Pazar, Aralık 17, 2006

Kuul Adam Çok Giyer

Kalın giyinirim tavrım bu hatta tarzım bu, ov yeee çok da havalıyım, kimi gençler bana kardan adam yahut eski mo dese de -tamam kabul ediyorum kardan adam demediler deselerdi de mantıksız gelir gülerlerdi- ben hâlâ en az 3 kat giyerim. Misal bugün evden çıkarken ki oldukça da 14.00 gibi bir öğlen çıktım ve 18.30 gibi döndüm içime en sağda görüğünüz pair-a-dice Las Vegas uzun kollu sivitimi giydim sonra üstüne soldan ikinci olan yün boyunlu kazağımı giydim sonra da sağdan ikinci olan yakalı uzun kollu ve kırmızı beyaz lacivert çizgili genç kıyafetimi giydim en üste de şimdi soğuktur hava diyip yün hırka aldım soldaki kırmızı. Altına kadife pantolon ve yün çorap birlikteliği yaptım. Sizce çok mu? Yok adamım ben böyle severim tarzım bu benim de. Tamam belki üstümden çıkanlarla sıradan 3 kişi giyinebilirdi ama onların da ikisi baksırla gezmek zorunda kalırdı. Ahahahahahahaha :)

12 yorum:

Elsa dedi ki...

hey dostum pantolonun içine külotlu çorap giymeyi unutma. :Z

melis dedi ki...

emirim sen naptın yaa.gerekşrse söyle ben de birkaç hırkamı vereyim.az gelir onlar sana.

obirmarka dedi ki...

Ben pek uzun boylu giyinmeyi sevmediğimden bu konuda yorum yapmasam iyi olacak. natürellikten yanayım ben; tamamen politiktir bu görüşüm.

Ayrıca iyi bilirsiniz ki göbek deliğine kadar açık gömlek kadar havadarı da yoktur. Sen daha gez öyle ayaklı sauna gibi ...

Tugc dedi ki...

biraz daha giyinseymissin? :D Havalar soguk mu ki Istanbulda?

Emir Bey dedi ki...

elsa : yahu bu ne ya :Z ???

melis : az geliyor yahu :)

marka : formumu buna borçluyum :)

tuğçe : yok yahu daha yağmur yağmadı düşünün bak hep güneşli.

eysean : kesinlikle.

Hanife dedi ki...

ben de üst üste giyinmeyi svereim ama sen biraz abartmış olabilir misin:))))

Adsız dedi ki...

olem bazen cıbıl çıkıo sen dışarılara havay güneşli gördün mü sıcak sanıyorsun biliyoruz üzerinde ceket almadan aman çok coolum ne üşücem ayaklarına yatıp dışarlarda dolandığını söyletme beni:) aferin gözüme girdin sende kat kat giyinme konusunda bir melir yolunda ilerliyorsun hep böyle giyin emi evladım.

Adsız dedi ki...

Cool adam çok çok giyinir, ama çok çok soyunması da lazım ;)

Öyle olmazsa, hayat neme lazım? :)

Adsız dedi ki...

Yanlış hatırlamıyorum değil mi? sen İstanbul da yaşıyordun...
:)

deryik dedi ki...

şimdi bu sene "layered" bi görünüm hakim modaya, lahana ekolü dediğimiz. işte gömlek üstü t-shirt üstü yelek.. hani konuyla ilgili bilgiyi benim blogumda olmasa da komşularda bulabilirsiniz.

tamam, onlar "ince ve bissürü kat" diyo... amma ve lakin işte emir beyciğim yine trend'ini set'miş, kitlelere yol göstermiş...

Emir Bey dedi ki...

hanife : kimbilir belki :D

melis : ah be melis hanımcım keşke cümle de kurabilseniz bazen :)

oktay ahmed : sağolun güzel şiiriniz için :))

manyak : evet evet :))

Emir Bey dedi ki...

deryik : yahu bakın hiç haberim olmamasına rağmen yine insanlara örnek olmuş yer yer moda yaratmışım :)) ahhahaha :))