Perşembe, Ocak 31, 2013

Spam


Yemekhanesi kendi içinde olan bir şirkette çalışıyorsanız "haydi bu öğlen sana bir yemek ısmarlayayım" tarzı şakalara hazırlıklı olun. Bu şakalar öyle 1-2 kez yapılan cinsten değil, gün geçmiyor ki farklı bir kişi gelip de bu inanılmaz komik şakayı patlatıvermesin. Hatta aynı kişiler bir gün arayla falan da yapabiliyorlar şakalarını. Neyse evet ne diyorduk, kendi blog arşivime doğru bir yolculuğa çıktığım doğrudur, 2007'nin baharına doğru gelebildim ancak ne komiklikler ne şapşallıklar yapmışım belli değil. Bunların en kralı da spam yorumlara cevap verme çabam. Kaç tane spam yoruma cevap vermişim belli değil, hem de 8 kelimelik İngilizce bilgimle! Kimse de dememiş ki "kardeş mal mısın" diye. Neyse geçmişte yazdığım ve tekrar okuyunca da yer yer hoşuma giden bir öykümü tekrar paylaşacağım. Ancak imlâ hatalarını ve şapşallıkları olduğu gibi bıraktım. Nerede o eski "y"ler nerede o "ğ"ler: Hakkımızda Hayırlısı. (4 Mart 2007) Bakalım vaktiyle okumamış olanlar semi-early Emir Bey hakkında ne düşünecekler.


Bu arada Melis Hanım'la adeta bir yarış içine girdik, günde bir yazı temposundayız ikimiz de aşağı yukarı, yorulan kaybeder. Melis Hanım demişken, kendisi şöyle bir şey paylaşmış bugün, tüm caz severlerin bir kaç dakikasını alacak ve yüzünü güldürecektir diye düşünüyorum.

Hemen bir bağlantılık gündem bilgisi paylaşacağım. Türkiye'de kadın olmanın ne kadar zor olduğunu hatırlamak için. Zorlaştıranlar da çıkıp diyeceklerdir: "Bu hafta 8 hanım vatandaşımızı kaybettik (uzaktan biri 28 diye seslenir) neyse 28." Buradan yakın.


Gelelim düne. Ben hayatımda hiç bu kadar aktif baskıya maruz kalmamıştım. Levent Bey'in önderliğinde ve Nil İpek Hanım'ın desteğinde az daha Cem Yılmaz Fundamentals'e giriyorduk ancak yaptığımız anlaşma eğer başlamışsa girmemek yönündeydi, biz karar verip sinemanın önüne gidene dek de başlamasının üzerinden 15 dakika geçmişti. Sonrası Peyote'ler, fotoğraf çekmeler, tarım bakanı bıyıkları. Hayır bir de ben ortamcı oldum sonra sanki zorla tutup Mustafa Amca'dan kaldırmışım, güzelim çayları boğazlarına dizmişim gibi.

Hiç yorum yok: