Cuma, Kasım 10, 2006

Büyülendim Galiba !

Yanında bir yavru kedi olur
Yanında hiç soru sormadan uslu durur
Yanında belki beni bile unutur
Yalnızlığım mutludur yanında...
Ne kadar yontabilirsin ki insanı sorusunun yanıtını bu kaba arkadaşımız veriyor. Kendisi mağarada yaşadığı için genelde, ya da tarlada çalıştığı için taş çatlasa "Nerde olursam olayım böyle otururum sigaramı da öyle içerim sandalye bana göre değil!" demek istiyor bu pozunda. Rencide olmasın diye isim ve de yer vermiyorum bu pozda.
Ooo Emir Bey, bileğine bir nazar boncuğu darbesi yapmış, acaba "Çooğk güzalııım tımam mıığ?" diye mi düşünüyor o da? Yoksa nazar değmesini istemediği şey kendinden ziyade keyfi ve ilişkisi mi? Kim bilebilir, prize sormak lazım.
Bu pozu da herkese vermem, güzel birilerini bekliyorum bu noktada, keyfim yerinde o yüzden böyle şık bir poz vermiş olabilirim. Dünyanın en kalın kazağını giymek ne akla hizmettir sıcak bir perşembe gününde bilemiyorum ama giymiş bulunduk artık. Bir de bu kazağımı çok severim ne kadar kalın olsa da.Bundan kelli buraları mekanım olarak belleyebilirim her an, hatta etrafa kokumu sindirdim ki diğer zibidiler gelip de sahiplenmesinler buraları diye. Bir de buralarda çok ama çok güzel bir hanım varmış, kendisine buradan saygılarımızı iletiyoruz ve öyle kolay kolay ölçülemeyecek miktarda sevgimlerimizi gönderiyoruz.
Profil dediğin böyle olacak efendim. Gerçi kimisi daha sert hatlı insanları tercih eder lakin böyle beybifeys arkadaşlarımız da yok değil yani, aklınızda bulunsun, ama yok böylesi bizi bozar öyle Mimar Sinan tayfası entel olur derseniz onu bilmem.
Eski günlerdeki gibi Emir Efendi' yle düzenli olarak görüşmelerimiz başlamıştır, reservasyon için ilişikteki numarayı arayınız. Bu açıdan hafif şehlâ olsa da aslında bakışlarıyla insanları eritebilir, kendisi Onor Bumbum ile 16 sinde Roxy' de konsere çıkacak, elektronik müziğin en kalitelisini dinleme fırsatınız olacak, bir araştırın sözlükten Onor Bumbum' u ve şarkılarını dinleyip anlayın ne kadar kaliteli olduğunu.
Yasin Bey baktığı zaman tezinizin ne kadar gerçek olduğunu bir kez daha anlayacak bu pozla. "Yahu Antalya' dan hiç mi çirkin kız çıkmaz?" Tabi ki çıkmaz, boşuna mı denmiş "Şüphesiz Antalya dünyanın en güzel şehridir!" diye? Gülnaz Hanım kızımız da olunca tam lise son dersane çıkışı tadı yakaladık, ama haftasonu, BHU' ya giderdik ya da Özsüt' e; gelenekler değişmedi bu sefer de.

ilişikteki numara : 05355818341

11 yorum:

Adsız dedi ki...

ben küçük emirlen tanışmak istirem.

cumasıboşolanemirbiaradabizeboşlat.

asdfgh dedi ki...

yazıların lavenderimsi olmaya başladı sanki. ama çok da iyi oldu. yakışmış.

Adsız dedi ki...

emirim kolundaki nazar boncuğu darbesinden öte damar darbesi çarptı gözüme naptın bir yerlerini bağlayıp vücudundaki bütün kanı oluk oluk akınttın mı o damarcığa?ayrıca her güzel bayanı beklerken bacaklarını doksan derece açıyorsan yandık demek ki hiç birimiz güzel değiliz,ben böyle bir duruşa ilk defa rastladım sende,görsem unutamazdım :)) son olarak onor bumbum hakkında birşeylere "gaste" adında dergi-gazete arası birşeyde rastlamıştım,grubun kurucusunun bir röportajını okumuştum adam pek bir güveniyor yaptıkları müziğe,biz de k.emir beye güveniyoruz,roxy'de olacağımızı umaraktan commentimi burada noktalıyorum

Adsız dedi ki...

:) Valla burada da havalar sogucagina son iki gundur sicaklasmaya basladi ki bugun tshirtleydi herkes..Iyi haftasonlari diliyorum,benimki dersle dolu olacak da..

vintage biscuit dedi ki...

Emirhan ,, ayak fotosu koyma bak sanada takarlar kafayi soyliyim :)))))))hahahhaha
niyeyse bende bayiliyorummm ayak fotolarina .. hay aksiii
emirhan bide corapli ve corapsiz hallerinide gormek istiyoruzz...
ben senin istegin uzerine babet show yapmistim hatirlarsan ..
halkin sesine kulak verelim .. fetisistler dernegi

Ozgur Gercek dedi ki...

ben su ilisikteki numarayi aramak istiyorum 0535581..41'i ama telefon sapigi sanilmaktan korkuyorum, ne yapmam gerekir :D? sizin isminizi referans versem :)))?

orçay dedi ki...

şifreyi çözdüm ;p

Emir Bey dedi ki...

lavender : size her daim boşuz efendim o ne demek öyle :)

indis : aboov ! bunu kendime bir hakaret olrak görüyorum, lavender e ise bir iltifat olarak :))) yok efendim şaka bir yana lavender hanım ın yazılarını ilk günden beri okmakla beraber çok da beğenerek okurum :) teşekkürler o yüzden :)

eysean : aa! kimseye bir şey iletmeye çalışmıyorum efendim :)

melis : damarlı insan sexy olur beybe :)) sizi de öyle beklediğimiz olmuştur lakin bu seferki daha bir farklıydı :) beklediğimiz bayan açısından :) şarkıları hem güzel hem sıkmayıcı :)

tuğçe : kolay gelsin size o zaman :) başarılar :)

vintage : taş çatlasa çoraplı olur yahu :) bir de bana takan çıkmaz yahu artık pek :) kendi halimde yuvarlanıp gidiyorum çok şükür :)

princess : arayın çekinmeyin deyin ki ben Emir Bey' in ya da Büyük Emir' in arkadaşıyım sizi de çok merak ettim bir konuşmak istedim deyin :) O da sevinir gariban :)

orçay han : ehuahuzhauz :) sen de cin gibisin maşallah :)

deryik dedi ki...

o ikinci fotodaki yer bebek starbucks. bi daakine benim için bi şiler için rica edicem. kafayı yiyorum burda :))

Adsız dedi ki...

gülnaza sölee o profil 20 yıla gıdalancak sonra izmir antalya kurtarmaz valla plastic surgery var neyseki :)))

Bu arada insan bi insan bu kadar rezil kepaze edilmez be kardeşim her iki şartta da hem o gizli şahıs hem o numara fiyaskosun be :)))

Emir Bey dedi ki...

deryik : deşifre etmeyelim efendim :)) tabiki ne istersiniz gerçi biz pek sevmeyiz orayı daha ziyade gj tercihimizdir :)))

marka : evet evet teknoloji ilerledi :) yakında sizin de numaranız açıklanacak burdan :))