Pazar, Temmuz 10, 2011

Mehmet Güreli - Kimse Bilmez (7)


Bu şarkıyı sanırım ilk kez bir Seni Görmem İmkansız konserinde dinlemiştim. Peyote'de çalmışlardı, hatta arka arkaya sahne almıştık, ben de myspace'lerinden dinleyip merak etmiştim müziklerini ve konserlerini baştan sona dinlemiştim. O zaman kendi şarkıları mı cover mı olduğunu pek algılayamamışım, cehalet işte. Sonradan bir şekilde bir daha karşıma çıktı bu şarkı. Duru, değişik, güzel, bilmem. Enteresan bir şarkı, her dinleyişimde bir kaç kez daha tekrar dinleyesim geliyor.


Şarkımızın adı Kimse Bilmez, Mehmet Güreli isimli bir sanatçı insanın şarkısıymış. Bu kayıtta zaten kendi sesinden dinleyeceksiniz. Sözleri Ömer Hayyam'ın rubailerinden derlemeymiş sanırım. Çok detaylı bilgim yok, ekşi sözlük'ten göz atılabilir, oradan okuyup yazacağıma, sizi oraya yönlendireyim, balık yemeyin balık tutun böylelikle. Seni Görmem İmkansız versiyonu için de buraya buyrun, onlardan öğrendim ne de olsa.


Bu yıldızlı gökler ne zaman başladı dönmeye?

Hiç yorum yok: