Pazartesi, Kasım 27, 2006

Karışık Ötesi Yazı

Girizgah : Fotoğraflara büyültülüp bakılması şiddetle tavsiye edilir tarafımca.
Dur bir de ben atlayayım sen çek, tamam mı? Ya olmadı bu bir daha çek ben de uçayım, ah ah gençler sınav stresinden delirmiş bakınız nelerle uğraşıyor. Hiç unutmam işimiz gücümüz yok gibi sınavdan bir gün önce Antalya civarında bir baraja gittik neymiş doğayla içiçe olacakmışız, sonra da Çakırlar' a gittik pazar kuruluyordu birşeyler yiyelim içelim temiz hava eğlenelim falan ama önce aklı başında olmalı insan. En önemlisi bu.
Şimdi bu poz çelişkiler silsilesi aslında keyifli bir an gördüğünüz gibi ama gelin görün ki Mustafa Bey (üst sıra soldan3.) ısrarla keyif almadığı gibi fotoğraf çekene de kızmış, lakin bunun yanısıra Ilgın Hanım deli gibi kıvançlı, gururlu falan deli midir nedir? Hasan Bey' e (alt sıra soldan 1.) hiç bir diyebileceğim yok, sanırım Olcay Bey' de göremediğimiz birşeyin üstüne çömelip poz vermiş. Benim dikkat ettiğim ufak tefek ayrıntılar bunlar, uğraşsak daha neler çıkar da...
Fotoğrafın adının Melis Hanım (avukat olan) koymuş : "Söbüyüm söbüsün söbü". Pek çok şeyi anlatıyor bu isim hangimiz daha söbüyüz hakikaten karar vermek zor, gerçi ikisi de gençlik fotoğrafları ama yine de söbü, bön, hömücük falan bakmışız baya baya ki ikimiz de bugüne bugün, san' at, siyaset, basın-yayın ve müzik dünyalarının ünlü, çok konuşulan ve göz önünde isimleriyiz.
Ama gelin görün ki dostluğumuzun boyutunun ne kadar karizmatik ne kadar güzel olduğunu bu pozumuz gözler önüne seriyor. Yine aynı gün, ÖSS öncesi hatta ÖSS -1, sınav dediğin nedir ki? Avukat Melis Hanımım' ın buradan doğum gününü kutluyorum! Nice mutlu yıllara her daim beraber olmak dileğiyle, gerçi sabah uyandırdım tersledi ama olsun severim kendisini. Hot picts, awasome, cute falan bir hatundur. Zaten ne kadar kaliteli bir fotoğrafçı olduğunu biliyorsunuz.
Evet yahu bu adam bu pozu verdikten sonra herşey beklenir kendisinden. Çağrı Bey kendisi, liseden arkadaşımız görüşmeyeli 23 sene oldu sanırım ama gözlerindeki her an bir hinlik yapacak olabilmenin verdiği pırıltıyı sanmıyorum ki kaybetmiş olsun. (Cümlem Nobel' e aday) Hinlik demişken siteye reklam alayım dedim belki dikkatinizi çekmiştir, dün falan yukarda google reklamı olarak din kuran huzur evi yazıyordu, sonra akşama doğru bir baktım Sharapova' s sexy videos yazıyor, tövbe dedim, zaten 0,04$ lık kazancımı Yasin Bey sıfırlamıştı ben de "Reklamı geç, bana birşey olmasın haram para kazanmam ben dedim." Kaldırdım gitti, yok be böyle bir şey demedim ama kaldırdığım doğrudur. İşim olmaz.
Efsane İstanbul fotoğrafları adlı ya da Dehşet İstanbul fotoğrafları adlı sergim açıldı açılacak, İstiklal Caddesi' nin girişinden Taksim Meydanı' ndan bir kare, benim çok hoşuma gitti keşke olsaydınız da canlısını yaşasaydınız diyorum ben tabi ama madem yoktunuz benden de size bir kıyak olsun değil mi. Hiçbir hakkı saklı değildir. (Anladınız siz)
Yahu Emre Bey saçlarını kestirmiş pek güzel olmuş, tabi fotoğrafta belli olmuyor çünkü beresiyle dünyanın en sevimli insanı ben olabilirim pozu vermiş. Neye sevindi bu kadar neye güldü belli değil alt tarafı Danışman' da çay içiyoruz, yok yok bakmayın öyle dediğime bu Danışman, Yasin Bey' in hayatımıza kattığı en keyifli sohbet ettiğimiz bir İstiklal mekanıdır. Emir Bey ise her an o merdivenden gelebilecek olası bir uçan tekmeye karşı tedirgin gördüğünüz gibi.
Atsan atılmaz, satsan satılmaz demişlerdi lakin kıymışlar bana gözümün yaşına bakmadan, yine sınavdan bir gün öncesi, benden umudunu kesen edebiyat öğretmeni annecik yanındakilere durun durun şunu atalım hazır kimsecikler yokken, zaten bu ıssız baraj kenarındaki çöp kutusunda kimse bulamaz bunu nıhhahahaa diyerek beni çöpe atmıştır. İşte o an' ı yakalıyıp çeken Melis Hanım Kardeşimiz daha sonra makinesini brakıp beni kurtarmaya gelmiştir, kurtarmıştır da.
Bana elini uzatana ben koşar koşar sarılırım zihniyetiyle yapılmış bir dengesiz hareketler silsilesi, gördüğünüz üzre şayet o koştuğum duvardan düşüp bir yerimi incitsem bir gün sonraki sınava da benim yerime büyük birader girer. Kucak kampanyası için ben de sarılgaç olabilir miyim bakın ne kadar da hevesliyim. (İçten içe de düşünüyorum aynı yazıda aynı kişiye iki kez çarptırma yapılmaz kusura bakmayın.)
Yine aynı zibidilikteki arkadaşımız Çağrı Bey' den sıradan bir lise 2 pozu, fonda Hüseyin Eren Bey namazına başlarken, ön tarafta Şeyh (Şıh) Şamil Bey ve Hızfı Anıl Beyler' de bir dayanışma örneği sergilemiyor değil. Lise güzel şey değil mi ama? Bence de.
Burayı kaça satarlar acaba bana? Hayır tanıdık indirimi falan yaparlarsa hemen alacağım. Şol yollar beni neyledi bir ben bilirim bir de garib anam. (ahah halk ozanı oldum). Halk ozanı olunmaz halk ozanı doğulur, artı ozan dediğin nedir ki zaten sanat toplum için olduğu sürece halk ozanı demeye gerek var mıdır? Bence yoktur. Neyse burayı alamazsam Küçüksu Kasrı' nı alacağım. Egecan Bey ve Günsu Hanım' la misafircilik oynarız bol bol.
İşte bir Türk erkeğinin vermesi gerekn poz budur. Öncelikle kendisini tamamlayacak unsurlar fotoğrafta bulunmalıdır. Bunlar : Karanfil, kurabiye, çay (kahramanımızın efsane kısa filmi kesinlikel tıklayıp izleyin) ve küp şekerlik. Bir de tabi hafif kalender bakışlar, yakıcı delici ve iç gıdıklayıcı gülüşler. Artık Yasin Bey' le de tanıştılar ya sanırım toplumumuz için yeni bir ikili tehlike doğuyor.
Normalde dünyanın en üşengeç insanıyımdır, bunu herkesler bilir lakin hiçbir sebep olmaksızın bile bu resimdeki yere gider gider gelirim, hiç koymaz, aksine mutlu olur, huzur dolurum. (kafiye uğruna yanlış yazılmaya mahkum kelimeler) Üstelik burada ki yapraklar da bizim okuldakilere özenmiş ve benim sevdiğim gibi sararmışlar ve dökülüp etrafı güzelleştirmişlerdir. Bir de yapraklarla falan kıyaslanamayacak bir güzellik de vardır bu civarda tabi beni kendine çeken.
Bu fotoğraf efsane bırakın bakmayı, insanlara anlatırken bile gülmekten konuşamayıp anlatamadığım kadar komik benim için. Melis Hanım ve ben mezuniyet balosundayız, hayatımın en iğrenç saçları var kafamda, kuaförlerin tek tip saçma sapan insan fantezilerini bilirsiniz ki hayatımda saçıma bir şey sürmüş insan değildim o günden sonra hiç sürmem. Neyse fotoğrafı çeken sanırım bizi uyarmış ve dünyanın en komik olayı gerçekleşmiş ki Melis Hanım arkadaşa dönüp güzel bir poz vermişken ben olayı idrak etmiş lakin fotoğrafçıyı tutturamayaıp yanından birine poz vermişim. Dünyanın en salağı olduğumu bir kere daha anladım yazarken bile çok güldüm.
Hadi sen ağaçtan atla ben çekeyim, işte neticede işi gücü olmayan beyni boşaltmaya çalışan niteliksiz gençler için eğlenceli olabilecek bir aktivite, lakin öyle klas çekmişim ki Melis Hanım fotomontaj gibi çıkmış yani kendisi net lakin etraf hareketli. Melis Hanım' ım yahu iyi ki varsınız diyorum tekrar iyi ki doğmuşsunuz da hem bir ana hem bir baba her şey oldun artık bana olmuşsunuz. Sizi ben pek çok pek çok severim.

