Çarşamba, Kasım 15, 2006

Şimdilik Bu kadarı Kafi



Her yerde kedi var ama olsun bazen içimden geliyor seviyorum yahu böyle boyunlarını falan baya baya efendi olanlarını özellikle çok severim. Melis Hanım neden bu kadar şirin çıkar peki -çaktırmayın ama başımın etini yedi burada yer almak için- neden bu kadar şirin çıkar diyorduk evet :) Emre Bey -ağabey olan- sosyoloji çalıştırırken bana, o nasıl oluyor demeyin olan bir şey yok, lakin kendisinde bir spiker imajı var mı bilmem. Peki ya Yasin Bey' deki Volverin imajına ne demeli? Vaaay Yasin Bey faul bırakmışız -berber ağazı- diyebiliriz mesela, ya da evladım onları kesmeden okula almam seni de diyebiliriz ya da diyebilirdik.. Egecan Bey Hazretleri' nin bu pozuna ben ancak yuppiii derim, o ne lan derim sonra? Azcık bir ağır ol oturaklı ol derim frikik vermemelisin derim, unutmamalı o güzel günleri anılarla gönülleri hoş tutmalı outa binmeli derim. -ben böyle sanardım bunun sözlerini küçükken futboldaki gibi out a nasıl binilir diye de düşünür dururdum- Peki bu kameralarımızdan kaçmayan güzel kim? Ve yılların eskitemediği karizmatik insan Egecan Bey' in yanında ne arıyor?? Haydi o zaman size bir de şarkı koyayım da dinleyip dinleyip ağlayın. Ahaha :) Manyak oldum galiba : Seni Kimler Aldı.

NOT : Bre ahmak! Şunlarla uğraşacağına bunca vakit ya da msn e gireceğine git de sosyoloji çalış değil mi ama, lakin gel gör ki bünye macera istiyor :)

8 yorum:

Hanife dedi ki...

Egecan tam olarak hangi şarkısına klip çekiyodu orda? :))))

Adsız dedi ki...

Sosyoloji çalışırsın, ama biz o zaman ne yaparız buralarda? :P

Elsa dedi ki...

yahu emir bey, şunca zaman gecti bir egecan bey gibi melis hanım gibi veya karfurda omuz atan ağabeyiniz gibi blogunuzda boy veremedim, yanarım yanarım buna yanarım.

Adsız dedi ki...

kardes, yok olmuyor..ben de ne zaman ders calismaya otursam, bu saatin yarisi kadari en az blogda geciyor...
Hayir yok bize.. :D

vintage biscuit dedi ki...

emirhan bak kedi aski boyle boyle baslar soyliyim ... 5 sene sonra bi bakmissin evde 2 kedi :)))))))

asdfgh dedi ki...

o nasıl bir şarkıdır, o nasıl bir yorumlamadır öyle!
çok nefis, aynı zamanda da yıkım gücü yüksek bir şarkı.

Adsız dedi ki...

abinle sosyoloji mi çalıştın,emirim beyim sen bize lazımsın,eceline mi susadın yahu.

ha bi de şu zorla foto koydurma olayına gelelim,evet fotoğrafımı "emiiir benim fotomu çekseneee" diyerek çektirmiş ve "emiiir bloğuna koysanaaa" diyerekten de koydurmuşumdur.bu çabalarım bundan sonra da devam edecektir.yüzüme alışınız efendim,birden görünce şaşırmayınız, korkmayınız.

haa bi de bu var sonra susacağım söz : emir en iğrenç fotomu koymuşsun,daha "cin ali" çıkamazdım sanırım.

Emir Bey dedi ki...

hanife : "bir hapşursam anadolu hisarı yıkılır" adlı son single ına klip çekiyordu.

eysean : siz gittiğinizden beri çok şey değişti bu postta :))

oktay ahmed : dönmüşsünüz sonunda :) gözlerimiz yollarda kalmıştı :)

elsa : çağırınca gelmesini bilmek lazım evladım :)

tuğçe : olmuyor yahu hakikaten :D

vintage : kedi temiz hayvandır yahu alınır eve siyam ya da ankara kedisi tercihimdir :)

indis : aa ! beni her daim şaşırtıyorsunuz yine devam edin bakalım :) sağolun iltifatlarınız için :) ama dediğiniz gibi şarkının kendisinde olay :D

melis : sen hep güzelsin be evladım :D