Perşembe, Ağustos 25, 2011

Öncü


Hayri Bey'le evvelden farklı şehirlerde kayıtlar yapıp bunları birleştirmiştik. Pek çoklarına göre "değişik" bir müzik yapıyorduk. İlk kez dün bir arada müzik yaptık. Bir kaç saat geçmiş çalışmaların üzerinden geçtik, bir kaç tane de yeni bir şeyler ürettik. Tarzımız için bir etiket daha ürettim şu an: Akışına bırakmak / free flow. Her neyse bir arada müzik yapmanın, ayrı ayrı yapıp birleştirmekten farkı inanılmaz boyutlarda değildi benim için lakin bunu 3 kişilik de olsa bir dinleyici / izleyiciyle paylaşmak gerçekten farklı hissettirdi. Gün içindeki icralardan ziyade o anki icranın bir kaydı olsun isterdim açıkçası. Değişik bir duygu ve deneyim yaşamış oldum böylece, artık müzikal anlamda çok farklı bir şey yaşamam diye düşündüğüm şu günlerde hem de. Yazılacak olayların ve değinilecek konuların çokluğu beni yazmaktan uzaklaştırıyor bu aralar (traji)komik bir şekilde.

3 yorum:

operadaki fantom dedi ki...

Nasıl anlıyorum Emir Bey şu yazmaktan uzaklaşma halinizi, vallahi billahi.

pın dedi ki...

Yazılacak olayların ve değinilecek konuların çokluğu nedeniyle yazmaktan uzaklaşmak durumuna trajikomik demen süper olmuş. Ben de ne desek ne desek diyordum. İzninizle ben de trajikomik oldum.

Emir Bey dedi ki...

Yaşlanma alameti bunlar hep gençler!