NOT : Buradan Jazel Hanım' a sesleniyorum sizin yüzünüzden kotayı aşıyorum ağabeyimden şantaj mailleri alıyorum. Yok yok şarkıalrınız süper gerçekten yazılarınız da. Yeni yeriniz de hayırlı olsun.

NOT 2 : Yalnızlık Okulu olarak tanıdığımız Erdem Bey artık askerde efendim, haftasonu aldığım bir mesaj üzerine askere gittiğini öğrendim hiç düşünmeden hakkımı helal ettim siz de edin kendisi ilk tanıştığım bloggerlardan birisidir. Sağ salim gidip dönmesi dileklerimizle.

NOT 3 : Sokakta size bir sou sorabilir miyim diye durduran adam Ajdar Eurovision' a katılsın mı derse ne dersiniz? Vallahi ben de Merve Hanım' da cevapladık, gerçekten var yahu böyle insanlar, bir de kaydetti bunu.

NOT 4 : Oktay Bey' söz vermiştim müzikle ilgili, hazır dünyanın en karışık yazısını yazmışken beni en çok gaza getiren parçalardan aklıma ilk gelen üçünü -ilk üçü değil aklıma ilk gelen üçü- seçip buraya koyuyorum.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Uctum,uctun,uctu :) Hooop!
Bence Ajdar katilsin Eurovision'a, zaten son 3 senedir yarisiyoruz hangimiz daha kotu olucaz diye, kesin biz kazaniriz..

Adsız dedi ki...

Sağol Emir. Bu şarkılar kasetlerde vardı. Böyle iyi oldu. MP3 folderime ekledim ;)

Zevkin iyi ama, bak... :) Yeterince sert şarkılar seçmişsin. Ben sert dinlerim, bilirsin ;)

deryik dedi ki...

melis hanımı bir biblo tutar gibi tutuyosunuz efendim o fotoğrafta, hatta bööle bi fotoşap hali :)

bi de hömücük diye bi kelime var, ööle mor renkte falan yazıp lavender'i ima edip dalga geçer gibi yapmayınız. kardeşime kuma getirdim kendisini. ona göre :P

dehşet istanbul fotoğrafları... yes it iz. teşkürler:)

orçay dedi ki...

hail and hail and kill !! ;p sarkıyı gorunce geldi icimden. olm o pazar kurulan yer falan dehşet yerler yauu gozleme neyin atttırıon teyzeler yapıo çay neyin demliolar kömürde ne bilem katmer yaparlardı, huzur dolu acaip delidikşın bi mekanlar silsilesi orası, hava da guzel bu aralar gitmek lazım şahine fln atlayıp ;p vala gitmek lazım (istanbuldan zor olur tabi)

Adsız dedi ki...

eğlenceli lise hayatı geçirmiş insanlar süper oluyorlar. tadından yenmiyorlar.

Adsız dedi ki...

ehe antalyadan tanıdık simalar:)şenlendim valla saolasın.bi de o istiklal girişi,ayn�nii osudu
Jablku svaru
Krasnej neznamej
Lastovicke lepsich zajtrajskov
Moralnemu hazardu a
Normalnemu zivotu
Obyvajnemu stastiu
Pomalej smrti
Radosti zo sveta
Stavu absolutnej beztiaze
Totalnym uletom
Uvedomelemu vedomiu
Vychodisku z reality
XY-aj ja gumujem:)
Zazracnym zazitkom...

Cakam...ako na den sudny

Plity
X

Adsız dedi ki...

hahah süper harika fotolar yazı bayıdlım. mucukk yarın gelsenee

Adsız dedi ki...

ya ben liseye dönmek istedim birden,onun tadı çok başkaydı yahu:(

Adsız dedi ki...

Yerinde duramayan atlayıp zıplayan ordan oraya koşan liseli emirbey:) Çok eğlenceli bi yazı olmuş çöpe atılmış halin fıçısındaki diyojeni hatırlattı bu arada ama pek bi alakası yokmuş şimdi yazarken farkettim de:P

Adsız dedi ki...

Aaaaa ben pek bi sevdim melisli iki fotoyu da kendisi de pek elaganciya yaneeeee :)))
Ayrıca o "emir2" ve "emir1 in çöp" fotolar da pek bi creatif ve aparatif efenim ...
Laykvays "teen emiiiiir " ben hala bi başkasının fotolarını bekliyorum bak hala aklımda ayıp be :((((

asdfgh dedi ki...

o çöpteki fotoğrafın tam bir şantaj malzemesi emir.

Adsız dedi ki...

"çay" süpermiş yaa.. yazınız da öyle ;) öpüldünüz emir bey..

Emir Bey dedi ki...

eysean : ahahhahaha ilahi eysean :)

tuğçe : bence ben daha başarılı olurum ajdar dan :)

oktay ahmed : ayrıca bir gün daha güzel bir böyle daha baba şeyler koyacağım işte megadeth dir iron maiden dir :)

deryik : ahahah aman bakın dikkatli düşünün :D

orçay han : sen bizim için de git arabayı kap ama dediğim barajı da bul :D

ferhatt : sağolunuz :D

? : siz de tanıdıksınız sanırım ama çıkaramadım :) bir de o şiir nece ve ne anlatıyor ?

tuhaffiye : ahahah :) yoruma bak :D

hanife : dönme ya burası da güzel :)

muzbalığı : entellektüel insanın hali bambaşka oluyor :)

marka : kimin fotoyu bekliyorsunuz?

indis : bedenim çöpe atabilirsiniz amakişiliğimi asla :)

şahane : çay çok iyi yahu :D çok mersi :D