Pazar, Mart 28, 2010

Havalar



Metrobüs ısınmaya başlamış ki bu en tehlikeli şeylerden birisi bence, daha geçen gün Onur Bey ile konuştuğumuz üzere daha okula gitmeden yorgun ve terli olmak insanı çileden çıkartıyor. Neyse üşenmem erken kalkar vapura binerim gerekirse. Facebook'ta Bronx konserinde yapılan Dream TV röportajı dönüyor bu aralar, diğer katılan gruplar gibi ben de röportaja dahil olmuştum; cümlelerim gayet başarılı bir konuşmacı grafiği çizse de tipim baya pespaye, iyi bir sanatçı olmaya bu yönden "namzet" olmadığımı düşünüyorum. Umarım bu lafı müzik kulübünden Can Bey kadar düzgün kullanmışımdır. Onun dışında sahne görüntüleri iyi, bir de biz yaşlı müziği yapıyoruz açıklamamın üzerine Emir Yargın Bey'ciğimin davulla uç derecedeki sert girişi bir miktar tutarsız olmuş ama olsun varsın. Yönetmenimiz olan Can Dizdaroğlu'nun yaptığı çekimlerin montajları ve bir iki rötuşu kalmıştı, onlar da halloldu böylece kendi Bronx videomuzu da paylaşabileceğiz yakın zamanda. Ah akustik konser vah akustik konser diyorum bu arada, üzülüyorum ama yapacak bir şey yok herhalde. Biraz Mavi Büyücüler'i doldurmak istiyorum bir de. Misal bu geçen konserin yazısı yazılabilir, bir iki beste hikayesi yazılabilir bu tip şeyler. Bu üç hafta yani bahar tatili öncesi GGŞ haftalarının en iddialıları. Bir de şu tumblr'ın görünüşüne çok hayranım ama beş senelik geçmişin üzerine blogspot'a ihanet etmem.

* fotoğrafa bakıp bakıp gülüyorum

Hiç yorum yok: