Cumartesi, Ağustos 20, 2011

Konser Var


Bu gece Nil İpek Hanım, ben ve Uluç Bey sahnede olacağız. Nil İpek Hanım'ın Hollanda'ya gitmesinden evvel -kısa süreli bir veda da olsa bu- kendisine bir veda konseri tertipledik. Benim dünya üzerinde en sevdiğim kadın seslerinden biridir Nil İpek Hanım sesi. Ağırlıklı olarak kadın solistleri dinlemeyi sevdiğim için bu önemli bir derece. Bunun dostlukla, arkadaşlıkla falan da ilgisi yok, sesi baya müthiş hepsi bu. Bugüne kadar söylediğimiz bizim için önemli şarkıları koyduk repertuvara, ilk kez söyleyeceğimiz bir kaç şarkı da koyduk. Hepsinden güzeliyse, repertuvarımız ağırlıklı olarak benim ve Nil İpek Hanım'ın bestelerinden oluşuyor. Dinleyiciler açısından ne denli iyi bir şeydir bu bilmiyorum ama benim açımdan baya mühim. Neyse bu güzel Cumartesi gecesinin 1-2 saatini vaktiniz varsa bize ayırabilirsiniz. Ayrıca konser etkinliğine çok komik bir isim koydum ama ya fazla ciddiye alındım ya kimse TRT izlememiş/dinlememiş hayatında. Buyrun etlinlik burada.


Konser Yeri: 60m2
Saat: 21.30

60m2'ye nasıl gelirim dediğini duyar gibiyim bazılarınızı. Taksim Meydanı'ndan İstiklal Caddesi'ne girdiğinizde (Galatasaray yönüne doğru yürürken) sanırım sağdan ikinci sokakta. Sokağın köşesinden dev bir Benetton mağazası var zaten. Sokağa girince hemen sağda bakkal gibi bir yer var, oranın yanındaki girişten girip birinci kata çıktığınızda geldiğiniz yer 60m2. Sokakta tabelası da var zaten.

Hiç yorum yok: