Pazartesi, Aralık 14, 2009

Mesud Cemil Stüdyosu



Belleği karıştırırken bugün bir kayda rastladım muhtemelen 2007 senesinden, Esra Hanım ve ben beraber bir bant kaydı esnasında Ey Büt-i Nev Eda isimli şarkıyı okuyoruz, pek de severim bu şarkıyı. Sonra kendi kendime dedim bir zamanlar TRT vardı, koro vardı giderdik gelirdik, konserlere çıkardık, şimdi ses seda yok dedim, bu da enteresan bir fes etme yöntemi herhalde, unutmuş gibi yapmak. Neyse kaydı dinleyince hoşuma gitti, her Türk Müziği ortamında olduğu gibi biraz tedirginlik var sesimde ama yine de hoş bir kayıt gayet. Neyse nereden buraya geldim bilmiyorum ama üzüldüm, ne güzel bir Dede Efendi klasiğidir bu hey gidi hey fotoğraf da aynı güzellikte hatta. İsteyenler varsa buradan tıklasınlar indirsinler, 7 gün veya 100 tık şansınız var, biliyorsunuz ki biloğum günde 678 tık alıyor acele edin o yüzden.




İlk kez kafamdaki planları yürürlüğe koymak için somut adımlar atar oldum, sadece lafta kalmıyor planlarım, Dilay Hanım ile de konuşmamız buna bir örnekti bence, inşallah yalan etmeyiz -kendime bu laf- bu işi, Bahar Hanım da geldi ne de güzel oldu ne de hoş oldu, yoğun iki haftalık bir müzikal sürece girmiş bulunmaktayız, umarım hakkını vererek çıkmış da bulunuruz. Gökşin Efendi ile yaptığımız işi lastfm'e saldık, lakin ben yine de her şey tam olmadan burdan bağırmak istemiyorum, yakın zamanda her şey tam olur. Huzurla başlayıp, keyifle biten güzel bir gündü evet. Esenlikler.


Hiç yorum yok: