Perşembe, Aralık 28, 2006

Buluşmada Son Nokta =)

"Mütemadiyen" takdir ettiğimiz insan Deryik Hanım' a ithafen :Blogger buluşmasında son noktayı gerçekleştirdik bugün taa Den Haag (Hollanda) dan blogger getirttik. İstanbul ya da Türkiye bize yetmez oldu hemen yurt dışından blogger bulduk. Olayın aslı tabi ki de böyle değil. Tatil için Ankara' ya gelen Deryik Hanım, İstanbul' a da gelme kararı alıp gelmişken de -çok sağolsun- şu gençleri bir tanıma lütfûnda bulunuyor. Dün akşam Deryik Hanım' dan gelen bilgi ve talimatların ardından hemen yoğun bir telefon trafiği kurup istek blogger servisi yaptım. Neticede bugün öğlen 12.00 gibi hazırlıklar tamamdı ve konuklar gelmeye başlamıştı.
Evvelden Merve Hanım vardı, o da yarın gidecek Antalya' ya. Ama sayılı gün çabuk geçer. Sonra Emir Bey geldi, birşeyler yemek üzere oturmuştuk ki bir telefon ve Deryik Hanım. O kadar heyecanlıydım ki zaten dünden beri akşam haberi aldıktan sonra hemen Dilara Hanım' ı arayıp bir kaç soru sordum ve durumu izah ettim. Sonra Merve Hanım' la konuşurken yahu süper değil mi deyip durdum. Neyse bugün resmen hazırlanıp falan çıktım evden çeki düzen verdim kendime. Ah çok tatlı bir insan kendisi. Hemen ardından Dilara Hanım da geldi ben o sırada yemek yiyordum onlar bir miktar konuştular, sonra bir miktar daha hep beraber konuştuk
Ardından tam kalksak ama nereye gitsek diye düşünüyorduk, evvelden yolda karşılaştığımız Kumru Hanım geldi arkadaşıyla. Sonra ayaklandık biz giyinmeye falan başladık hepimiz çok kuul duk o yüzden kalın kalın giyinmiştik. Tam çıkacakken Tuhaffiye Hanım da geldi. Neticede çıktık hedefi belirledik ve oraya doğru ilerlemeye başladık. Ben ve Deryik Hanım biraz önden Merve Hanım, Emir Bey, Dilara Hanım, Tuhaffiye Hanım, Kumru Hanım ve arkadaşı da bir miktar arkadan geldiler. Sonra girdik içeri oturduk. Müziği falan kıstırdık. Konuk mühim ne diyorsa duymak lazım.
Sonra çok hoş şekilde sohbet ettik. Hımm sen / siz uf! Ne desem polemiğine girdim kendimle. Sonra baktım olacak gibi değil hitab etmeden konuşmaya başladım. Deryik Hanım anlattı, Dilara Hanım anlattı arada biz de dinlemekle kalmadık eşlik ettik güldük eğlendik. Hayatımda gördüğüm en mükemmel koşan insan canlandırmasını yaptı Deryik Hanım! O kadar eğlenemezdim Emir Bey de hemen farketmiş yetenek avcısı yönümüz kabardı neyse İstanbul' a döndüğü zaman filmlerimizden birisi için teklif götüreceğiz. Gerçekten mükemmel bir koşma hareketi yahu. Ondan sonra bir bardak altlığı yakalama hareketi de öğretti bize kendisi. O gittikten sonra biz denedik =) Üstteki fotoğraftan da göründüğü üzere gerçekten takdire şayan bir profili var kendisinin.
Artık vakitler ilerlemiş bize ayrılan sürenin yavaş yavaş sonuna gelmiştik. Dilara Hanım ile Deryik Hanım kalktılar ve "En İstanbul Şey" olan vapura binmek üzere Tünel' e doğru yola koyuldular. Biz de Merve Hanım ile refakatçileri olmaya gönüllü olduk. Yolda bir miktar daha sohbete devam ettik Deryik Hanım' ın beresi ile Dilara Hanım' ın saçları müthiş bir uyum içerisindeydi. Bu arada sürekli fotoğraflar çekmeye çalıştım durdum ben de. Sonra baktım pek bir şeye benzemiyorlar hemen kesip biçip az daha adam ettim onları.
Her güzel günün tabi bir sonu vardır muhakkak. Deryik Hanım' a hâlâ içten içe şaşırıyorum buraya gelip de bizim gibi bir grup zibidiye vakit ayırdığı için. Üstelik nasıl mutlu oldum kendisiyle tanıştığım için bilemezsiniz. Örnek alınası bir insan kendisi ne de olsa! Umarım kendisini de sıkmamışızdır. E ortamda kendinden başka 5 blogger daha (Dilara Hanım, Emir Bey, Tuhaffiye Hanım, Kumru Hanım ve ben) olunca hepsi de bıdı bıdı konuşunca sıkılabilir insan. Tünel' in önünde zorla bir fotoğraf daha çekmeyi başardım gördüğünüz gibi Deryik Hanım sevinmişken Dilara Hanım şaşırmış ve de uçuşmuş.Neticede Dilara Hanım ve Deryik Hanım Kadıköy' e doğru yol almışlar ve muhtemelen bir kaç saat daha beraber olmuşlardır. Bu esnada tahminimce Deryik Hanım birden çok "mütemadiyen" demişken Dilara Hanım da "hömücük" ve "bödö" demiştir. Tekrar sonuç olarak Deryik Hanım' a çok teşekkür ediyorum bize vakit ayırdığı için. Dilara Hanım' a da tabi. O da çok yoğundu çook.

