Pazartesi, Kasım 20, 2006

Sonbahar - Kış Hot Kotür

Bu mevsimde bu Bebek' e inan yol kadar efsane güzellikte olan, durun da bir fotoğraf çektirelim dedirten başka yol yoktur eminim buna. Şu yeşillere bakın, şu yapraklara bakın, yani hakikaten katalog çekimlerimi de albüm kapağı için fotoğraf çekimlerini de burada yapmayı düşünür oldum ciddi ciddi.

Sırf Bebek yokuş değil, her tarafı güzel yahu bizim oranın. Bu yol da efsane güzelliktedir, manzaraya paralel gider bu yol, böyle ağaç tüneli gibi hatta yer yer Dolmabahçe ya da Çırağan' ı andırır bana. San' at toplum içindir, yaprak da toplum içindir lakin neden ağaca bu şekil yaslanır insan? Neden? Bu soru aklımızı kemiriyor.
Unutulmaz şarkıların güftekarı Egecan Bey yine bir fotoğraf çekiminde karşınızda, yanında da yılların usta photographer ı Emir Bey, fashion tv izleyenler bilir hey gidi photographers hey :) Neyse bu genci de ünlü yapacağız, bu kazak da en sevdiğimiz Egecan Bey kazağıdır. Nipple derdi Yasin Bey olsaydı. Yasin Bey bu aralar aksiyonların adamı.

Bu noktada Ilgın Hanım' la geçtiğimiz seneden kalma müthiş fotoğraflarımız vardı, hatta kâdim dostlar bilir eski profil resimlerimden birinde de fon buydu. Ilgın Hanım dedi fotoğraf çekin orda ben de hemen çök çök çök dedim gençlere sonra 3.. 2.. 1.. pınarbaşı burma burma yar yar yaaa... diye hafiften kalktılar :) Yine san' at kralını yaptık yaparım ben boşuna okumadık Parislerde fotoğrafçılık.
Benden önce albümü çıkarsa bu beyzadenin kapağına bu fotoğrafı koyacağız. Lakin ben çektim ya telif hakkı falan filan süründüreceğim iyice mahkemelerde sansasyon yapacağız hem satışlar da tavan yapar bu vesileyle, baksanıza efendi gibi sabit durduğu zaman ne kadar asil, yakışıklı, karizmatik bir bey olabiliyor Egecan Bey.

Konuk modellerimiz Tuhaffiye ve Buket Hanımlar. Buket Hanım sağolsun bugün bana Taşkışla yolalrında eşlik ederek çok saygımı kazandı, vefa borcumuz var gayri kendisine. Böyle birbirlerine de sırnaşıp poz vermişler pek sevimli olmuşlar, Tuhaffiye Hanım' la dönecektik ama nasip değilmiş. Döneriz yine.

NOT :
-B.U.' da Sonbahar başkadır adlı kitabım yakında tüm kitapçılarda!
-Sonbaharı mı kaldı yahu kış oldu!
-Kess!

6 yorum:

Hanife dedi ki...

Egecan süper karizma yapmış yalnız,kitabın kapağına da bunu koyun hatta:))))

serhancetinkaya dedi ki...

süper fotolar emir hele 2. fotoda egecanın bi durusu var ki allahtan ağaç var arkada:))

Adsız dedi ki...

Kabzıman foto sunar hat kotür he allandan bul emi ya da bulma bi ara ben sana buldurayım.
B. ve G. şahısları müthiş durak kızı imajı çizmişler ama yakışmamış mı yakışır elbet.

Benim o ağaçla kurduğum şu an ifade edemeyeceğim yollardan kurduğum ilişkiye karışmaktan men ederim sizi ... Çam yetmedi çınar istedik sanne ...

Onun dışı hepsi bene mi hemi de benissimo türünden :))))

Uzun zamandır commnet yapamadım acısını çıkarttım hahahahah :))))

Adsız dedi ki...

bir daha bu lezbiyenlerle görüşmeni istemiyorum emir.
ama..
bu konu kapanmıştır.

Adsız dedi ki...

vuaa yapraklara bak ne güzel.siz özel mi döktürdünüz ki yere fotoraf çekimi için acaba?

Emir Bey dedi ki...

hanife : koymak lazım tabi :)

serhan : biz de öyle dedik vallahi ya :)

obirmarka : dengesiz gördüm efendim sizi :)

tuhaffiye : peki apla :)

pepinot : aslında 2 tane arkadaş avr hem ışığ ayarlıyorlar hem de böyle ellerinde yaprak çuvalıyla gezip dekorasyona yardımcı oluyorlar :) yok yok hali hazırda vardı tabiki efendim :)