Cumartesi, Kasım 25, 2006

Heil My Lord!

Bu el yorgun düşmüş bir Emir Bey' in simgesidir, TRT' nin ardından stüdyo yaptık bugün çok uzun zamanın ardından, Yasin Bey çok yoğun olduğu için kendisinin de izni dahilinde Umur Bey' e rica etmiştik grubumuzda çalmasını. O da tamam dedi. Nitekim geldik bugün stüdyoya, Caner Bey' in dersi varmış o katılamadı ne yazık, ama özlediğimiz başka bir isim Emir Efendi vardı çalışmada ve günün süprizi Yasin Bey, ama bir türlü istediğim keyfi alamayacağım sanırım, yani nasıl anlatsam Emir Bey' de Caner Bey' de çok çok iyiler, Umur Bey' de iyi bugün çok çalmadık ama öyle hissettim, ama istediğim gibi birşeyler olmayacak galiba hiçbir zaman, neyse hayırlısı neyse o olsun. Müzik piyasasından silinsem de arada arkadaşlara falan birşeyler çalmak bile yeter bana.
Bu resimdeki kartla, hayatımda ilk kez yaptığım müzikle alakalı bir iş bir nevi resmileşti. TRT Türk San' at Müziği Gençlik Korosu kartım bu çünkü, artık bunu göstermeyeni almayacaklar içeri diyorlar ya bakalım, bir de çarşamba bant kaydı var inşallah politika sınavı sabahtandır da gidebilirim ben de, belli olunca yayın saatini söylerim sanırım TRT FM' den ya da TRT İstanbul Radyosu' ndan dinleyebilirsiniz koromuzun eğlenceli şarkılarını.
Saygı değer Lordumuz Anglachel namı diğer Serkan Bey ile görüşme şerefine nail olduk bugün. Kendisini görmeyeli çok günler geçmişti, çok Norveçli balıkçılar geçmişti, çok sular akmıştı köprülerin altından, ama bu olup bitenler, saygımızı sevgimizi azalttı mı? Tabi ki hayır. Biz Lord' un hizmetine gireli epey oldu sanırım, gerçek bir Elf Lordu olduğundan şüphelenmiyor değilim zaman zaman, ilerde sepetli motorsiklet alıp savaşa gideceğiz kendisiyle, göğüs göğüse cenk edeceğiz düşmanla, Lord' la sırt sırta verip belki bir daha güneş doğmayacak ovalarda şanımız, sevdiklerimiz ve ülkemiz için.
Dün akşam, Günsü Hanım' ın ev partisinden bir yemek masası fotoğrafı, kadro burda görüldüğü gibi bir de sonradan katılan Melis Hanım var. Güzel müzikler, sohbetler, keyifler yerindeydi, Alyap' taki 3 deneyimimiz 3' ü de müthiş geçti Egecan Bey ve Günsu Hanım' ın müthiş misafirperverlikleri sayesinde. Allah daha nicelerini nasip etsin hep beraber, gülelim, eğlenelim, sohbet edelim, dertleşelim. Bir de Ilgın Hanım da hep gelsin ama hep! :)
Bebek' ten Anadolu Hisarı' na geçerken, son demleri bunlar güzel havaların deyip deyip makinaya sarıldım çektikçe çektim, sonra sizler için en güzellerini özenle seçip -yok yahu bu salça reklamı mıydı sanki- buraya yerleştirdim. Güneş yukardaki pencerede tutuşup denize yansıyor gördüğünüz gibi, biz de motorun önünde may hart vil go on şeklinde seyahet ediyoruz yolculuğun sonuna doğru.
Bu kare Günsu Hanım' ın evinden, karedeki yardımcı mankenimiz Ilgın Hanım, bundan sonra favorim ev gezmeleridir efendim. Altın günü olsun, ne bileyim akşamüzeri ikindi çayı olsun, hatta akşam yemeği olsun, bir kahve içmeye olsun ev gezmeleri müthiş şeyler! Çay da demledi Günsu Hanım bu arada bize söylemeyi unutmuş olabilirim.
İlerde burda oturmak istiyorum ama biraz daha Hisar' a doğru kısımlarda. Bir arsa alacağım Aşiyan' dan sonra Merve Hanım' a rica edeceğim bana bir ev yapmasını, sonra müthiş bir evim olacak ve o zaman bir konuda daha bir ricam olacak Merve Hanım' dan. Sonra hergün müzik yapacağım ama kendi kafama göre, sadece kendi kafama göre, kaliteli yalıtılmış bir odam olacak orada her türlü kaydımı kendim yapacağım, baterileri hariç, onları yapamam.
Günsu Hanım' ın evinden yine hoş bir köşe, neden hoş çünkü burada Günsu Hanım' ın gençlik resimleri var, pek tatlı maşallah o zamanda de, hiç değişmemiş ki. Hala aynı. Bir de Günsu Hanım hep eyre düşüyor yahu onu ne yapacağız? O problemini de çözdük mü hafif bir denge sağladık mı hiç bir sorunumuz kalmayacak. Kırmızı çerçevedeki resim mükemmel, şöminenin önüne de gitar koydum ki san' atsal olsun.Kabataş sahilinden bir İstanbul manzarası, güzel şehir burası da. Yeni yol taktiğimin ipuçlarını veriyor bu fotoğraf, yoksa sabahın köründe Kabataş' ta ne arayayım? Ama atlıyorum Üsküdar' dan kabataş motoruna sonra bomboş ve beni bekleyen bir 43R' ye biniyorum, uyuyorum, geliyorum okula. Evet evet doğru tahmin ettiniz Rüştü Akın' da okuyorum :) Ahahaha :) Kendi kendine salak salak espiriler yapar bir tek kendim eğlenirim.

Günsu Hanım' ın akşam yemekli ev partisi.

Düzeltme : Yahu bu yazı cuma günü draftı cumartesi günü yazısıydı kimse de demiyor ki cumartesi günü üstünde cuma yazan yazı nerden çıktı diye :)

8 yorum:

deryik dedi ki...

rüştü akın kısmında çok eğlendim desem :)) yalnız değilsin valla.. :)

Adsız dedi ki...

emirim fotoğraflarınızı görünce iyice üzüldüm geç kaldığıma.ps'e ve ekonomi asistanımız gizem e lanet ettim hatta :((

Adsız dedi ki...

istanbulu ozledim valla bu fotograflara bakinca, bi de turkiyedeki arkadaslarimi . istanbula yaza kadar gidemem buyuk ihtimal ama insallah en azindan kisin birkac arkadasimi gorururum.

Adsız dedi ki...

ayy nasıl mutlu oldum.. yine gelin yine gelin!! ben size çay da demlerim yemek de yaparım.. siz yeter ki gelin.. hep birlikte..

Emir Bey dedi ki...

deryik : ahahah :) sizden de kaçamıyoruz efendim :) zeki insanın hali başka oluyor :)

eysean : tamam saatini gününü öğrenip buradan iletirim sizlere efendim :)

melis : olsun be evlatcık, iyiki geldin :)

tuğçe : inşallah görürsünüz zaten yaza ne kaldı ki :)

şahane : süper :) tamam o zaman yarın sonraki gün bi de daha sonraki gün plan yapma ben bizimkileri ayarlarım :)

Adsız dedi ki...

anlaştık ;)

Adsız dedi ki...

arkadaslik guzel sey vesselam

Emir Bey dedi ki...

şahane : :)

ılgın : yoruma bak :) ehuahzua :)