Cumartesi, Aralık 09, 2006

Güzel Günlerin Ardından

Aman tanrım, fotoğrafları koyunca hatırladım yazacak çok şey var sanırım ama çok uzun da yazınca bir garip oluyor, neyse başlayalım bakalım. Ah sağlıklı dişler huzurlu gülüşler mankenimiz Merve Hanım, zorunan çekilmiş bir fotoğraf, hayır zaten hastayım her yanlarım ağrıyor bir de neden uğraştırıyorsunuz ki bu garibanı yok ben poz vermem yok çekme falan gibi laflarla değil mi? Neyse illa ki çektim. Kadıköy çok güzel yer bu arada, her açıdan Yasin Bey' in de tespit ettiği gibi Taksim' den daha klas, kafeleri olsun stüdyoları olsun. Merve Hanım' la beraber Kadıköy' de pek güzel oluyormuş ama gerçi neresi olsa farketmez.
Bu resimdeki rapçi arkadaşımız Berat Hanım. Kendisi dün akşam uzun uğraşlarımızdan sonra bizim evimize geldi, annem ve ağabeyimle tanıştı, beraber yemek yedik, sohbet ettik, bilgisayar kurcaladık, müzikten konuştuk, yani neticede evimizi şenlendirdi. Kendisi çok sevdiğim üstelik her yönüyle çok da takdir ettiğim bir insandır, önceden de bahsetmiştim sanırım bu kelimeden ama benim fikrimce dolu insandır ve ya örnek insanlardandır. Arayı açmadan tekrar görüşmek dileklerimizle.
Kendisiyle evde fotoğraf çektirmeyi unuttuğumuz için gecenin 23.00 ünde Kadıköy' ün iğrenç ve güvensiz Rıhtım kısmındaki Hakiki Koç Turizm işletmesinin dükkanında bir kaç poz çekebildik. Ne yazık ki beyaz / mavi nasıl derseniz öyle bir mutsuz ışık vardı lakin amaçlarımız bir olduktan sonra acımadık çektik fotoğraflarımızı.
Bir kaç tane başarısız fotoğraf girişiminin ardından -ki hepsinin başarısız olmasının nedeni benim fotojeniksiz olmamdı- en sonunda çekebildik fena değil diyebileceğimiz birşeyler. Şatıl da bizi heyecanlandırdı biraz 23.02 gibi geldi tahminen halbuki erken gelmsi lazımdı, ben de dönüşte sarı dolmuş rekorumu kırdım 2buçuk 3 dakikayla. Berat Hanım' a tekrar teşekkür ediyoruz kırmayıp geldiği için.
Hava sisliyken güneşi belirgin çekebiliyorum ama annemin de dediği gibi daha kıyıya yakınken ve vapur belli olmayacak şekilde çekersem, İstanbul' un siluetini de alabilirim ki güzel olur. Vapur yolculuğu güzel şey, Emre Bey' de oluyor yanımda genelde hatta geçen gün Erhan Bey bile vardı, bir Kabataş' tan boş otobüse binmek de ayrı bir güzel, hatta uyumak ya da kitap okumak.
Çokodamlaymış, kimi kandırıyorsunuz yahu? Hayır senelerdir yiyiroum böyle bir rezillikle de karşılaşmamıştım! Bari devamlı müşterinize yapmayın bunu yahu! Koskoca öğlen yemeği yerine bunu aldım ben -tabi bu durumda kuzey kantin de son ses çalan Murat Kekilli' nin kafamı karıştırması da çok etkili oldu- onun da malzemesinden çalmışlar!!!
Bizim gençler ve sosyalleşmenin hat safhada yaşandığı bi Danışman günü. Bakayım, Merve Hanım, Emir Bey, Emre Bey, İpeknaz Hanım, ismini hatırlayamadığım genç, Tuba Hanım, Gülnaz Hanım, Yasin Bey, Melis Hanım, Ezgi Hanım, Şıvgın Hanım, Sezen Hanım ki bunlar bir saat içinde denk geldiklerimiz, kimisi kasıtlı kimisi tesadüfen. Hayat hızlı akıyor yahu!
Of Allahım akıl fikir ver insanlara! Danışmanın girişindeki fiyt fiyuuuu ay lav yu nun dükkanından bir cam ilanı! Şimdilik bu kadar! Gelişmelerle bir başka bültende kem küm ıvır..

5 yorum:

Elsa dedi ki...

ahahaha, devamlı müşterilerine yapmasınlar dimi bari en azından. ::)

emir, alter olmak ugruna murat kekilliye burun kıvırıp aşağılıyorsun. hıhh.

Yasin Cem Kandemir dedi ki...

emirin blogu kocaman,kocaman, kocamaan :)

Tugc dedi ki...

:) ben de gezmek arkadaslarimla takilmak istiyorum..ama benim finallerim var :D

Bu arada iyilestiniz mi emirbeycim?

asdfgh dedi ki...

biz sizin fotojenikli olduğunuz, siyah beyaz zamanları da biliriz emir bey!
umarım iyisindir bu arada.

Emir Bey dedi ki...

elsa : :)) ehuahzuha :)) haklısın yahu :)) onun da seveni var :))

kadife : bir zıpırlık sezdim ya bu cümlede neyse :))

tuğçe : artık finallerden sonra :)
iyileştim çok şükür :))

eysean : ahzuahuzha :) Allah da beni güldürsün o zaman :))

indis : gençlikteymiş onlar efendim :) iyiyim şimdilik ama her an bir grip bir nezle olabilir Allah muhafaza :))