Cumartesi, Aralık 19, 2009

Açmöf Güzeldir



Bugün sabah güya kendi mahallemde iki kere arabayla kaybolarak başladım güne, kaybolmak derken, nerede olduğumu bilmemek değil, yer yön kavramım açık ama çıkmak istediğim yere ulaşamıyorum, neyse efendim Canan Hanım ve Doruk Bey'i alarak -hem alış sırası hem alfabetik sıra- okula geçtik, akşamki kokteyl sebebiyle sabahtan takım elbiseyle gitmiş bulundum okula. Zapatistalara şaşırdım sabah sabah, gerçek midir anlatılanlar, böyle bir dünya var mıdır hakikaten, varsa şayet nereleri sorunludur bu yaşamın gibi şeyler düşündüm, sonra tahtadan tokat gibi formüllerin fışkırdığı iki saatlik bir istatistik dersi vardı, neyse güneye indim. Kapıya plakamız verildiğinden rahatça meydana kadar indim. Kokteyl diye bahsettiğim şey, AÇMÖF'ün 6BB'sinin ilk günü adına yapılıyordu. Biz de Nil İpek Hanım'la kokteyl/yemek müziği şeklinde bir 10 şarkılık repertuvar yapmıştık. Sonrasında Aslıhan Hanım ile de çalıştık iki güzel şarkı için, kendisinin de sesi pek hoşmuş, AÇMÖF geleneği herhalde güzel sesli kadınlar barındırmak, bakınız Ceren Hanım. Neyse sonra insanlar geldi, kokteyl ve yemek faslı başladı, Nil İpek Hanım ve ben de çalmaya başladık, listemiz gayet zevkime uygundu, Nilüfer parçasının popülerliği azalmış bunu gözlemledim, eskiye oranla çok az bir tepki aldı, sonra konuk sanatçımız Aslıhan Hanım da eserlerini seslendirdi, sonrasında da evlere dağıldık. Neticede Nil İpek Hanım'la her ne müzik işi yaparsam yapayım pek çok keyif alıyorum, ayrıca bir gün evvel Görkem Bey'le de beraber Barış Hoca'yı gördük, özlemiştik iyi oldu, bu hafta da Galip Hoca'nın dönüşünü kutlayacağız inşallah. Haftasonu şimdiden yoğun duruyor, koro, prova, toplantı derken. Bu arada kokteylde dışarıya çıktığım bir anda beklediğim telefon Emre Bey'den geldi, gelmiş İstanbul'a baya saçmaladım sevinçten telefonda. Bir de kokteyl sonrası, karaoke partisi yapılan müzik kulübünü bastık Nil İpek Hanım ile, üzerimdeki takım ve palto gerçek bir "baskın" havası yaşatmış olabilir. Açmöf ortamına sevgim saygım baya çok. Sonra ise evde oturmaya karar verdim gece. İşte bu son derece mühim ve herkesi ilgilendiren olaylar vuku buldu bugün. Ne? Vuku mu buldun?


2 yorum:

operadaki fantom dedi ki...

"giden sekslerimin ardından" ağlayamam ben böyle yas tutamam emir.
galip hocayı görsek de gönüller şenlense artık.

Emir Bey dedi ki...

uzun süredir müzik çalışması esnasında bu denli gülmemiştim herhalde helal olsun diyorum =)