslık bile çalıyor benimkisi yakında şan dersi de aldrıacağım kendine =)

deryik : ancak bu denli müthiş bir şeyler denilebilirdi bu efendi hakkında. duysa nasıl da sevinirdi kim bilir. ah biz de bir sepya fotoğrafta kalsak huzurla, ne de güzel olacak.

püstüklü mama : bir tane kaldı 9 unda başka yok =) final de neymiş ?

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Şimdi şöyle oluyor:
Amcanın evi süper ötesi mega bir ev ya, her yer PAKPEN falan. Hani amcam böyle sürekli bir heyecan, sevgi, eğlence, mutluluk havası içinde. Parti moduna girmiş. Parti-amcası olmuş o artık.
Yani: PAKPEN adamı böyle mutlu eder, mesajı var :P

---OPTiO--- dedi ki...

yaa ne güzel günler geciriyosunuz...cok keyifli..süperr..imreniyorum biliyosunuz efendim...kahve sözüm var benim size degilmi..yaklasik bir yil öncesinden :)) gelince yapicam sözz...:))))
bi de siz zaten ünlüsünüz efendim..zaten ününüze ün katmaya az kaldi degil mi :))) gelecegin stari..her gunun böyle mutlu ve huzurlu gecsin..makarnayida merak etmedim degil hani :DD ..görüsürüzzz

Emir Bey dedi ki...

gündemdekiler : eheheh teşekkür ederim bir tek siz izlemişsiniz o reklamı demek ki benden başka =)

optio : evet evet var =)ben de size makarna yaparım o zaman ödeşiriz tamam mı :D görüşmek üzere !

gülş dedi ki...

emir bey o evde nargile mi var yoksa ben mi hayal görmekteyim? çok özendim pek bi öykündüm şimdik ama.

melis dedi ki...

emirim o gördüklerim türk kahvesi mi? köpüğü yok da ondan anlayamadım :) daha iyi kahve yapmak istiyosan sana küçük sırrımı verebilirim ama burdan değil (çok gizli)

Emir Bey dedi ki...

gülş : vallahi gençler kendileri nargile işine girmişler doğru görüyorsunuz baya da güzel yapıyorlar =)

melis : çok köpüklüydü onlar -gerçi tadı yoktu- neyse 45 fotoğraf çektik flaştan köpüğü kaçtı hatta bahadır bey e sorabilirsiniz, hatta bahadır bey müzelerdeki fotoğraf çekme yasağına bile bağlayabiliyor konuyu.

Bahar dedi ki...

Meliscm biraz fazla sardın sen buaralar türk kahvesine =)

Emir dedi ki...

yahu yol 1.30 saat sürdü demişin kendi hatandan kaynaklandığını belirtmemişsin.hal bu ki 45 dk da evinden benim evimdesin.artık hep gelirsin.bahadırbeyle de kanaka oldun zate.çekincek bişey yok.burun damlan baş köşede.

aynı şekil emircim bi türlü bıkamadık birbirimizden.bizi koysalar çöle gene eğleniriz.
ne mutlu bize.keşke herkes bizim gibi olabilse

Emir dedi ki...

birde
orçunun benden dersindeki macerasının sonuç kısmında uyudum.orayı bi daha anlatırmısın bi ara

Emir Bey dedi ki...

bahar : aman kendi halinde bırak.

emir : ben yüklü halimle hesapladım öyle deme, sonra anlatırım bir ara.

fijibaha dedi ki...

emir bey: ben de sizi cok sevdim hep beklerim
ama yarın bi gün selen hanımla kavga çıkarsa selen hanımın tarafında olurum ona göre.

---OPTiO--- dedi ki...

cok sevinirim :)) ben zaten sözüm söz..yapicam dedim..gittigimiz yerde mutfaga girip yapicam hemde :D hehhe..hey gidi heyyyyyyyyyy...makarnami isterim efendim :)))

Emir Bey dedi ki...

fijibaha : onu hissettim zaten ama yine de gelirim seln hanım ın da suyuna gideceğim daha ziyade.

optio : ben mytfağa girip yapmam da artık bir şekil ayarlarız neyse =)

Adsız dedi ki...

burun spreyı bagımlılıgından kurtulmalısın. basta cok zor olur ama yapabilirsin, ben bayaa cektim sprey bagımlılıgından..

Emir Bey dedi ki...

anonim : geçen hafta kurtuldum her an başlayabilirim tekrar ama iradeee acıı yooook acıı yoook ! =)