Pazar, Aralık 10, 2006

Sunum

Advance English dersimden sunum yapacağım için bir kaç siteye bakıyorum sabahtan beri, sanırım klasik gitarı tanıtacağım sunumda bu yüzden işte vikipedi, ekşi sözlük, yutub gibi bir çok siteyi gezdim. Yahu millet neler yapıyor maşallah dedim ki yutubda müthiş bir şey e denk geldim. Üstelik dün grup çalışması da yaptık uzun zamanların ardından tam kadro olarak. Hem de ilk kez istediğim bir türde şarkı olarak Rüzgar' ı çalıştık. Sonra da Yol' a baktık. İkiside baya hoş oldu. Ama tabi Rüzgar' da gerek Caner Bey gerek Emir Bey sıkıldılar gözümden kaçmadı değil. Neyse yinede hiç yoktan iyidir demek lazım. Provayı Sound Music Center' da Kadıköy' de yaptık ve güzel stüdyo nasıl oluyormuş gördük tekrar. Çıkışta da yarım saat oturduk Olcay Efendi' yi gördüm bin yıldır ilk kez. Çalışmadaki arkadaşlara teşekkür ediyorum beni kırmadıkları için. Grubumuzda Umur Bey var artık, umarım o da kısa zamanda bize uyum sağlar, sanırım o da eğlenmiştir bu haftaki çalışmada, özellikle Emir Efendi' nin şiir kısmında. Bu arada rica ediyorum şu Pentagram konseri haberi yalan çıkmasın ve ben 4 Şubat tarihinde Antalya' da değil İstanbul' da olabileyim. İstanbul' u yazmaktaki amacım -üniversite sınavında- Pentagram konserine gidebilmekti yahu!

NOT : Emre Bey Paşa (ağabey olan) akşam 20.00 de CNN Türk' de Hukuk tartışmış.

4 yorum:

Tugc dedi ki...

kolay gelsin sana.. benim de yarin ispanyolca finalim var.. hala daha dolaniyorum ortalikta boyle saf saf..

Adsız dedi ki...

YouTube'da yayinlasana... :)

Emir Bey dedi ki...

tuğçe : estağfurullah :)

oktay : elimde yok ne yazık ki kayıt.

Hanife dedi ki...

ya cidden müthiş bir şeymiş o ya,vaaayy dedim izlerken,Pentagram'a olan saygım ve hayranlığım bir kat daha arttı efendim,bu arada Pentagram konserinin kesin olup olmadığını bana da haber verir misin?seivinrim yani:)