Cuma, Kasım 10, 2006

09.05


Siren sesiyle ayağa kalkıp pencereye doğru gittim, biraz açtım, hayat durmuştu, ben de durdum. Sokaktaki insanlar, kaldırımlarda, hastanenin önünde oldukları yerde saygı duruşunda bekliyorlardı, arabalar yolun ortasında durmuşlardı, kırmızıda duranlarsa yeşilde kalkmadılar. Kimisi hastanenin ya da adliyenin bayrağına bakıyordu, kimisinin başı önündeydi. Herkes düşünüyordu herhalde ne yapmalı diye, nereye gidiyoruz diye, sonra biri kornaya bastı, siren ya bitmiş ya azalmıştı ki insanlar ve arabalar aynı anda hareket etmeye başladılar. Düşüncelerini bir çoğu sonsuza dek kafasından kovdu hem de sanırım...

8 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

O'na hergun ihtiyacimiz var ....
her gecen gun daha fazla ihticamiz oluyor ...
ve bu ulkenin haliii hic hosuma gitmiyor !!!
gecen yaz bi belgesel icin Seddulbahir ve Anzac koyunda bulunduk , ordan da yazmistim belki hatirlarsin ...
o topraklara ayak basip , o tarihi icine cekip vee Ataturk un zekasi sayesinde kazanilan bi savasdan sonra hala savaslari Ataturk kazanmadi diyenleri anliyamiyorum ...
gelibolu yarimadasi bi puzzle ,,, ve bu savunma planini yapan beyin ancak bi ustun zekali bi lider olabilir !!!
onun sayesinde TC yaziyor kafakagidimizda
nur icinde yatsin

Hanife dedi ki...

bu ülkede onun değerini bilmeyen o kadar çok insan var ki,hepsinin suratına iki tokat atmak istiyorum.
Ne Mutlu Türküm Diyene!

Adsız dedi ki...

Hanifeye tamamen katiliyorum...Nerde onun bize getirdikleri, nerde su anki Turkiye..

Emir Bey dedi ki...

vintage : bu ülkenin hali benim de hiç hoşuma gitmiyor..

hanife : atcaksın hiç çekinmeyeceksin.

tuğçe : hakikaten nerde...

deryik dedi ki...

burda siren çalmadı hiç. sadece dedim ki bikaç kişiye, "atatürk'ün ölüm yıldönümü". pakistanlılar çok seviyolar, andılar. bi çoğu "ecevit diil miydi ölen" dedi :)

korna bekledim, tuhaf belki de. hani "10 kasımda atatürkü anmayı özliycem" diye çıkmadım yola ama, oluyomuş demek ki.

Emir Bey dedi ki...

bir garip birşey..

Adsız dedi ki...

Neye ihtiyacımız var??
Atatürk'e mi, Fatih Sultan'a mı?...
Aslında hiç birine..
Yanlış anlamayın.Bu milletin başına ne geldiyse ölülerden medet ummaktan geldi...
Onlar elbette başımızın tacı...
Akla hayale sığmayan işler yaptılar...
Ama bizim onlara değil;
Onlar gibi çalışıponlar gibi düşünmeye ve daha iyiye yol almaya ihtiyacımız var...

Not:Benim blogumu da ziyaret ederseniz sevinirim:
hasretnotlari.blogspot.com

Emir Bey dedi ki...

herkes elinden geleni yapsa sadece, elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışsa yeter de artar ama işte pek hevesli olan yok.