Salı, Mart 30, 2010

Beş Yıllık


Okulda yıllık fotoğrafı çekimleri var bu haftalarda, yani beyaz gömlekli erkek sayısındaki artışı buna bağlayabilirsiniz, bizim politika gençliğin de randevusu olunca sekizimizin de bugün grup fotoğrafı çektirebileceğimize karar verilmiş. Neyse ben de gömleğimle yeleğimi giyip garson kreasyonumu yaptım, üzerine de tabi ki şal ve kolej ayakkabısı bir de ciddi pantolon. Moda bilogırı mı oluyorum ne ahahaha. Her neyse BÜMED'in orda oluyor fotoğraf çekimleri, ben nereden mi biliyorum? Geçen pazartesi randevum var sanıp, tıraş olup -güzelim bıyıklar- ve beyaz gömlek giyip gitmiş lakin randevumun bir hafta sonra olduğunu öğrenip geri dönmüştüm. BÜMED arazisinin ve köşklerinin hayranıyım, delisiyim, aşığıyım. O arazinin tamamı BÜMED'in mi bilmiyorum ama ancak bu kadar güzel olabilir. Biz de sekizimiz grup fotoğrafları için atladık zıpladık stüdyoda, sonra fotoğrafçı baktı, bu gençleri kapalı alanda darlamayayım dedi ve makinesini aldı bizle dışarı çıktı, pek çok açık hava pozumuzu da çekti. Baya güzel fotoğraflarımız oldu ama elimize geçmesine daha bir miktar var. Hah bir de fotoğrafçı bugün stüdyoya girince, okulun en tarz adamı da sensin herhalde dedi, estağfurullah dedim ama içten içe baya gaza geldim ki bu gazımı başta Refik Bey olmak üzere okulda denk geldiğim 20 kadar insanın çok şıksın demesiyle iyice hacimlendirdim. Her zaman yaşlandın diyecek halleri yok ya canım aaa bir gün de yakışıklısın, güzelsin, şıksın, havalısın desinler. Kendime geldim yemin ederim. Ahahah. Baya orta yaş depresyonuna girmişim de haberim yokmuş. Bir de geçtiğimiz günlerde Jazel Hanım'ın müzisyen yönünü öğrendim çok etkilendim vallahi. Müzik ile ilgili pek çok işi kuruttum çevremdeki; umarım kalanlar da yakında kurumaz.

5 yorum:

asdfgh dedi ki...

Jazel Hanım derken, eskilerden vardı hani, o mu beyim?

Emir Bey dedi ki...

o da sizi sordu desem =)

asdfgh dedi ki...

kalp kalbe derim inanarak =)

scarlet dedi ki...

çevrenizdekilerin de kuru(t)masına izin vermeyiniz lütfen :)
pek kişisel bir ricadır bu evet.

Emir Bey dedi ki...

ah ben kurumasam gerisi kolay da =)