Diğer notlar :
* Pınar Hanım "carpe diem" i "arbede mi yapayım" diye anlayarak beni benden aldı!
* Dün de Egecan Bey televizyonda Museum Müze yazısını önündeki askerin bir kısmını kapatması üzerine Musevi Müseum diye okudu.
* Yine dün otobüste hani 4 koltuk olur ya önde ikişerli yüzyüze bakar. Orda çapraz oturan iki genç arkadaş ve birinin yanındaki amca arasında şöyle bir olay yaşandı. Gençler bir konuda çok eğlenip bir kaç dakika güldüler. Sonra da amca yahu siz gülünce ben de gülüyorum diye koptu sonra otobüsün ön kısmı komple karnını yumruklayarak güldü.
* (Hayal kurdum) Otobüse binip arka tarafa doğru ilerledim. Uyuklayan genç bir bayanın yanına oturdum, empiüç çalarımdan müzik dinliyorum tek kulaklıkla dinlediğim için de sesi hep açık ister istemez yanımdakiler de duyuyor müziği. Şebnem Ferah çıktı en sevdiğim şarkısıyla Deli Kızım Uyan diyerek, şarkının sonuna doğru duruma hakim uyuklayan bayan, "lan iki dakka uyutmadınız bi ne var uyandım işte" diye bana çıkıştı. (Gerçekten olsa sonsuza dek gülerdim düşüncesi bile yetti)
* Bu arada Deryik Hanım' ın linki de tanıştığımız için kategori atlayıp bizim gençlerin arasına girdi.
* Kumru Hanım' a da kızdım çünkü beni beklemeden gitmişti! Zaten pek sevmiyor beni herhal :)
* Merve Hanım da çabuk gitse çabuk dönse su döksek de arkasından.
* Merve Hanım, Emir Bey, Deryik Hanım, Dilara Hanım, Kumru Hanım, Tuhaffiye Hanım, Buket Hanım, Pınar Hanım, Gülnaz Hanım, Yasin Bey, Günsu Hanım, Erdinç Bey, Özdemir Bey bugün görüştüklerimiz. Bir ortamda 3 gü fazla! Ahahza! Pınar Hanım anlıyor bir beni çok zekiyiz biz!

9 yorum:

Hanife dedi ki...

kendisi cidden çok şeker bir görünüme sahip:)))(biraz resmi mi oldu bu yorum yahu,kendi yorumum hakkında da yorum yapabilen bir insanım ben:)))

kumru dedi ki...

ööf emir bey ayol. sizi bekledik bekledik di mi.hayret bişi.hıh.kim sevmiyo sizi.hemen kaynaştık hem sizlen hem buket hanımlan.hömücük.

Dilara dedi ki...

hihihurhurrrh.
ben şaka
maka.
blog sayesinde 3 süper insanla tanıştım.
daha ne olsun.

deryik.
benlen evlenir misin?
beraber de yaşayabiliriz?

deryik dedi ki...

ehehe ay gençler gözümü yeni açtım, mutlu açtım, yazıcam şimdi postumu postumu :)) siz ne şeker ne çikolata ne bal kaymak insanlarsınız öyle :) iyi ki geldim tanıştım valla. içimde kalırdı.

beraber yaşayalım lavendercim, evlilik aşkı öldürüyo :P

tuhaffiye dedi ki...

bi ortamda ikitane em fazlaydı. hahahaha çok zekice.

Tugc dedi ki...

kiskandim vallahi..yazin ben geldigimde ben de isterim :D

Emir Bey dedi ki...

hanife : ahahaha :))

pepinot : neyse o zaman bir daha bir buket hanımlı falan buluşuruz affederiz belki :)

lavender : cevabınız aşağıda :)

deryik : o sizin şekerliğiniz ballığınız :D bu arada o sizin kalıbını kullanmakta üstüme yoktur :)

tuhaf : hıh kendinin zeki mi sanıyorsun sen?

tuğçe : her türlü organizasyon ayarlanır düğün ve gecelere servis yapılır telefon 02165... :)

---OPTiO--- dedi ki...

yaa bende istiyorum...harika bi bulusma olmus..ne güzel.....ühühüüh..aglicam simdi ....imrendim cidden....dilerim bi gün bende oralarda olurum :))

Emir Bey dedi ki...

bekleriz tabi :)